9.6FenomenaalScore uit 213 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 9.6

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Door vakantiegangers bekroond met een Gouden Zoover award

Over Sarantos Pool Suites

Ontdek het unieke Sarantos Pool Suites, waar elk moment onder de zon een herinnering wordt. Met een adembenemend uitzicht en directe toegang tot het strand, is dit de ultieme bestemming voor liefhebbers van zon, zee en ontspanning. De schitterende zwembaden vormen het hart van het resort, waar vakantiegangers kunnen genieten van de perfecte mix van luxe en comfort.

Sarantos Pool Suites

De Ligging

Helaas, zonder specifieke details over de locatie van Sarantos Pool Suites uit de beschikbare bronnen, kunnen we geen informatie verstrekken over de omgeving, vervoersmogelijkheden, afstanden tot het strand, het stadscentrum, bezienswaardigheden of het vliegveld.

Het hotel en de faciliteiten

Helaas, zonder specifieke details over de faciliteiten en diensten van Sarantos Pool Suites uit de beschikbare bronnen, kunnen we geen uitgebreide beschrijving geven over wat het hotel te bieden heeft, inclusief de unieke faciliteiten en het zwembad.

Eten en drinken

Helaas, zonder specifieke details over de eet- en drinkgelegenheden binnen Sarantos Pool Suites uit de beschikbare bronnen, kunnen we geen informatie verstrekken over restaurants, bars of het all-inclusive aanbod.

Goed om te weten

Belangrijke praktische informatie om te overwegen: houd er rekening mee dat onze pakketreizen voor personen met een mobiliteitsbeperking in het algemeen niet geschikt zijn, tenzij anders vermeld in de productbeschrijving. We geven graag meer gedetailleerde informatie over verzoeken om toch aan uw wensen te voldoen. De toeristenbelasting en eventuele klimaattoeslagen zijn nog niet inbegrepen en dien je ter plekke te voldoen. Sommige faciliteiten zijn tegen betaling en kunnen mogelijk niet het hele jaar geopend zijn vanwege het weer, het seizoen, onderhoud of bezetting.

Faciliteiten

Adresgegevens

Kefalonia - Sarlata, GR-28100

Website

Sarantos Pool Suites

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.