Appartement Hermes

6,9

17 reviews over Appartement Hermes in het Nederlands

erg gezellig

richard, 7-9-2009

Veel kritiek gelezen, maar, dit is griekenland, was er vorig jaar september, schoonmaakster was er 6 dagen per week voor centrale ruimtes en 3 keer per week voor kamers. Beheerder komt niet vriendelijk over maar is het wel, probleem is hij spreekt geen engels, maar een interesse in zijn visserij (bij strandbedjes beneden bij Milos), gaf ons elke dag rozen, granaatappels en een keer een complete visschotel met soep.

beheerder staat onder stren regime van ex zwager (eerste restaurant aan hoofdweg rechts vanaf het strand).

Kom hier zeker weer

Gereisd met partner in september 2008

eenvoudig maar goed te doen.

Lianne, 11-8-2009

Appartement Hermes is een eenvoudig appartementencomplex, er is nooit iemand aanwezig bij de receptie, de kamers zijn klein maar als je er alleen maar bent om te slapen is het voldoende, er is 1 schoonmaakster die erg aardig is wij verbleven er 12 dagen en er is 2 keer schoongemaakt dit vond ik wel erg weinig, er is geen douchegordijn en onze douchekop was kapot zo heb je dus al gauw je hele vloer en wc nat.. maar ach.

Het complex ligt in een afgelegen straatje ongeveer 50 meter vanaf de hoofdstraat alles is erg dichtbij ook het strand en wat ideaal is zijn de poolbars je mag er gratis gebruik van maken dit is een openbaar zwembad met ligbedden je hoeft alleen maar een drankje te kopen.

Uit eten gaan is erg goedkoop, zelf eten gaan kopen en koken is erg duur, ga lekker uit eten zou ik zeggen!

Huur een auto! echt aan te raden of huur een motorboot in skala echt prachtig! De bevolking is erg aardig en niet opdringerig.

Kefalonia is een super bestemming!

Gereisd met partner in juli 2009

Goed apparetement voor een redelijke prijs

John Geense, 22-9-2008

Mooi appartement, groot genoeg alleen de kitchenette was wat (te)klein.

Was er 2 weken en de bedden zijn 4x verschoond ook kregen we om de 3 dagen schone handdoeken.

Goed voor mekaar dus

Gereisd met vrienden in september 2008

Geen service, gericht op Engelsen

J. en R, 15-8-2008

Ik ben altijd redelijk sceptisch t.a.v. dit soort reacties. KLagen doen we van natuurlijk namelijk al snel en gemakkelijk. Maar nu wou ik toch dat ik het serieus genomen had. Hermes en Skala waren echt een domper. Het eiland is idyllisch mooi, zo prachtig dat ik er het liefst was gebleven. Skala daarentegen is de nummer 1 bestemming van de Engelsen en dat merk je. Tot diep in de nacht slaande deuren, hard geroep, zuipen en dus niet slapen. En als je ergens wil eten is het echte Griekse eten in Skala niet meer te vinden (op Apostolis na). Worst, bacon, Engelse happen. Tip; ga naar Assos, zo is Kefalonia op z`n mooist!

We zijn 8 dagen geweest in app. Hermes en hebben geen schoonmaak gehad, geen schone handdoeken en geen nieuw beddengoed. Ik heb het per brief moeten vragen omdat er nooit iemand bij de receptie is. Met moeite 2 handdoeken gekregen op de laatste dag.

Gereisd met partner in augustus 2008

Zeer matig

J en R, 7-8-2008

Het eiland is idyllisch mooi, zo prachtig dat ik er het liefst was gebleven.

Tip; ga naar Assos, zo is Kefalonia op z`n mooist!

Alleen de voorste kamers (4) hebben enigzins uitzicht, alle andere niet. Ik vind het oprecht een afrader.

Gereisd met partner in juli 2008

Simpel maar in orde.

Sam Dekker, 18-7-2008

Hermes komt op mij over als een simpel verblijf, maar alles is wel orde. Wij verbleven in een 1-kamer app.

Minpuntjes: Het 2-pits kookplaatje (elektrisch) vereist wat 'planning' tijdens het koken, het ontbreken van een douchegordijn maakte alles nat in de badkamer.

Pluspunten: Wij zaten op een hoge verdieping en hadden een balkon met uitzicht op zee en praktisch de hele dag zon; super!

('s ochtends ontbijten op balkon is door de felle zon af te raden)

Iemand vermeldde hier eerder al dat de receptie vaak onbemand was. Dit ervaardden wij ook.

Het appartement ligt even buiten het drukke gedeelte, als je de 'drukte' wilt hebben, kun je deze opzoeken.

Het strand is op loopafstand. Dit strand is aardig maar is niets vergeleken bij Myrtos of Petani, elders op het eiland.

Goede ervaring met het huren van een auto bij CBR, in de buurt van Hermes. Wij hadden een klein autootje voor drie dagen gehuurd voor ong. 110 euro.

Gereisd met partner in augustus 2007

M. Govaarts, 17-6-2008

Zonde van zo'n mooi complex, dat de beloofde service namelijk 6x/week slecht was en of achterwege bleef.

Het keukengerei inkompleet was en de ligging door draaiende motoren tot laat in de nacht en s'morgens vroeg zeker niet rustig te noemen is

Gereisd met partner in juni 2008

Marjo van Tol, 26-5-2008

Wij zijn net terug van 2 weken Kefalonie en wij zijn erg enthousiast over het eiland. Wat een natuur en een mooie plekjes. Auto wel nodig want Scala is een mooi plaatsje maar klein.Huur niet bij Hertz want ze proberen mega veel geld aan je te verdienen.( extra verzekeringen, geld om de auto te brengen etc) Het appartement was keurig in orde. Weinig gezien in Griekenland. Tweemaal per week schoon beddengoed en badlakens. Informele echt Griekse sfeer en wij voelden ons als twee dames erg veilig.
Gereisd met vrienden in mei 2008

Wim Maassen, 14-5-2008

Zat op de benedenverdieping, geen echte aanrader zo vlak bij de straat. Trouwens mijn huurauto kon ik maar zelden voor de deur kwjt, meestal wel een hondrd meter lopen. Een ander minpuntje waren de buren, die erg druk en luidruchtig waren, ze hadden waarschijnlijk een wasserette. De wasmachine stond bijna nacht en nacht aan. Maar dit alles kun je verwachten bij een adres in een normale straat. Verder alleen maar goeds!
Gereisd alleenreizend in september 2007

J. Broeders-Homan, 18-10-2007

Hermes is een keurig vriendelijk appt complexje op koopafstand van strand en winkels.

Minountjes is dat er nogal wat balkonnetjes zijn (aan de zijkant) zonder zon en nogal tochtig. Later in het seizoen moet je eigelijk of aan de voor of aan de achterkant zitten

Gereisd met partner in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hermes in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hermes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hermes scoort een 6.94 uit 10 op basis van 17 reviews.