Appartement Sunbeach **

Sunbeach

Matig

2 reviews over Appartement Sunbeach in het Nederlands

Marieke, 2-8-2005

ik ben net terug van vakantie griekenland! en vond het super! wij verbleven in sunbeach 2 en vond het echt een mooi hotel! personeel is super vriendelijk en het eten is hartstikke goed. deze vakantie zal ik nooit vergeten en is zeker voor herhaling vatbaar. dus sunbeach 2 is een aanrader!

09-07-2005

Gereisd anders in augustus 2005

Ellis, 30-7-2004

Bijzonder smerig en verwaarloosd appartement.

Kapotte bedden, incompleet servies, schimmel in de koelkast, losse stopcontacten, los kluisje. WC papier mocht alleen op maandag en vrijdag aangevuld worden met één rol. De eigenaar beloofde van alles, maar ging niet tot actie over. touropperator heeft dit complex ook afgestoten!!! En terecht. Bezoek juli 2002

Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunbeach in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunbeach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sunbeach scoort een 5 uit 10 op basis van 2 reviews.