7,7

18 reviews over Hotel Kefalonia Aqua Beach Club (Lixouri) in het Nederlands

noooooooit meer

G.Hooglugt, 19-11-2009

Kefalonia is een must voor elke Grikenlland ganger.

Aqua World Kefallonia Garden Village in de middel of niks is voor ons een weggegooide vakantie geweest. Een waterpark bereikbaar na een flinke klim en een levens gevaarlijke afdaling voor kleine kinderen. Absoluut niet kindvriendelijk. 1 restaurant en niet de 3 wat in de gids stond, resultaat belachelijke lange wacht tijden en echt een vreetschuur gevoel. Er was echt heel veel niet in oorde wat ook resulteerde in een fikse schade vergoeding van de reisorganisatie.

Gereisd familie in juli 2007

Gewoon goed

W. Oostveen, 19-11-2008

Lekker eten en relaxen, door het mooie weer is vakantievieren in zo'n accomodatie altijd plezierig. we gaan zeker nog eens terug.
Gereisd met vrienden in juni 2007

mooi resort

monique, 19-8-2008

wij zijn net terug van een weekje garden village.Het is ons zeer goed bevallen.mooie kamer alleen het bubbelbad was kapot .dit was alweer gesloopt door baldadige vakantiegangers terwijl het hotel net 2 jaar oud is.zullen wel weer de italianen zijn die dit gedaan hebben he rob? Verder was het eten heel uitgebreid en lekker .Ja je hebt altijd wel dingen ertussen die je niet zo lekker vindt maar dan neem je gewoon meer van hetgene wat je wel lekker vindt.De berg naar het aquabad met glijbanen was inderdaad erg stijl maar zeker de klim waard.Omdat de meeste mensen te lui waren om de berg te beklimmen was het er lekker rustig en kon je er lekker genieten van de leuke glijbanen .Geweldig voor de kinderen maar ook voor de ouders he rob?Verder een schitterend uitzicht op de zee waar ook igor de walrus wel eens aan het drijven was.Ik heb het eerste potje alweer zelf gekookt en mis het hotel best wel maar vooral het leuke groepje nederlanders die we ontmoet hebben en waarmee het lachen was
Gereisd anders in augustus 2008

mooie omgeving, slecht eten

Kathleen Foster, 2-8-2008

Kamers waren prima, mooi zwembad. de omgeving was ook erg mooi, wel afgelegen, maar dat wisten we van te voren. steile heuvels, niet te doen als je slecht ter been bent of hart/ademhalingsproblemen hebt.

Alleen het eten was erg, erg,erg slecht!!!!!! veel opgewarmde kliekjes van de vorige dag. het heeft niets van grieks eten weg (heb 13 jaar in Griekenland gewoont, dus weet hoe het moet zijn). en er zaten grote dikke vieze groene vliegen op!!! Walgelijk gewoon. dit zou heel simpel te verhelpen zijn!!!!!!!! prima hotel dus als ze de keuken zouden aanpassen.

Gereisd anders in augustus 2008

TeeVee, 25-9-2007

Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Wel op enige afstand van de bewoonde wereld. Huurauto is noodzakelijk.

Gereisd met partner in september 2007

iemand, 6-9-2007

Het park ligt echt steil tegen een heuvel op. Van te voren bepalen welk zwembad je wil. Want het gewone zwembad ligt aan de ene kant van de heuvel( bij het restaurant) en het zwembad met de glijbanen echt aan de andere kant van de heuvel.Hier is wel een barretje waar je te drinken kan halen, maar geen eten.

Wil je tussen de middag eten dan eerst de heuvel op, dan weer de heuvel af naar het restaurant. Dan weer de heuvel op richting het zwembad met glijbanen en dan weer de heuvel af om bij het zwembad te komen.

Kinderanimatie is goed vooral het engelse team. Het eten is redelijk maar erg algemeen. Ontbijt is redelijk uitgebreid.

De kamers zijn goed ( het zgn. 3 kmr app.) met een prachtig uitzicht als je op de tweede verdieping zit.

Gereisd anders in september 2007

Saskia, 1-9-2007

Wij hebben het erg naar ons zin gehad. Goed eten, ruime kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuke animatie zowel de Nederlandse als de Engelse. Ja de hellingen zijn helaas erg steil en het ligt wat afgelegen. Maar desondanks hebben we een erg leuke tijd gehad en ons prima vermaakt!!
Gereisd anders in september 2007

desiree, 28-8-2007

een erg leuk hotel, met een leuk strand. Eten was echt prima,gevarieerd en erg lekker.(ik weet niet wat die andere mensen gewend zijn die het slecht vonden!!) Auto huren is wel leuk. Enige minpunt is inderdaad het klimmen, maar si wel weer goed voor de beweging.

28-8-2007

Een mooi en nieuw hotel, waarbij vooral de klantvriendelijkheid van al het personeel positief opvalt. Het is wel ''klipgeit'' spelen als je naar de kamer wil (wij zaten op de 5e) strand en naar AquaWorld, maar daar wen je aan, en er zijn aan de noordzijde trappen (wat wel omlopen is, maar dan hoef je niet de steile hellingen op). Restaurant en bars zijn goed, eten vers en ruim voldoende, alles werd op tijd schoon gemaakt en gehouden. Nadeel: de auto's welke op het park mogen rijden.

Als je bedenkt dat je op een Grieks eiland bent wat nog niet door het massatoerisme is ontdekt en je daaraan aanpast moet het lukken.

Het strand is zacht glooiend in zee en vooral voor de beginnende zwemmers een heel veilig gevoel, bijna geen stroming of golven.

Het moge duidelijk zijn dat dit zeker geen hotel is voor mensen welke slecht(er) ter been zijn, daarvoor is het veel te steil, voor de rest is het een goed, schoon hotel, met vanaf de balkons van de ruime kamers een geweldig uitzicht over de zee

Patrick en Marjan, 22-8-2007

Inderdaad erg steil, maar mooi uitzicht. Eten niet gevarieerd en de lunch is (bijna) hetzelfde als diner. Tevens laat de kwaliteit te wensen over. Kamers zijn ruim, maar worden slecht schoongemaakt. Aqua-park valt erg tegen en wordt slecht schoongemaakt.

Het normale zwembad stroomde bijna elke dag over, zodat je tot aan je enkels in het water bij het zwembad lag.

Al met al erg teleurstellend allemaal.

Als je wilt zien hoe een hotel eruit ziet over 10 jaar, kun je dit splinternieuwe hotel volgend seizoen bezoeken.

Over de hostess nog niet gesproken. Heb je totaal niets aan. Van te voren wordt al gezegd dat bepaalde klachten niet in behandeling worden genomen.

Zou me verbazen als Holland International deze accomodatie volgend jaar nog aanbiedt.

Gereisd anders in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kefalonia Aqua Beach Club (Lixouri) in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kefalonia Aqua Beach Club (Lixouri) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kefalonia Aqua Beach Club (Lixouri) scoort een 7.67 uit 10 op basis van 18 reviews.