Appartement Mezzao ***

Appartement Mezzao
Mezzao
8,1

22 reviews over Appartement Mezzao in het Nederlands

Geweldig appartement, heerlijk zwembad!

MarikenvanHoof, 16-9-2016

Jammer dat het echt stikte van de muggen!!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijk rustig

R de Vries, 8-8-2016

Niet geschikt voor kinderen. Er is niks voor hen. Je stoort alleen de weinige andere gasten als je je kind (eren) meeneemt! Het appartement ligt afgelegen en is kleinschalig. Wij vonden dat heerlijk. Iedere ochtend ontvang je een heerlijk ontbijtje op je eigen terrasje, heerlijk. Neem Deet mee tegen de muggen, die zijn er zat. Vanaf je terras kon je zo het schone zwembad in. Heerlijk. Het is wel een tijdje rijden (evt met Ferry) vanaf het vliegveld en de stadjes. Een auto is dan ook een must. Ik las in andere reviews veel over de eettentjes in de buurt (Vatsa beach en Captain Nicolas). Deze eettentjes vonden wij maar niks. In Lixouri (ongeveer 15 minuutjes rijden vanaf app) zijn heel veel eettentjes waar je prima kan eten. Vergeet niet dat je groente apart moet bestellen op Kefalonia. In het dorpje Lixouri zijn ook de supermarkten. Qua stranden was onze top 3: 1 Myrtos beach, 2 Petani, 3 Mega Lakkos. Nr 3 was dichtbij de rest verder weg. Voor alle stranden moet je met de auto. Vanuit het appartement zie je de zee, je kunt er naartoe lopen, maar niet zwemmen ivm de rotsen. Dit vonden wij wel jammer, we hadden het strand dichterbij verwacht. Mocht je fietsend het eiland verkennen, er is weinig verlichting en er zijn veel zwerfhonden 's avonds. Overdag gaat het prima. Mocht je van snorkelen houden: het water is op veel plekken heel helder, maar verwacht niet veel mooie vissen. Wij vonden Lagadakia de enige plek waar redelijk te snorkelen viel. Plekken waar je wel en niet moet zijn:

Wel: schattig dorpje Assos, Melissani grot (duurt maar 10 min, rond 14uur is het hier prachtig). Tegenvaller: Aenos (National parc), kaal en bovenop staan zendmasten)

Wij vonden het supermooi en rustig hier, een evt volgende keer zouden wij rondom Sami willen boeken, is groener en daar houden wij van. Verder is een goede verblijfplek.

Gereisd met partner in juli 2016

Fantastisch! Top!

Moniek, 19-6-2016

Dit is echt een topplek. Vanaf het terras uitzicht op zee en op het zwembad met heerlijke ligbedden en parasol. Elke ochtend een heerlijk ontbijt geserveerd met iedere dag weer een andere verrassing. Lekkere restaurantjes in de buurt o.a. captain Nicolas, een topper. Rustig complex. We hadden een 2 kamer appartement beneden. Goed bed lekker zacht, goede douche en iedere dag kwam de schoonmaakster langs om de prullenbakjes etc. te legen. Om de 3 dagen schone handdoeken. Ik kan eigenlijk geen enkel minpunt bedenken...in 1 woord...geweldig!
Gereisd met partner in juni 2016

Fijn plekje

Chantal, 30-10-2015

Mezzao was precies wat we zochten, het was comfortabel en rustig. De zee op de achtergrond heeft altijd iets speciaals en de gemakken van iets kleins voor jezelf maken of in de buurt de restaurantjes verkennen gaf ons een echt vakantiegevoel. ik zou zeker nog een keer terug gaan!
Gereisd met partner in september 2015

Heerlijke vakantie

cynthia, 22-9-2015

We werden gastvrij ontvangen en zaten in een kleine studio met terras aan tuin en zwembad.Studio wordt goed schoongehouden.Nadelen zijn wel dat het bed erg hard is en het kussen heel dik.Douche is klein met douchegordijn en lang wachten op warm water.Ook het koken is inderdaad behelpen ,eigenlijk heb je maar 1 kookplaat .Toch hebben wij een heerlijke vakantie gehad want het zwembad was heerlijk en goed schoon,de zonnebedden heerlijk en ruim voldoende aanwezig.De rustige sfeer van het complex is ideaal.We hebben een week een kindje naast ons gehad en dat is minder. Wij konden omdat het buiten het seizoen was geen gebruik maken van het dineren. Restaurants,genoeg keuze!.De prijs,gemiddeld 30 euro voor twee personen met drank erbij! De auto hebben wij veelvuldig gebruikt ,strandjes op 5 minuten rijden.Daar zijn ook restaurantjes zoals Vatsa en Captain Nicolas,gewoon goed eten! Het eiland is prachtig,daar kwamen we ook voor! Trips maken en vaak stoppen omdat het uitzicht adembenemend was!
Gereisd met partner in september 2015

Fantastische appartementen

Eric Souljé, 10-9-2015

Heerlijk verblijf gehad hier in Konoupetra. Iedere ochtend werd ontbijt geserveerd op het terras. Zwembad was groot genoeg met uitzicht op de Ionische zee. Wel een auto benodigd want complex ligt op een heel rustig deel van het eiland.
Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijk verblijf!

Jasmijn, 9-10-2014

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad bij Mezzao! Fijn appartementje met schitterend uitzicht op zee en een fijn zwembad. Auto is wel aan te raden, maar wat een rust en ruimte! Het ontbijt was trouwens ook erg lekker. Prima plek om te verblijven. Verder is het een prachtig eiland met veel groen, veel bloemen en leuke kleine plaatsjes. Echt de moeite waard om eens te bezoeken. Wij vonden het een van de mooiste Griekse eilanden die we tot nu toe gezien hebben!
Gereisd met partner in juli 2014

Een herhaling waard

Ruud, 18-8-2014

Wij hebben een week enorm genoten van en in ons tweekamer appartement Mezzao. Het binnenstappen hebben wij als een beetje thuiskomen beleefd. Een gezellige inrichting op een mooie plek met uitzicht op zee. Elke avond de zonsondergang bewonderen onder het gezang van de vogels, ritmisch begeleid door de krekels en op de achtergrond het kalme ruisen van de golven. Wij zochten de rust, de stilte en ontspanning. Die vonden wij niet alleen op ons geweldige balkon met rieten afdak maar ook op stille strandjes in de directe omgeving. Wakker worden en dagelijks verrast worden met een met zorg en liefde bereid ontbijt. Wij hebben natuurlijk uitgebreid geproefd en genoten van de heerlijk verse visgerechten die in diverse restaurants aan de kust werden geserveerd. Op de eerste dag van aankomst konden wij al genieten van een heerlijk bereide maaltijd uit de keuken van ons complex. Wat ons betreft komen wij graag nog eens terug. Zeker als wij dan weer in hetzelfde appartement terecht zouden komen.
Gereisd met partner in augustus 2014

Super. Relaxed . Topper.

Mireille , 7-8-2013

Was een zalige plek om te relaxen. Ik had een kind van 10 bij me. Heeft zich super vermaakt. Hele fijne mensen die ik daar ontmoet heb. De ligging is heerlijk. De nieuwe buiten keuken is een hele grote meerwaarde. Je kan aanschuiven aan een grote tafel of laat het eten op je terras brengen. Elke ochtend je ontbijt op je eigen terras , wat wil.je nog meer.....
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prachtig Eiland, mooi complex

Michael, 29-7-2013

Prachig eiland met een mooi complex. Tip: huur het gehele verblijf een auto.
Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mezzao in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mezzao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mezzao scoort een 8.13 uit 10 op basis van 22 reviews.