Uitstekend

4 reviews over Hotel Sami Beach in het Nederlands

Zeer gastvrij!

Sanne, 24-8-2013

In dit hotel voel je je zo welkom, net of je bij familie op bezoek bent. Alles is perfect onderhouden en schoon. De tuin biedt volop ruimte voor alle gasten en je kunt er heerlijk in de schaduw liggen van de palmbomen. Naar Sami toe ligt een voetpad langs het strand. Fijn om even een korst wandelingetje te hebben voor het eten, maar minder voor mensen die slecht te been zijn.

Bij antisamos hadden we dezelfde ervaring, dus ga daar op tijd naar toe zodat er nog een plaatsje vrij is.

Een boottocht naar Ithaka is ook een aanrader, lekker ontspannen en je bezoekt leuke dorpjes en kunt onderweg een aantal keer zwemmen. Het hotel verkoopt ook kaartjes voor deze tocht.

Sami zelf is een klein vissersdorpje waar je zeker heerlijk kunt eten, maar verder niet zoveel te doen is. Wij waren hier vier dagen en dan is het geen probleem.

Gereisd met partner in augustus 2013

Heel gastvrij

annelies, 10-8-2013

Hele lieve mensen, het is een familiebedrijf. Sommige mensen komen al 25 jaar terug. De douche is in bad, wel een goed douchegordijn. Lekker zwembad met een leuke bar erbji, het is wel aan zee, maar helaas geen strand erbij. Via een wandelpad langs het water loop je in 15 minuten naar het centrum van Sami. Anti samos is een mooi strand, alleen bij ons lag het helemaal vol helaas, geen bedje meer vrij. Ontbijt was ook prima. 2 nachten hier verbleven op onze fly-drive rondreis.
    Gereisd met partner in juli 2013

Bijzonder gastvrij hotel

wihebru, 8-10-2011

Wij waren met vier mensen van Agios Evfimia naar Fiskardo gefietst om met de ferry naar Lefkas te varen. Helaas kregen we onderweg een telefoontje van de reisorganisatie dat de ferry aan de ketting lag en mochten we weer 50 km terug fietsen naar Sami. Hoewel het maar voor één overnachting was, werden we daar ontvangen alsof we al jaren vaste klant waren. Er werd van alles gedaan om het ons naar de zin te maken, tips gegeven waar je lekker kon eten en ook het ontbijt was zeer smaakvol verzorgd. Jammer dat het maar voor één nacht was en we de volgende morgen met een ferry naar het vasteland moesten overvaren om onze fietstocht voort te zetten.
    Gereisd met vrienden in september 2011

Gastvrijheid! Vriendelijkheid! Service!

Hans, 5-7-2009

Hebben hier op fly-drive twee nachten doorgebracht. Vriendelijkste hotel van het hele eiland, door familie van twee broers en een zus gedreven: een eigenaar vliegt naar buiten om je koffers te dragen - rest van de week niet meegemaakt!

Hotel ligt niet in Sami zelf, maar in Karavomylos aan de weg naar Ag. Efimia, aan de baai vlak bij meertje van Karavomylos en Melissani-meer.

Kamers heben allemaal balkon - wij hadden zijzeezicht maar ook dat is al heel bijzonder. In Sami is het Antisamos-strand heel leuk - ook interessant is Oud Sami en het oude klooster met kapel op de berg. Eten aan de haven van Sami (met zicht op de veerboten)is goed te doen, gezellig en betaalbaar.

Gereisd met partner in juli 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sami Beach*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sami Beach in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sami Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sami Beach scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.