Aparthotel Lassi ***

Aparthotel Lassi
Lassi
8,2

74 reviews over Aparthotel Lassi in het Nederlands

Zalig schoon vriendelijk mooie rustige ligging

Tewn, 24-9-2017

Niet voor mensen die slecht ter been zijn , je moet een licht klimmende weg op naar het plaatsje Lassi.

Verder een aanrader mooie gelegen met een groot zwembad en nette tuin. Voor kleine kinderen weinig tot niks te doen .

Vriendelijk personeel schone mooie kamers ( in het hoofd gebouw ) twee a drie strandjes in de buurt ( geen wc )

Gereisd met partner in september 2017

Prachtig eiland, prima hotel

Paul, 25-8-2017

Wij (stel 18 en 19) zijn 2 weken lang in augustus naar hotel Lassi geweest. We hebben een fantastische vakantie gehad. Het eiland heeft veel te bieden: van witte zandstranden tot prachtige stadjes. Veruit het mooiste Griekse eiland. Het zeewater is belachelijk helder (voor de snorkelaars/duikers leuk om te weten)!

Het plaatsje Lassi is erg leuk! Lange straat met leuke winkeltjes en restaurants (Phaedra en Butlers House). Ook de stranden zijn prachtig (Mediterranean en Makris Gialos). Lassi ligt centraal en je kunt makkelijk naar de hoofdstad Argostoli waar je wel naartoe moet gaan!

Het hotel was goed maar de kamers waren niet zo mooi als we hadden gehoopt. De badkamer was erg klein. Verder gaten in de muur en een heel oud douche gordijn. De boom met luide krekels (wen je aan!) was jammer van het uizicht. Afgezien van dat waren de bedden prima en het ontbijt erg goed (aanrader: Mel's voor de lekkerste ijskoffie en pannenkoeken). Niet te vergeten: het personeel was erg vriendelijk :)

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima hotel

Tonny Francke, 22-7-2017

Net buiten het dorp, geen last van verkeer, vlakbij de zee.

Voor Griekse begrippen een uitstekend ontbijt.

Heel vriendelijke en klantvriendelijke medewerkers en eigenaar.

Prima zwembad achter het hotel.

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Jammer dat je apart bij moet betalen voor airco en koelkast.

Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lassi bij:

het was echt super de super

yolan, 20-7-2017

het is een kleinschalig,schoon,gezellig hotel.de eigenaar kwam regelmatig vragen of alles naar ons zin was.het ontbijt was geweldig met heerlijke koffie en verse jus d orange.iets minder was de klim naar boven toe.was best heftig met het hete weer.maar na een paar dagen ben je daar wel aan gewend
Gereisd met partner in mei 2017

Leuk gehad!

A, 13-7-2017

Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Ontbijt prima, ook aan zwembad snack te bestellen. Kamers en zwembad schoon. Kamers wel erg klein, vooral de badkamer. Douchegordijn met schimmel. Bedden liggen prima. Locatie op loopafstand van winkels / restaurants. Uitzicht niet super. Al met al zeker een aanrader! Goede prijs / kwaliteit verhouding.
Gereisd anders in juni 2017

Mooi Hotel/App. met geweldige ligging

Gerda en Harrie, 19-6-2017

Hotel/App. ligt erg mooi met uitzicht over de zee.

Op loop afstand mooie stranden, en voor de thuis blijvers bij hotel een groot zwembad met bistro.

Hotel erg Engels gericht, en heeft geen eigen restaurant.

Er wordt regelmatig schoongemaakt en handdoeken, bedlinnen verschoont, douche en wc wat aan de krappe kant.

Wij zaten in een bijgebouw op +/- 300mtr. van hoofdgebouw.

Verder is een bar in het hotel tot 24u open, jammer dat er in het voorjaar geen entertainment is, wel erg stil.

Gereisd met partner in mei 2017

Voldoet aan onze wensen.

T.Boersma, 8-1-2017

De rust in de parkachtige omgeving en de ruimte tussen de gebouwen.

Een preferentie kon niet waar gemaakt worden. Pas na enkele nachten in een ander appartement zouden we de juiste etage kunnen krijgen

Gereisd met partner in juni 2016

Lassi.....centraal gelegen lokatie!

Helen, 17-9-2016

Vanuit het bijgebouw waar we verbleven een heerlijk uitzicht op zee en de tussenliggende tuin en het Aparthotel Lassi! Kamer eenvoudig qua inrichting en de keukeninventaris is gering. Maar er zijn voldoende mogelijkheden om tegen aantrekkelijke prijzen te gaan eten en dat hoort bij vakantie vieren!

Dat Lassi eigenlijk een straat is waar aan beide zijden een grote keuze is aan restaurantjes is inderdaad het geval. Vaak begeef je je in een ambiance waar je geen hinder hebt van het ''verkeer''.(alhoewel de drukte ook erg meevalt).Op zoek naar strandjes is verrassend. Maar uiteraard moet je Kefalonia zien en daarvoor hebben mijn man dochter/vriend en zoon zes dagen een auto gehuurd. Het is dan mogelijk om te genieten van wat Kefalonia heeft te bieden. Wij zaten erg centraal om uit te waaien naar alle kanten. Je kan aansluiten bij een ontbijt wat zeer uitgebreid is, maar boven vooraan aan de ''Mainstreet''kun je bij een Dolphin winkeltje terecht, en buiten etenswaren ook voor andere hebbedingetjes! Ik zou zeggen Ontdek Kefalonia nu het nog niet overdreven toeristisch is!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Geweldig

Ger Heuts, 16-9-2016

Dit hotel is geweldig zeer goed ontbijt, zeer rustig gelegen. op loop afstand van een geweldig strand (Gradakia beach) met een zeer goede strandbar waar je heerlijk kan eten.
Gereisd met partner in juli 2016

prima hotel

fam Bakker, 11-9-2016

Hotel Lassi ligt erg mooi aan de rand van het dorpje. Heerlijk zwembad en een heel erg goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Wij sliepen met dochter op een kamer, niet zo groot en klein balkon, twee stoeltjes.De badkamer is echt niet meer deze tijd, een veel te kleine ruimte om te douchen. Ook betalen voor gebruik van koelkastje nog niet eerder tegengekomen in Griekenland.

Kefalonia is prachtig, vriendelijke bevolking, mooie stranden en zee en in Lassi hele goede restaurantjes.

Strandjes wel veel drukker dan vorig jaar, om een uur of 12(hoogseizoen) geen strandbedje meer te krijgen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lassi bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Lassi in Argostoli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Lassi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Lassi scoort een 8.22 uit 10 op basis van 76 reviews.