Appartement Studio's Marina-Anna

7,3

8 reviews over Appartement Studio's Marina-Anna in het Nederlands

prima

A. de Ruijter, 16-6-2010

Marina Anna is een prachtig gelegen appartement, met uitzicht op zee Eigenaars zeer vriendelijk

Mooi groen en rustig eiland. Veel hellende wegen, maar geschikt om te wandelen. Veel mooie baaitjes te bereiken met een auto. Wij hebben in ieder geval genoten van alles

Gereisd met partner in juni 2010

Dit nooit meer

janke, 16-10-2008

Een accomodatie waar we zeker geen tweede keer naar toe zouden gaan en is beslist af te raden als je aan het eind van het seizoen gaat. We hadden de pech dat het zwembad niet meer in werking was (terwijl wij speciaal voor dit appartement hadden gekozen vanwege het zwembad). De eigenaar/beheerder was zeer onvriendelijk en zeker niet gastvrij! Verder hadden we de pech dat we in de dependance van Marina Anna terecht kwamen en kregen daar een erg kleine studio. We konden wel een studio in het hoofdgebouw krijgen maar dan moesten we na een week verhuizen naar de dependance aan de overkant omdat het hoofdgebouw dichtging! Tip voor Touroperator haal deze accomodatie uit jullie bestand als jullie geen klanten willen verliezen!!

Het eiland Kefalonia is op zich beslist de moeite waard. Toch hebben we ondanks bovenstaande ervaring een super vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2008

voor het einde van het seizoen een tegenvaller

Marcel van der Cruijsen, 2-10-2008

Wij waren er van 15 tot 29 september. Schoonmaak was niet meer zo vaak als in brochure vermeld was. Zwembad was in onze 2e week erg groen doordat de waterzuiveringsinstallatie uitstond en we niet meer konden zwemmen. Verder was het barretje bij het zwembad gesloten. Ander wel een mooie locatie met een prachtig uitzicht.
Gereisd met partner in september 2008

leuk appartement!!!!

rebecca, 26-8-2008

het was echt een tof appartement alleen ik was met mij moeder op vakantie en mij moeder heet voor het grote gebouw gekozen om daar te zitten maar we werden naar het kleine gebouw gestuurd dat vonden we wel jammer maar uiteindelijk vonden we he toch niet zo erg want je hebt daar meer vrijetijg zeg maar.maar het was echt een top vakantie en di mensen die een 3.2 gaven zijn niet goed snik en zoals mij moeder al zei volgens mij zijn ze nog nooit in griekeland geweest!groetjes rebecca
Gereisd familie in augustus 2008

Rustig gelegen.

Inge en Alex, 6-8-2008

Appartement is voor griekse begrippen

goed dus niet vuil.Eigenaar zeer vriendelijk en behulpzaam,heeft ons zelfs naar de bushalte gebracht boven bij de bakker.

Zwembad was goed en schoon.

Ook kregen we vaak gratis drankjes aangeboden.Om het strand te bereiken moet je wel goed kunnen klimmen.

Verder waren er goede Taverna's in de buurt. zeer mooie omgeving.Je moet wel een auto huren om alles te kunnen bereiken.

Gereisd met partner in augustus 2008

eenvoudig, rustig gelegen

jeanet, 28-7-2008

Het complex is verdeeld in 2 gebouwen. Het hoofdcomplex is verdeeld in kleine en grote appartementen. Wij hadden gelukkig een van de grotere. De inrichting is spaarzaam, maar voldoet. Beslist niet luxe, maar ook niet zo verwaarloosd als ik had gedacht naar aanleiding van vorige beoordeling. Schoonmaak laat te wensen over: geen 6x per week maar 2x. Na klacht werden wel dagelijks de prullenbakken geleegd. Ligging is erg rustig. Tegenover het complex ligt een nieuwe taverne TO GEFIRI. Prima gegeten! Ook Stamna en Kousina zijn goed, net als de taverne aan het leuke strand. Boek een auto voor de gehele periode, want er is weinig op loopafstand. Dichtsbijzijnde pinautomaat is in Argostoli (15 km). Even naar de bakker lopen is niet te doen: 1 km steil omhoog. Gelukkig prima supermarkt in de buurt (200m steil omhoog).
Gereisd met partner in juli 2008

Maaike en Paula, 16-6-2008

In eerste instantie Marina Anna geboekt. Wij kwamen aan en kregen app. nr. 10 toegewezen. Helaas was dit een complete ramp. Uit de keuken kwam een lucht wat absoluut niet aangenaam was. In het bed lagen haren en in de lakens zaten gele vlekken. De kookplaat was zo roestig het was niet om aan te zien. We hebben daarna nog een ander app. aangeboden gekregen maar zijn naar Trapezaki Village verhuisd. (Zie verslag)
Gereisd met vrienden in juni 2008

Kitty van Vliet, 27-7-2007

Zijn eind juni 2 weken in studio Marina Anna in Trapezaki geweest.Ligt prachtig, met uitzicht op zee. Studio is netjes met een groot balkon. Was wel jammer dat er geen afscheiding is met het balkon van de buren. Er is een heerlijk zwembad, niet groot maar groot genoeg om lekker af te koelen. Kefalonia is een geweldig mooi eiland. Je moet wel een auto huren want anders kom je nergens, het is erg heuvelachtig. Het strandje beneden is mooi, schoon en er is een leuke taverna. Trapezaki is een gehucht waar verder niets te doen is, maar er is een winkel waar je alles kunt krijgen en er zijn 3 restaurantjes, waarvan Koyzina zeker aan te bevelen is. Voor ons zeker een eiland om terug te gaan.
Gereisd met partner in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Studio's Marina-Anna bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Studio's Marina-Anna in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Studio's Marina-Anna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Studio's Marina-Anna scoort een 7.25 uit 10 op basis van 8 reviews.