9,2

Uitstekend

5 reviews over Hotel Petani Bay in het Nederlands

Droom vakantie!

Dion en Ingrid, 21-10-2012

Een verblijf in Hotel Petani Bay is alleen maar genieten.Het was duidelijk dat het seizoen was afgelopen, maar tot het laatst toe deed iedereen zijn best om het ons naar de zin te maken. We mochten de hele laatste dag gebruik maken van ons appartement, het zwembad en de rest van het complex, omdat er na ons geen gasten meer kwamen. De eigenaresse is op en top gastvrouw en ziet alles wat moet gebeuren. De ligging van het complex is prachtig. Met de auto ben je in een paar minuten, langs een paar haarspeldbochten, beneden bij het prachtige strand. De rest van het eiland heeft ook nog allerlei moois te bieden, waaronder een betoverend mooi strand (Myrtos beach) en een schiereiland (Assos) waar je aan een mooie kleine baai kunt genieten van het uitzicht, vanaf een gezellig terras of gewoon vanaf de waterkant. Wij vinden Kefalonia en Petani Bay Hotel in het bijzonder een echte aanrader.
Gereisd met partner in september 2012

Hotel met hoge "Wauw faktor" !!

Inge, 27-9-2011

Kleinschalig, luxe, intiem hotel met slechts 15 suites. De eigenaresse (Voula) zorgt voor iedereen en heeft zeer goede tips aangaande het (prachtige) eiland.

Dit hotel is uistluitend geschikt voor rustzoekers, want er is echt niets te doen.

(heerlijk !!!) Ook voor kinderen vind ik het minder geschikt. Alles is mooi en leuk en speciaal aan dit hotel, maar met name het uitzicht, en de spectaculaire zondersondergangen maken het bijzonder romantisch.

*Het ligt enorm afgelegen, dichts bijzijnde plaats is Lixouri op 13 km.

*Niet geschikt voor mensen slecht ter been (veel trappen)

*Geen mobiel bereik / geen bvn

*Fenomenaal uitzicht over de Petani Bay

*leuk en lekker dineren onder de sterrenhemel

*bijzondere bestemming / romantisch

Genieten met hoofdletter G , maar je moet wel van rust houden, anders zit je hier niet op je plek.

Gereisd met partner in september 2011

Prachtig maar ook nadelen

poeliepoel, 27-9-2011

Prachtige plek hoog boven een mooie baai met azuurblauwe zee. Afstand hotel-strandje veel hoogteverschil dus auto nodig. Geweldige zonsondergangen. Suites of eigenlijk appartementen: zeer ruim en mooi ingericht veel kastruimte, prima bedden, zithoekje, eethoekje, koelkast oven/magnetron 2 kookpitten. Badkamer toilet, wastafel en inloop regendouche, badkamer niet groot wel goed. Balkon zonzijde mooi uitzicht. Bovenste verdiepeing het beste (executive rooms) en lagere minder mooi zicht en geluidslast van airco mogelijk. Dagelijks schoonmaak. Ontbijt inbegrepen is goed buffet maar niet overdadig. Afbakbroodjes bruin, wit stokbrood, kaas, vleeswaren, gezond, omelet, cake en taart, fruit, yoghurt, koffie thee. Zwembad erg fijn, maar koud. Terras en bar met kleine gerechten. Badhanddoekenservice. Avondeten mogelijk maar wel beperkt: veel pasta's en souvlaki. Goed maar niet culinair. Auto absoluut noodzaak, ligt wat afgelegen en Lixouri is dichtbijz. stad. Argostoli 1 uur. Voor rustzoekers!
Gereisd met partner in september 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Petani Bay**** bij :

Nog mooier dan de foto´s beloven!

Charlotte, 6-7-2011

Hotel Petani Bay in Kefalonia wordt gerund door een zeer gastvrije Griekse dame. Samen met haar werknemers zorgt ze ervoor dat je je hier als koning en koningin voelt! Alle luxe van een hotel, zoals mooie moderne kamers, heerlijk ontbijt, iedere dag schone kamers, heerlijk zwembad, maar het voelt als een knus, gezellig en vriendelijk bed-and-breakfast. Niet dat massale van een luxe resort. We hebben er een perfecte tijd gehad! De ligging is uniek, iedere avond de zonsondergang bekijken vanuit je kamer of bij het zwembad. Het eten is heerlijk en de service is top! Daarnaast is het eiland hartstikke leuk, er is genoeg te zien. Je hebt wel een huurauto nodig. Wij gaan zeker terug...
Gereisd met partner in juni 2011

Fantastisch Uitzicht, Luxe Appartementen

Paul, 25-8-2009

Het Petanibay Hotel is al haar sterren waardig. De appartementen zijn lux ingericht met alles erop en eraan. Onze appartement is uitgerust met twee comfortabele boxsprings, plensdouche, airco & ventilator, flatscreen, electrisch kookplaat, magnetron/oven. De kamer werd dagelijks schoongemaakt.

Het uitzicht vanuit de appartementen is adembenemend (zie foto). Het zwembad is groot en vanuit het zwembad kijk je uit op zee.

Wij waren de eerste gasten van PetaniBay Hotel en hebben een geweldige tijd gehad.

Gereisd met partner in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Petani Bay**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Petani Bay in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Petani Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Petani Bay scoort een 9.17 uit 10 op basis van 5 reviews.