Hotel Apollonion Resort & Spa *****

9,1

103 reviews over Hotel Apollonion Resort & Spa in het Nederlands

Fantastisch hotel, met 1 minpunt

Mark, 30-9-2017

Het is een vrij nieuw resort en daarom erg luxe en goed afgewerkt. Eten is prima. Voldoende keus en redelijk afwisselend. Dit hotel heeft wel een zwerfkatten probleem, het stikt ervan ook in de eetzaal (die open is en grenst aan het zwembad) In de omgeving van het hotel is weinig te doen, een auto is daarom een must. Als je leuk wilt snorkelen en zonnen is Petani beach een aanrader (25min met de auto). Drankjes zijn erg duur, 9 tot 12 euro voor een coctailtje. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en de kamers worden goed schoongehouden. Ik geef voor hygiene een laag cijfer maar dat heeft alles te maken met de kattenoverlast. Kefalonia is een heel mooi eiland met heel veel mooie stranden.
Gereisd met vrienden in september 2017

Kefalonia één mooi verrassend eiland

Peter, 28-9-2017

Het eiland is zeer verrassend, bergachtig, en groen in September.

Wij hadden één upgrade en kregen een familie kamer zeer ruime kamer,met dubbele wastafel een trap naar boven waar nog een tweepersoons bed stond en airco beneden en boven.

De cocktails zijn nogal prijzig, happy hour van 16.00 - 18.00 uur.

Er is wel een groot minpunt aan dit hotel, als je niet van katten houd moet je er niet zijn, er waren op dat moment nogal wat katten met kittens leuk zou je denken.

Als ze met het ontbijt en het avondeten door de eetzaal lopen, en bij de mensen op schoot proberen te springen wordt dit niet meer zo leuk.

Het personeel maakt zich er niet zo druk over, of heeft er geen vat op,

Ze zitten buiten in de loungesets lekker vol kattenharen dan.

inteelt zit hier zeker op de loer.

Gereisd met vrienden in september 2017

Heerlijke vakantie gehad in Kefalonia

Viktor B., 9-9-2017

1e week van september met mijn vriendin in Apollonion verbleven. Het resort is nieuw en heel ruim opgezet. Er zijn verschillende gebouwen met hotelkamers rondom het complex. Wij hadden een normale 2p kamer en deze was prima. Badkamer en toilet waren netjes en bed (zeer groot)/bureau/tv waren in één ruimte. Kamer werd elke dag helemaal schoongemaakt en opgeruimd. Het eten is lekker en gevarieerd en zowel 's ochtends als 's avonds lag er voldoende heerlijk vers fruit bij het buffet. Drankjes en snacks kun je op de rekening van de kamer zetten of direct afrekenen. Naast het hotel kun je een auto huren, dit is wel een must want het eiland zit vol met leuke kleine strandjes en tavernes. Afstand naar het noordelijkste punt leg je af in ongeveer 1,5 uur. Tips: Antisamos beach (luxe strandtent met heerlijke bedjes en eten, en Vatsa Beach, dat is een heel leuk klein strandje op 15 minuten rijden van Lixouri, daar kun je voor schappelijke prijsjes heerlijke vis en groentjes van de BBQ eten.
Gereisd met partner in september 2017

Fantastische tijd bij Apollonion

Alfredoostland, 25-8-2017

Mooi 5 sterrenhotel. Kamers prima, we hadden een kamer met bovenverdieping. Prima naar niet met jonge kinderen. Eten erg goed en wisselend. Iedere dag schone handdoeken. Auto hadden we direct bij boeking gehuurd en is ook nodig. Verhuurder zit 25 meter van hotel. Xi beach lopend te bereiken maar wij kozen voor amai en petani beach. Ook myrtis prachtig. Ga op tijd voor een goed plekje op het strand. Op petani mooi snorkelen. Heerlijke vakantie gehad
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie luxe accommodatie

Ronald, 6-8-2017

Het hotel/resort bied alle mogelijkheden om je hier optimaal te vermaken. Wij reisden met een baby (op vakantie 1 jaar geworden) waar alle aandacht voor was. Het complex is geschikt voor kinderwagens. Het zwembad bied ruimt genoeg voor een ieder. Het ontbijt (incl. drinken) en diner (excl. eten) is gevarieerd. Het voltallige personeel is erg vriendelijk.

Een huurauto (naast gelegen is Mercury/Sixt) is fijn als je meer van het mooie eiland wilt zien. Echter hebben wij ons prima vermaakt op het resort, met op 5 minuten lopen Xi Beach en Xi Village (met een aantal bars, restaurants en strandtentjes).

Tot onze verassing zijn er drie (2 'binnen' en 1 buiten) plekken waar kinderen (tot +/-4 jaar) zich kunnen vermaken met glijbanen, schommels, ballenbak, speelhuisjes etc. etc. Ons (kruipende) kind heeft zich hier fantastisch vermaakt.

Ondanks dat de transfer naar het hotel relatief lang duur (+/- 1,5 uur), is het een goed georganiseerde trip met bus/boot/bus.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Boven verwachting

Jolene, 26-7-2017

Bij aankomst een drankje in de hal. Direct je kamer in ook al was het nog ruim voor de incheck tijd.

Super schoon, wat bij mij echt prio 1 heeft.

Erg goed onderhouden resort.

Ruime kamer. Handdoekenservice en ruim plek op de bedjes aan het zwembad. Het is een half pension verblijf, maar je kunt erg goedkoop en lekker lunchen. Ze brengen het zelfs tot aan je ligbedje.

Toen ons zoontje koorts kreeg hebben ze ons goed geholpen.

Eten is ook prima, ruime keuze en afwisseling.

Spa is super professioneel. Erg lekkere behandeling gehad, prijzen vergelijkbaar met NL.

Net en rustig publiek. Erg fijn om tot rust te komen.

Autohuur is wel nodig als je het eiland wilt ontdekken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een geweldig hotel met top personeel !

Astrid Henneken, 8-7-2017

Het is een mooi aangelegd resort, met mooie kamers en top personeel het ligt wel wat afgelegen dus een auto huren is wel een aanrader en de moeite waard want Kefelonia is prachtig !!
Gereisd met partner in juni 2017

Voor herhaling vatbaar...

A.v.Welzen, 29-6-2017

Wij zijn maandag teruggekomen en hebben een geweldig fijne vakantie beleefd in dit resort.

Pluspunten zijn vooral het personeel, eten en het zwembad. De aanleg van de tuinen en service zijn ook heel goed verzorgd.

Wat zeker ook een pluspunt is is dat je alle drankjes of hapjes via een bon kunt laten opschrijven en na het uitchecken kunt afrekenen. De fooi voor de schoonmakers en receptioniste(s) alsmede het bedienend personeel heb ik op de laatste dag gegeven.

Er zijn in de buurt van het hotel nog enkele barretjes op weg naar het strand. Ook zijn er 2 mini-marktjes waarvan er 1 is uitgerust met een pinautomaat. Laatstgenoemde ligt rechts op zo'n 100 meter van de eerste winkel en is te herkennen aan het geelblauwe bord van de aanwezige pinautomaat.

Water en frisdrank zijn hier stukken goedkoper dan in het hotel en mag je gewoon meenemen naar het zonneterras bij de poolbar.

Fijne vakantie gehad!!

Gereisd met partner in juni 2017

Erg schoon en mooi hotel met vriendelijk personeel

Floris, 9-6-2017

Wij zijn hier begin mei geweest. Op dat moment was er bij zijn beach niets te doen. Geen bedje, geen eettentjes etc. Dan ligt het toch wel afgelegen en hebben we gekozen voor een huurauto.

Het hotel is erg mooi en vooral ook heel schoon. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het eten is goed voor eten in buffetvorm. Had voor ons net iets meer afwisseling mogen hebben.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Mooi resort

Stel 20+, 1-6-2017

Prima service, net verblijf.

Let op boek je met touroperator een half pension denk er dan om dat je het drinken zelf moet betalen. Drinken en eten in het resort erg duur. Geen griekse prijzen zoals wij gewend waren.

Eten was top, ik ben zelf redelijk moeilijke eten aangezien ik niet alles eet. Mijn vriend daarin tegen is daarin veel makkelijk, ontbijt was niet heel wisselend, maar dat vonden wij niet heel erg.

Avond eten was top, alles was warm, goede variatie en af een toe een thema avond.

Aan het strand zijn er een aantal leuke tentjes, verder in de buurt niet veel te doen.

Auto is nodig mocht je veel willen zien.

Heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Apollonion Resort & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apollonion Resort & Spa in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apollonion Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Apollonion Resort & Spa scoort een 9.11 uit 10 op basis van 120 reviews.