9,2

Uitstekend

16 reviews over Hotel Art Emelisse in het Nederlands

What a life!

Frederik Scherpereel, 9-8-2010

Zooooover weg van de platgereden toeristische paden... Emelisse is een pareltje aan de Ionische kust. Geen all-in, geen mini club voor kinderen, geen beach volley, geen waterpolo, geen watergym, geen entertainers, geen golf course, geen bingo avonden, geen kinderanimatie, gewoonweg het beste hotel op Kefalonia:

Zeer kindvriendelijk

Excellente service (incl Stella)

Emblissi beach naast de deur

Op een steenworp van Gorgota beach, Agia Sofia, ... en andere strandjes waar zelfs sommige locals het bestaan nog niet afweten...

Het motto luidt: If you want something, we'll get it for you.

Meer hoeft dit echt niet te zijn.

Gereisd familie in juli 2010

Helemaal geweldig!

E. v. W., 22-6-2009

Emelisse heeft gewoon alles: prachtige ligging, vriendelijke mensen (medewerkers & gasten), lekker eten en een mooie sfeer. In het hoogseizoen zeker wel geschikt voor families met kinderen, onze kinderen van 8 en 7 hebben zich 3 weken uitstekend vermaakt met zwemmen, fietsen, rotsduiken (bij het zwembad naar de zee beneden), poolbiljart en visjes vangen. Minder geschikt als je houdt van kant-en-klaar entertainment.

Op het kiezelstrandje vlakbij het hotel komen begin van de avond griekse families genieten van de zon, zee en elkaar.

Wij gaan dit jaar weer, dit keer met de auto en ferry voor de oversteek Ancona-Patras.

Gereisd familie in augustus 2008

"beter dan dit hoeft het niet te worden..."

Alexander, 17-2-2009

Ga dit jaar voor de 4e keer terug naar het Emelisse in Fiskardo, dat zegt genoeg denk ik...

Kamers, restaurant, bediening, sfeer, oog voor detail, service en vriendelijkheid,... hier kom je écht niets tekort.

Het kost wel wat maar is elke eurocent waard...

Gereisd met partner in februari 2009

romantisch hotel

dhc, 18-11-2008

Heel mooi hotel,ligging super.Het is echt een geweldig hotel. Wat ik een nadeel vind is dat je altijd het gevoel hebt dat je voor al de dingen (eten/drinken/etc) er om heen te veel betaald.
Gereisd anders in november 2008

super service in top accommodatie

S. de Kreek, 10-8-2008

2 weken in dit fantastische hotel verbleven met gezin. De ligging is wonderbaarlijk mooi met uitzicht op Lefkas en Itkaki en verderop het vaste land.

De service is uitstekend. Iedereen is zeer vriendelijk en behulpzaam.

In de twee restaurants is het eten zeer goed en zeker "grieks" te noemen. Kosten noch moeite worden bespaard om aan de wensen van de gasten te voldoen. De prijsstelling van de menu's is vergelijkbaar met de prijzen in het plaatsje Fiskardo.

Door de ligging is eigen vervoer gewenst om het eiland beter te ontdekken.

Er is een klein strand op loopafstand (het hotel brengt je er eventueel naar toe met een golfkar). Maar voor een groter strand met ligstoelen moet je naar Mirtos Beach (25 km).

Fiskardo is een smeltkroes van luxe en authenthiek. Miljoenenjachten liggen tussen zeiljachten en lokale vissersbootjes. Italiaanse, Engelse en Griekse watersportliefhebbers hebben de overhand. Weing Nederlanders.

Gereisd anders in juli 2008

Prima hotel voor een weekje relaxte vakantie.

Nico & Marjan, 14-7-2008

Prima hotel, mooi gelegen, erg vriendelijk personeel, heel geschikt voor stelletjes die houden van luxe, rust en uitstekende service. Niet echt kindvriendelijk (daarvoor zijn elders op het eiland ongetwijfeld betere bestemingen) en dichtbij een St. Tropez-achtig plaatsje Fiskardo.
Gereisd met partner in juni 2007

te duur en niet kindvriendelijk

RObin, 13-7-2008

Voor een stelletje is dit hotel prima en kanik het aanbevelen. Maar het hotel verkoopt zich ook als family hotel. Een family suite kost dan 500 euro per nacht. Maar de suites liggenhet slechts van alle kamers en dat terwijl ze het duurst zijn. Ontbijt is prima maar als je een gebakken eitje wilt dan kost dat extra. zoiets heb ik nog nooit meegemaakt in een 5 sterren hotel. Het hotel is zeker niet kindvriendelijk. Rust is het motto in het hotel. En rust en kinderen samen dat gaat niet. Personeel is erg aardig en zeer service gericht. Let op dat je de slippers in je kamer niet gebruikt want dan staat er zo 10 euro op je rekening. Ook vreemd voor een 5 sterren hotel. Wij hebben ons vermaakt en waren erg tevredenverder. Maar in verhouding alles echt veel te duur. En ik ben geen zuinige nederlander dus pas op. Voor stelletjes nogmaals een aanrader. Families spendeer uw geld elders. Zeker niet doen.
Gereisd anders in juli 2008

Paul, 27-5-2008

schitterend hotel met uitstekende en zeer vriendelijke service.

Fiskardo viel ons wat tegen, Assos is leuker.

Het hotel is een aanrader,

Gereisd met partner in mei 2008

Erica de Jong, 2-1-2008

Super romantisch hotel. Niet zo massaal. Uitstekende keuken. Heerlijk rustig maar toch dicht bij leuk dorpje(Fiskardo). We gaan zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in januari 2008

Simone van den Berg, 30-12-2007

Prachtig hotel, heel stijlvol,soms iets te steriele sfeer, prachtig ruime kamers. Dit hotel behoort tot de tophotels van Griekenland. Het dorpje Fiskardo is erg sfeervol. je kunt er 's avonds prima dineren aan het haventje. Zomer 2007 was er een wespenplaag, hopelijk was dat een incident.
Gereisd anders in december 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Art Emelisse***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Art Emelisse in Fiskardo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Art Emelisse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Art Emelisse scoort een 9.24 uit 10 op basis van 17 reviews.