Hotel La Cite **

La Cite

8 reviews over Hotel La Cite in het Nederlands

Erg gezellig en netjes.

Bjorn en Arieke, 6-5-2017

Elke dag word de kamer gedaan. Het ontbijt is niet heel erg uitgebreid, maar gewoon goed. Ze hebben een grote bar (erg lekkere cocktails) en een mooi schoon zwembad. Dicht gelegen bij het centrum en de veerpont die naar de hoofdstad vaart. Personeel was erg vriendelijk, behulpzaam en konden van alles vertellen over het gebied. Met de fiets de mooie omgeving verkend en leuke excursies gedaan.
Gereisd met partner in juli 2016

Aanrader

Ton en Lia, 16-9-2016

Ligging hotel was zeer goed. Goede kamers. Prettige douche. Bedden vonden wij niet prettig liggen. Voelde de veren. Wij hebben toen de sprei op de matras gelegd en dat was veel beter. Zeer prettig personeel. Vooral Nicole was super. Voldoende verschoning handdoeken en lakens. Prettig zwembad en mooi aangelegde tuin. Gratis ligbedden. Regelmatig werden wij bij het zwembad getrakteerd op meloen. Schoonmaak zou iets beter kunnen, maar was beslist niet onvoldoende.
Gereisd met partner in augustus 2016

Beste hotel van Lixouri

Wim Keuper, 10-8-2016

Kleinschalig hotel met uitstekende service en schone kamers. Ontbijt is voldoende. Lokatie is op loop afstand van het centrum en de haven.

Zou het volgend jaar opnieuw boeken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Geweldig wat een rust en de service is top.

P.Gijzen, 25-6-2016

Rustig hotel niet voor jonge mensen,echt voor je rust.

De omgeving is fantastisch en de Restaurants zijn prima en betaalbaar.

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldige Locatie

Pablo en Johanna, 21-9-2014

La Cite is echt geweldig. Fantastisch personeel. Je voelt je echt thuis. Alles zeer schoon. Prima uitval basis om dit prachtige eiland te bezoeken. Je moet wel een auto huren, want er is veel te zien.

Uit eten is echt een feest, prima eten. Prijs kwaliteit is echt een 10

Wij gaan zeker terug.

Gereisd met partner in september 2014

Ik zeg doen.

fabienneteeuwen, 24-8-2014

Gewoon helemaal super!! Lieve mensen goede service elke dag word de kamer schoongemaakt en bed linnen verschoont handdoeken meer dan genoeg. Bij het zwembad genoeg stoelen en bedjes voor iedereen. Op 3 min van het centrum van Lixouri vandaan (lopend) en met de boot ben je zo in de hoofdstad. Wij hebben een top vakantie toe gehad. Ontbijt was simpel maar elke dag vers brood en vers fruit.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Heel mooi

M. v D., 3-8-2014

Mooie locatie, zeer dichtbij het centrum en de ferry. Mooie tuin, veel ruimte en meer dan genoeg lig plekken (en bedden) op het gras of rond het zwembad. Mooi en schoon zwembad. Hotel is goed onderhouden, mooi schoon en de eigenaren zijn bijzonder vriendelijk.

Ontbijt is prima, continentaal. Koffie, broodje, cornflakes, yoghurt e.d. Je kan eventueel warm ontbijt tegen betaling bijbestellen.

Tevens hebben ze een uitgebreide menukaart voor de rest van de dag.

Het enige nadeel was dat wij op de kleinste kamer kwamen. Op hun website verkopen ze dat als een eenpersoons kamer, maar wij zaten er met z'n tweeën. Volgens eigenaresse wel een tweepersoons kamer, maar de andere kamers zijn een stuk groter. Het was prima te doen, zeker met de mooie tuin en ruimte in het hotel. Balkon is vrij klein, er zijn een paar kamers met een groot balkon, maar vanwege de mooie tuin hebben wij er weinig gebruik van gemaakt. Wij zaten op de 2e verdieping, mooi uitzicht!

Gereisd met partner in juli 2014

EEN AANRADER

Siete, 9-10-2012

Direct bij aankomst krijg je een goed gevoel, een warm welkom. Een familiehotel dat alles in het werk stelt om een aangenaam verblijf te verzorgen. Na enkele uren heb je het gevoel dat je er al dagen bent. Personeel was toppie maar zeker niet opdringerig maar belangstellend en adviserend voor uitstapjes. Alles ziet er ook spic en span uit. Schoonmaak is voortreffelijk. Een minpuntje is het ontbijt. Niet elke dag kaas/ham dus jam en choc pasta. Het brood is soms "taai" Verder bestaat het ontbijt uit koffie thee griekse yoyhurt abrikozen jam chocpasta, cake cornflakes en melk.Mooi zwembad waar je tussen de middag een met aandacht bereide snack kan eten. De tuin ziet er ook erg tropisch uit. Zit je aan het eind van de dag nog aan het zwembad kijk dan niet raar op dat zij langs komen met een bord vol druiven of meloen voor elke gast.
Gereisd alleenreizend in oktober 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Cite in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Cite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Cite scoort een 9 uit 10 op basis van 8 reviews.