Appartement Niforos ***

7,2

19 reviews over Appartement Niforos in het Nederlands

Genieten!!

Anouska, 21-8-2017

Net terug van 12 heerlijke dagen in Kefalonia! Appartement prima voor twee personen. Inderdaad weinig keukengerei, maar hoeveel heb je nodig voor twee personen? Als je van koffie houdt, neem dan losse koffiefilter mee. Kun je 'ouderwets' koffie zetten dmv opgieten. Wij hebben heerlijk geslapen en airco deed goed zijn werk. Dit deel van het eiland is relaxter qua mensenmassa, maar heeft wel leuk stadje in de buurt, Lixouri. Wij gebruikten de app 'here we go' om te navigeren. Werkt perfect. Met de auto kun je zo overal heen rijden. Meld je aan bij de groep 'Kefolonia unplugged' op Facebook, waar tips ed van medetoeristen op gedeeld worden. Al met al een een heerlijke vakantie gehad en voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in augustus 2017

Het uitzicht is het enige wat goed is aan Niforos!

Ellen Beer, 27-10-2016

Een prachtige ligging, mooie tuin met zwembad maar verder zeer teleurstellend!!!

Hele slechte Wifi waar niets aan gedaan wordt.

Gedateerde badkamer met een douchegordijn welke geen nut heeft. Alles (inclusief de toilet) wordt zeiknat en bij het uit de veel te hoge douchebak stappen zorgt dit voor zeer gevaarlijke situaties.

Keiharde matrassen (pijnlijke schouders en heupen), muf stinkende kledingkast (ook te klein voor twee personen) en stinkende keukenkastjes. Lawaaiige koelkast die ej de hele nacht hoort omdat deze in dezelfde ruimte staat.

Veel te weinig ruimte voor een appartement,klein balkon, weinig keukengerei, slechte verschoning van de handdoeken(geen één x op tijd en als je erom vraagt wordt daar zeer boos op gereageerd).

Vraag je om een ruimer appartement (als deze vrij gaat komen) dan wordt dit beloofd maar deze belofte wordt niet nagekomen.

Ben je hier nog de laatste dagen van het seizoen dan wordt je letterlijk én figuurlijk weggekeken door de eigenaresse.

Zeer teleurstellend verloop van twee weken Niforos ! Geen aanrader.....

Heel jammer, alleen van de prachtige zonsondergang hebben we kunnen genieten.

Gereisd met partner in september 2016

Hoeft niet meer

Betty, 10-10-2016

Prachtig gelegen, wel afgelegen..dichts bijzijnde winkel op 12 km

Niet zo leuk : als je een studio hebt op het gelijkvloers : beperkt uitzicht op de zee, muf ruikende kamer, dekens, keukengerei.

Dus maar hopen dat je een kamer met balkon krijgt als je deze accomodatie boekt (ook al hoorden we van mensen in hoger gelegen studio's dat ook hier de kamers muf ruiken)

De kleerkast is niet te gebruiken...Stinken!!!!!.

Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Niforos bij:

prachtige plek met mooi uitzicht

niels, 15-6-2015

Mooi en vooral rustige plek die uitkijkt over de baai bij Patani beach. De eigenaar is enorm vriendelijk en behulpzaam, evenals het personeel. Het eten is heerlijk. Ik raad iedereen wie rustig van een mooi uitzicht wilt genieten in studio Nifiros te verblijven
    Gereisd met partner in juni 2015

Prachtige plek!

Inge , 14-6-2015

Prachtige plek met een geweldig uitzicht op een hele mooie baai en elke avond genieten van de ondergaande zon. Het appartement was schoon en eenvoudig, heel ruim en met een mooi balkon met een zitje. De eigenaren en hun personeel zijn enorm warm en gastvrij. Mijn vriend is vegetariër en ze hebben ervoor gezorgd dat hij keuze had uit verschillende vegetarische gerechten en dat voor een bescheiden prijs.

De ligging is heerlijk rustig bij een mooi strand. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2015

Geweldig! Super aardige eigenaar!

Anton en Karin Kleiker, 20-9-2013

Beoordeling op zijn Grieks natuurlijk. Erg vriendelijke eigenaar en personeel, vooral Evelyn. Uitzicht geweldig! Erg rustig alleen zodra er Griekse bruiloften zijn is er vertier. Wij vonden het geweldig om een Griekse bruiloft mee te maken, waren zelfs uitgenodigd voor een hapje en een drankje door de eigenaar. Ging tot de laatste uurtjes door. Niemand kon er last van hebben, zonnevlekken dicht en je hoort niks meer. Dit is natuurlijk een reactie op het verhaal van hiervoor wat totaal niet terecht is! Jammer dat zo'n persoon zo'n geweldige lokatie en hard werkende mensen naar beneden haalt. Deze plek is genieten!
    Gereisd met partner in augustus 2013

Mooi en rustig

Ria Rozendaal, 16-6-2013

We hebben een heerlijke vakantie gehad. We zijn echt griekenland gangers

maar Kefelonia en Niforos appartementen staat nu bij ons toch wel op nummer 1. We gaan er zeker nog een keer naar toe. Als je niet van rust houdt ben je daar niet op je plaats. De natuur en het uitzicht is geweldig.

Gereisd met partner in mei 2013

Heerlijke plek waar je goed tot rust komt!

JoenJo, 26-9-2011

Prima accomodatie en netjes onderhouden. Elke dag schoonmaak. Allervriendelijkst personeel. Een auto is een must op dit prachtige eiland. Onder aan de berg ligt een strand met eettentjes waar je heerlijk kan eten. Ook op diverse andere plekken langs de weg kom je werkelijk eetwalhalla's tegen. Hele leuke stille plekjes en strandjes aan de west en noordkant. De Oostkant is vrij toeristisch en druk. Aanrader!
    Gereisd met partner in juni 2010

Prachtig uitzicht maar slapeloze nachten

Martin, 13-9-2011

Ondanks dat wij er zelf wat van hebben gemaakt was dit niet de vakantie die wij in gedachten hadden en waarvoor wij hebben betaald. De Kamers zouden geschikt zijn voor 2 volwassenen met 2 kinderen tot 16 jaar en het wordt omschreven als een plek om tot rust te komen. Hier is niets van waar! In onze vakantie van 3 weken hebben wij 6 feesten meegemaakt die gepaard gaan met keiharde muziek en doorgaan tot gemiddeld 03:00 uur. Hier valt niet door heen te slapen en voor kinderen al helemaal niet! Wij hebben ook voor onze kinderen de volledige prijs betaald en hadden beter 2 aparte appartementen kunnen boeken. Het zwembad wordt niet schoongemaakt en de bedden zijn ondanks klachten hierover in 2009 nog steeds aan vervanging toe (je voelt de springveren zodra je gaat liggen)

De zonsondergang is mooi, maar de nachten in het weekend zijn onvergetelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

nooit meer

karin, 22-8-2011

via touroperator geboekt, mooie plaatjes zeggen niet alles!

Zwembad is openbaar, luidruchtige mensen,rondom de taverne worden feesten georganiseerd, in onze twee weken drie, van ong 80 mensen die tot diep in de nacht doorgaan!

Mensen met kinderen moeten hier echt niet naar toe gaan, de kans is heel groot dat je in een studio ,piepklein, wordt gestopt ipv het ruime app dat je dacht. Volkomen willekeur van toewijzing!! Inflexibele eigenaren.

Strand zo druk dat je er niet met de auto heen kon want je kon niet parkeren, te voet is ook geen optie, te ver!

Gereisd met partner in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Niforos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Niforos in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Niforos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Niforos scoort een 7.22 uit 10 op basis van 22 reviews.