7,5

15 reviews over Appartement Metaxatos in het Nederlands

Het uitzicht is fantastisch!

Carola, 26-6-2017

Veel klimmen, niet geschikt voor mensen met met gezondheidsproblemen.

Uitzicht prachtig, zwembad en bar ok.

Gereisd met partner in juni 2017

leuk appartement goede prijs

jen0407, 16-4-2013

leuk appartement met gezellig barpersoneel. ligging is ook goed overal dichtbij.
    Gereisd met partner in juni 2011

Geweldige Vakantie

Patrick Verkerk, 10-8-2012

Voor ons 1e keer in Kafalonia. 8e keer Griekenland. Mooi eiland en zeker een goede Accomodatie zeer goed! en rustig.

Cristina & Paul zeer gast vrij. Ligging perfect, naar Argostoli in 12 min. makkelijk te voet, Taxi terug 5,- (nogal een klim) Lassi barst van de restaurants en bars, maar geen overlast.

App. ruim en het complex is verzorgd. Bar gezellig en voor de kids ook. Zwembad prettig. Strand makkelijk bereikbaar. Rondje eiland met auto zeker doen, prachtige natuur en stranden.

Gereisd familie in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Metaxatos*** bij :

prima accommodatie, aanrader !

Karin Vorderman, 29-7-2012

gezellig kleinschalig complex met fantastisch uitzicht en prima ligging. Goed zwembad met prima bedjes en leuke bar erbij waar je lekker wat kunt snacken.Appartementen okay, kleine minpuntjes: slechte douche en schoonmaak liet ietwat te wensen over. Dichtsbijzijnde strandje is Kemalia Beach gelegen in prachtige baai. 5 minuten afdaling naar beneden . Eenvoudig maar sfeervol strandtentje met gunstige prijzen en loslopend geitje.Relaxt en rustig. Kefalonia is een supermooi eiland met prachtige kustlijn en veel groen en lieve dorpjes met huizen in pasteltinten. Myrtos Beach is adembenemend mooi, Assos moet je gezien hebben en Fiskardo is leuk. We hebben 2 dagen auto gehuurd en 1 dag een georganiseerde excursie gemaakt. Voor ons gevoel alles kunnen zien. Wegen zijn goed. Wij zijn er 11 dagen geweest in juli 2012. Wel erg heet in die periode.
      Gereisd familie in januari 2012

super locatie, heerlijk relaxed!!!

fam.Zuurbier, 13-8-2011

rustig gelegen, maar op loopafstand van strand, restaurantjes, supermarkt en de hoofdstad Argostoli. Heerlijk zwembad, voldoende bedjes en de appartementen zijn prima voor elkaar.

prachtig uitzicht op zee, dus echt een aanrader.

wij hadden via de hostess een auto gehuurd voor 5 dagen en daardoor bijna alles van het eiland kunnen bekijken. Écht de moeite waard is Kefalonia, prachtige havenplaatsjes, mooie snorkelbaaitjes en echt heel erg groen.

Sjaan, onze super hostess had echt haar uiterste best gedaan om alles over kefalonia te vertellen en mede daardoor hebben we veel gezien en gedaan.

leuk en gezellig

jeroen, 11-8-2011

metaxatos is een zeer gezellige familie appartementen komplex

minder geschikt voor mensen die slecht te been zijn maar voor de rest geschikt voor iedereen

De kamers zijn gezellig en knus en alles wat je nodig heb is er, de kamers worden goed schoongemaakt

en trouwens je slaapt er alleen maar , want er zijn genoeg leuke en goedkope restaurants

tot slot we hebben een goede vakantie gehad

Gereisd met partner in augustus 2011

eenvoudig qua inrichting

Sonja, 7-8-2011

Heel leuk gelegen met al die niveaverschillen, niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Vriendelijk personeel, zoals Maria bij de receptie en Christina en Paul bij de bar naast het zwembad, waar je terecht kon voor een eenvoudige maaltijd / snack, cocktails , een spelletjes darts, tafeltennis, kaartspellen, Risk, schaken en gratis gebruik kon maken van de computer.

Doordat het zo kleinschalig was, was het overdag heerlijk rustig in het zwembad.

Op loopafstand veel leuke restaurantjes met heerlijke streekgerechten en ook de hoofdstad Argostoli was op 10 minuten loopafstand.

Super lokatie

familie Hogenboom, 29-7-2011

Wij zijn van 5 t/m 20 juli in Metaxatos geweest.

We hadden daar een fijn appartement met twee slaapkamers en een geweldig uitzicht op zee en het plaatsje Lixouri aan de overkant.

Ruim opgezet complex op een heuvel met een fijn zwembad en een gezellige bar waar u ook kunt eten. Met Paul en Christina als gastheer en gastvrouw komt u er niets tekort.

Strand is ongeveer 5 minuten lopen, bereikbaar via een dalend pad. Mooi strand aan rustige baai, voornamelijk zand.

Plaatsje Lassi heeft ruim voldoende restaurantjes, hoofdstad van het eiland is ongeveer 15 minuten lopen, trouwens wel een flinke afdaling.

Kefalonia is een prachtig eiland dat zeker het bekijken waard is. Vier dagen hadden wij een auto en moesten echt kiezen wat we wilden zien.

Kortom vonden wij het echt een top vakantie op een heerlijke lokatie, zeker de moeite waard!!!

aanrader

P.Miske, 30-8-2010

prima plek,eenvoudige inrichting maar voldoende.

Prachtige ligging met magnifiek uitzicht.

Schoonmaak was goed, zeker als je de dames die het werk moeten doen complimenteert met hun werk.

Dure "supermarkten"met soms schandalig hoge prijzen en soms erg slechte kwaliteit van verse produkten.Kennelijk moet het land ook op deze wijze gesubsidieerd worden.Gelukkig was er een Lidl in de buurt met redelijke prijzen en goede kwaliteit

Gereisd familie in augustus 2010

Fantastisch uitzicht over de baai

Ed, 25-8-2010

Het appartement is ruim en voorzien van noodzakelijk keukengerei. De ligging is centraal, net buiten Lassi vlak bij Argostoli.

Stranden: in de buurt (5 minuten rijden) Makris Gialos en op 45 minuten rijden Myrthos Beach.

Restaurantjes: de kunsten van de eigenaresse, dus op het appartement, zijn prima, ook benedenzijde naar buiten rechts en dan na 100 m links, mooi uitzicht.

Stadjes: Lixouri en Sami zijn wel aardig. Skala wat minder, Fiskardo is klein.

Gereisd familie in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Metaxatos*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Metaxatos in Lassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Metaxatos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Metaxatos scoort een 7.48 uit 10 op basis van 15 reviews.