7,6

16 reviews over Aparthotel Doumas (Katelios) in het Nederlands

Voldoet prima

Benno Aalders, 17-8-2009

Uiteraard is alles altijd afhankelijk van eigen wensen maar voor ons volstond dit appartement prima. Wij zijn een paar jaar geleden geweest. Kamers zijn simpel met bed en badkamer. Wel schoon! Zwembad is prima, ligging is prachtig maar niet voor oudere mensen (veel hoogteverschil en wandelingetje naar strand). Door de kleinschaligheid van het dorp is het erg aandoenlijk en prachtig rustig!

De 3 dalmatiers zijn geweldig en de behulpzaamheid van de griekse eigenaar, zijn zoons en diens vrienden erg goed.

Gereisd met partner in augustus 2009

aardig en rustige locatie

griekofiel, 28-7-2008

Juli 2008 in een 2 k. app. s"Avonds rond 22.15 uur vriendelijk ontvangen. Eten werd klaargemaakt. App. was een klein huisje. Binnen echter somber (1 raam), maar met de hitte een must wel incl airco. Aparte slpkamer met 1 raam en rolluik!

Inrichting sober, maar net meubilair! Schone douche met fleurig douchegordijn.

Keukenlade zoals altijd sober, maar met een kurketrekker(!) en een waterkoker. Schoonmaak niet veel bijz.!!

Veelal engelse gasten. Eigenaar is behulpzaam, maar heeft nukkige buien. Heeft zwembadregeltjes voor de kids. Houd alles goed in de gaten!

Ligging in een rustig gebied (dal).

Op loopafstand een bakker en 15 min naar de zee een straatje met restaurantjes. Medusa is oké.

Nederlands kletsen, dat kan bij Maaike, die samen met Jerry een restaurant runt (Jerry"s Eliniko), waar het goed eten is!!!!! Naast de bakker.

Eiland is prachtig, wel te verkennen met een auto!! Veel te zien en te ontdekken. Mooi aflopend zandstrand Kaminia beach 10 min rijden.

Een top eiland!

Gereisd anders in juli 2008

Fam. Visser, 18-6-2008

Wij zijn er met 3 stellen geweest van 26 mei t/m 9 juni 2008, hadden een 3-kamerapp. en een studio geboekt via Holland International. We werden vriendelijk ontvangen. Ons 3-kamerapp. in het oude gedeelte zag er eenvoudig maar netjes uit, ruime woonkamer, 2 2-persoons slaapkamers, douche met bad en toilet en nog een toilet appart. Ook de studio zag er netjes uit met een keukenblok, douche en toilet. Bijna iedere dag werden de bedden opgemaakt en de vloer nat schoongemaakt. vuile handdoeken werden omgewisselt.

De familie Doumas is vriendelijk en behulpzaam, je kan er lekker en voor onze begrippen goedkoop eten. Naar Katelios strand is het een kwartiertje lopen, ‘s avonds is het er gezellig vertoeven met diverse eettentjes aan het strandje. Er is op het eiland genoeg te zien, een eigen vervoermiddel is dan wel aan te raden. Appartementen Doumas heeft bij ons een goede indruk achter gelaten en en ligt in een mooie omgeving. Het is zeker de moeite waard er eens naar toe te gaan.

Gereisd met vrienden in mei 2008

Ernst, 3-1-2008

Wij zijn hier in september 2007 geweest. Enthousiasme van anderen kan ik niet geheel delen. Appartementen zijn eenvoudig ingericht en redelijk netjes en schoon. Wordt regelmatig schoongemaakt. Zwembad was daarentegen niet echt goed onderhouden. Laatste paar dagen niet kunnen zwemmen omdat filters en pompen waren uitgezet. Ligging is rustig buiten het centrum (20 min. lopen) Tavernes in centrum/strand zijn wisselend van kwaliteit. Zitten goede tussen waar je uitstekend kunt eten!
Gereisd met partner in januari 2008

Nouwens, 25-12-2007

Het appartement is simpel maar wel genoeg mogelijkheden. De ligging is ook erg mooi als bij je appartement staat heb je een prachtig zicht op het dorpje en de zee. Algemene indruk is ook erg goed bij mij. Het zag er netjes uit, ook werd het goed verzorgd en waren er hele aardige eigenaren! Het eten was ook super lekker en helemaal niet zo duur! Het was dus erg leuk daar. Het ziet er heel mooi uit en er is in de buurt heel erg veel te doen. Hotel Doumas is echt een aanrader!.. Hopelijk ga je er heen want het is super leuk!:D
Gereisd anders in december 2007

F.Koops, 25-9-2007

Deze accommodatie in februari '07 speciaal vanwege 3-kamerappartement uitgezocht en geboekt. 2 Dagen voor vertrek werden we opgebeld door reisbureau: "accommodatie overboekt"!! Het reisbureau heeft toen zelf contact met dhr.Doumas opgenomen; hij deed een vage toezegging, dat het waarschijnlijk wel goed kwam, wilde dit niet schriftelijk bevestigen. Aldaar aangekomen kregen we helaas met 3 volwassenen toch een 2-kamerappartement toegewezen. Gelijk hostess gebeld; zij zou het de volgende dag met dhr.Doumas nog overleggen. Wat bleek, er waren 4 reserveringen voor 2 3-kamerappartement!!! Dit had de touroperator toch beter moeten controleren. Dus helaas de vakantie in een 2-kamerappartement doorgebracht met uitzicht op de muren van de appartementen daarvoor. Gelukkig was het appartement wel schoon, maar meerdere reisgenoten hadden hier wel klachten over. Verder werden we de rest van de week door de eigenaar genegeerd.
Gereisd anders in september 2007

g veldhuis, 19-9-2007

zeer onvriendelijke bediening.

kamers slecht schoongemaakt

als je niet in het restorant gegeten had kon je niets van bedienig gedaan krijgen

Gereisd met partner in september 2007

A Herlings, 16-9-2007

Wij hebben 2 top weken gehad bij Doumas.Wij vonden de familie uitermate vriendelijk.Wij hadden bij het boeken een 1kamer appartement geboekt.De eigenaar gaf ons na 1 week een mooi 2kamer appartement waar we zonder bijbetaling gebruik van konden maken.Wij gaan zeker weer terug naar Doumas!!!!!!!!!!!!!!
Gereisd anders in augustus 2007

Anoniem, 5-9-2007

De eigenaar is uitermate onvriendelijk. Wij hadden met 3 personen een 3 persoonsappartement geboekt en betaalt. " We moeste niet denken dat we een drie kamer appartement kregen" . De reisorganisatie heeft het prima opgelost.

Er zitten ook muizen of groter ongedierte in de appartementen (tussen het plafond en het dak).

Heerlijk zwembad en prima schoonmaak, handdoeken en beddengoed.

Wel onze slechtse ervaring in Griekenland qua accomodatie. Kefalonia is prachtig. Weinig Nederlanders en dat vonden wij een voordeel.

Gereisd anders in augustus 2007

Linde Nouwens, 4-8-2007

Wij zijn erg tevreden en hebben een top vakantie gehad! De familie Doumas doet er alles aan om je vakantie zo leuk mogelijk te maken.
Gereisd anders in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Doumas (Katelios) in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Doumas (Katelios) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Doumas (Katelios) scoort een 7.63 uit 10 op basis van 16 reviews.