9,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Irineos (in Karavomilos) bij :

4 reviews over Villa Irineos (in Karavomilos) in het Nederlands

Schitterend uitzicht, erg luxe, super locatie

Silvia, 14-11-2009

Villa Irineos vonden wij een super locatie. Je hebt een geweldig mooi uitzicht tot aan sami vanaf het terras en balkon.

Het huis is ruim en werd keurig onderhouden (al was niet alles continu echt schoon maar een kniesoor die daar op let). Wel vervelend vonden wij dat de schoonmaak rond half zes plaats vond. De eerste week hadden wij geen buren dus helemaal super privacy, met buren is dat iets minder, omdat de " "tussenheg" nog wat moet groeien.

De locatie is prima, ongeveer 15 á 20 minuutjes lopen langs het strand (verhard pad) en je bent in sami. Voor de omgeving heb je wel echt een auto nodig, het openbaar vervoer is onvoldoende.

Het was een stuk bergachtiger dan wij hadden gedacht en ergens komen duurt dan ook iets langer omdat er steeds geslingerd moet worden met soms aardig wat hoogteverschil.

Het is een schitterend groen eiland, zelfs nog in September!

Veel leuke plaatjes, super mooie natuur en leuke bezienswaardigheden maar zonder dat het té toeristisch.

Gereisd met vrienden in september 2009

Hier word je stil van.

Tonnie en Frans, 25-10-2009

Villa Pinelopi,als ik cijfer 11 kon geven zou ik dat zeker doen om de 1 van kindvriendelijk te verbloemen. Deze villa en omgeving is voor ons echt perfeckt.

touroperator en Hostess een dikke 10.

Gereisd met partner in september 2009

Super villa

Dré, 10-7-2009

Wow, wat een mooie villa met eigen zwembad en zo schoon. Heerlijke week gehad. Sami is één van de leukste plaatsjes van het eiland, goede combi tussen toeristen en de locals.

Groot minpunt was echter de schandalige behandeling van het vermagerde hondje in de kippenren bij de toegangspoort die (schijnbaar volgens griekse traditie) aan zijn lot werd overgelaten en amper eten en drinken kreeg. Het lieve beestje zat aan een riempje van 70 cm. die in de hals sneed, zonder overkapping of hokje in de brandende zon.Samen met de buurvrouw van villa Pinelopi hebben wij hem elke dag eten, water en een knuf gegeven. Het is schrijnend om te zien hoe zo'n beestje er aan toe is.

Hondje was van een andere eigenaar en na onze klachten zou hij het beestje 1x per maand gaan uitlaten op het strand (!). Is dit Europa 2009??? Schande! Dit drukte wel een grote smet op onze week in de villa.

Gereisd met partner in juli 2009

Beslist een aanrader!!!

Frank, 22-6-2009

Hoewel niet goedkoop beslist een aanrader deze fantastische villa op een steenworp afstand van de levendige haven Sami. Langs een hellende weg pakweg tien minuten lopen naar de bakker en de supermarkt en een half uur langs het strand naar Sami. Deze villa heeft een privé zwembad dat keurig schoon gehouden wordt. Zo ook deze nieuwe woning zelf: drie keer per week worden de bedden verschoond en de handdoeken vervangen. Van alle gemakken voorzien: vaatwasser, wasmachine, oven, twee badkamers en ... mooi uitzicht! Een grote woonkamer en twee royale luxe slaapkamers. Verder een mooie tuin waar twee schildpadden hun thuis hebben.
          Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Irineos (in Karavomilos) in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Irineos (in Karavomilos) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Irineos (in Karavomilos) scoort een 9.5 uit 10 op basis van 4 reviews.