9,1

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Apollonion Resort & Spa***** bij :

99 reviews over Hotel Apollonion Resort & Spa in het Nederlands

Mooie luxe accommodatie

Ronald, 6-8-2017

Het hotel/resort bied alle mogelijkheden om je hier optimaal te vermaken. Wij reisden met een baby (op vakantie 1 jaar geworden) waar alle aandacht voor was. Het complex is geschikt voor kinderwagens. Het zwembad bied ruimt genoeg voor een ieder. Het ontbijt (incl. drinken) en diner (excl. eten) is gevarieerd. Het voltallige personeel is erg vriendelijk.

Een huurauto (naast gelegen is Mercury/Sixt) is fijn als je meer van het mooie eiland wilt zien. Echter hebben wij ons prima vermaakt op het resort, met op 5 minuten lopen Xi Beach en Xi Village (met een aantal bars, restaurants en strandtentjes).

Tot onze verassing zijn er drie (2 'binnen' en 1 buiten) plekken waar kinderen (tot +/-4 jaar) zich kunnen vermaken met glijbanen, schommels, ballenbak, speelhuisjes etc. etc. Ons (kruipende) kind heeft zich hier fantastisch vermaakt.

Ondanks dat de transfer naar het hotel relatief lang duur (+/- 1,5 uur), is het een goed georganiseerde trip met bus/boot/bus.

Gereisd familie in augustus 2017

Boven verwachting

Jolene, 26-7-2017

Bij aankomst een drankje in de hal. Direct je kamer in ook al was het nog ruim voor de incheck tijd.

Super schoon, wat bij mij echt prio 1 heeft.

Erg goed onderhouden resort.

Ruime kamer. Handdoekenservice en ruim plek op de bedjes aan het zwembad. Het is een half pension verblijf, maar je kunt erg goedkoop en lekker lunchen. Ze brengen het zelfs tot aan je ligbedje.

Toen ons zoontje koorts kreeg hebben ze ons goed geholpen.

Eten is ook prima, ruime keuze en afwisseling.

Spa is super professioneel. Erg lekkere behandeling gehad, prijzen vergelijkbaar met NL.

Net en rustig publiek. Erg fijn om tot rust te komen.

Autohuur is wel nodig als je het eiland wilt ontdekken.

Gereisd familie in juli 2017

Een geweldig hotel met top personeel !

Astrid Henneken, 8-7-2017

Het is een mooi aangelegd resort, met mooie kamers en top personeel het ligt wel wat afgelegen dus een auto huren is wel een aanrader en de moeite waard want Kefelonia is prachtig !!
Gereisd met partner in juni 2017

Voor herhaling vatbaar...

A.v.Welzen, 29-6-2017

Wij zijn maandag teruggekomen en hebben een geweldig fijne vakantie beleefd in dit resort.

Pluspunten zijn vooral het personeel, eten en het zwembad. De aanleg van de tuinen en service zijn ook heel goed verzorgd.

Wat zeker ook een pluspunt is is dat je alle drankjes of hapjes via een bon kunt laten opschrijven en na het uitchecken kunt afrekenen. De fooi voor de schoonmakers en receptioniste(s) alsmede het bedienend personeel heb ik op de laatste dag gegeven.

Er zijn in de buurt van het hotel nog enkele barretjes op weg naar het strand. Ook zijn er 2 mini-marktjes waarvan er 1 is uitgerust met een pinautomaat. Laatstgenoemde ligt rechts op zo'n 100 meter van de eerste winkel en is te herkennen aan het geelblauwe bord van de aanwezige pinautomaat.

Water en frisdrank zijn hier stukken goedkoper dan in het hotel en mag je gewoon meenemen naar het zonneterras bij de poolbar.

Fijne vakantie gehad!!

Gereisd met partner in juni 2017

Erg schoon en mooi hotel met vriendelijk personeel

Floris, 9-6-2017

Wij zijn hier begin mei geweest. Op dat moment was er bij zijn beach niets te doen. Geen bedje, geen eettentjes etc. Dan ligt het toch wel afgelegen en hebben we gekozen voor een huurauto.

Het hotel is erg mooi en vooral ook heel schoon. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het eten is goed voor eten in buffetvorm. Had voor ons net iets meer afwisseling mogen hebben.

Gereisd familie in mei 2017

Mooi resort

Stel 20+, 1-6-2017

Prima service, net verblijf.

Let op boek je met touroperator een half pension denk er dan om dat je het drinken zelf moet betalen. Drinken en eten in het resort erg duur. Geen griekse prijzen zoals wij gewend waren.

Eten was top, ik ben zelf redelijk moeilijke eten aangezien ik niet alles eet. Mijn vriend daarin tegen is daarin veel makkelijk, ontbijt was niet heel wisselend, maar dat vonden wij niet heel erg.

Avond eten was top, alles was warm, goede variatie en af een toe een thema avond.

Aan het strand zijn er een aantal leuke tentjes, verder in de buurt niet veel te doen.

Auto is nodig mocht je veel willen zien.

Heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met partner in mei 2017

huwelijksreis

joke, 5-5-2017

een dikke tien,grote kamer ,mooi zwembad,luxe ,luxe .wat een mooi resort.het eten is super ,iedere avond veel uitzoek met heel veel gerechten en toetjes om je vingers bij af telikken.
Gereisd met partner in mei 2015

Prima hotel, schitterend eiland

Groeneveld, 19-11-2016

Perfect afgewerkt hotel met schitttend zwembad
Gereisd met partner in september 2016

Heerlijke vakantie gehad.

Anton en Nathanie, 19-9-2016

Een heerlijke vakantie gehad. Het hotel ligt redelijk buitenaf. Je hebt wel echt een auto nodig om naar de gezellige plaatsjes te gaan. Personeel heel vriendelijk en het was overal erg schoon. Eten was goed, genoeg keus voor iedereen. Een absolute aanrader!!!
Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk hotel met supermooie kamers!

Peter Rutjes, 29-8-2016

Lokatie wel afgelegen maar als je wil relaxen is deze Spa Resort super. Alles ziet er nieuw en verzorgd uit. Prachtige kamers die keurig zijn ingericht. Dubbele wastafel, douch/bad, elektronische safe, airco, wij hadden een maisonette/vide met nog een kingsizebed boven. Mooi meubilair etc! Traphekjes voor de kleine kinderen beschikbaar. Zwembad prima en tuinen, paadjes en beplanting echt mooi aangelegd. Met een spa om te relaxen en een galerie met kunst.
Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apollonion Resort & Spa in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apollonion Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Apollonion Resort & Spa scoort een 9.14 uit 10 op basis van 116 reviews.