Appartement Potideon Bay

9,5

10 reviews over Appartement Potideon Bay in het Nederlands

super de luxe

Kim, 10-7-2017

+ ligging op het strand en centrum, super mooi appartement, goede douche, heerlijk 2 pers bed , lekkere dikke handoeken maar.. schoonmaak was matig ook omdat de schoonmaakster steeds contact had met de eigenaresse om te melden hoe wij ons app gebruikten waarna ik een reprimande kreeg via die telefoon, ik had de kussens van de terrasstoelen uit hun elastieken gehaald en ook een sierkussen buiten op terras laten liggen, we moesten het zand van de voeten spoelen voordat we naar binnen gingen, nu kan ik dit allemaal wel begrijpen maar schrijf dit dan even op in de huisregeles ofzo, het waaid hard op karpathos en we zaten in het bovenste app aan de straatkant wat als voordeel heeft dat je s middags in de schaduw zit, app zijn niet gehorig, er staat 1 parasol te weinig bij het zwembad als je pech hebt kun je dus niet in de schaduw zitten, zelfs hier doen ze aan handoekje leggen
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch appartement!

Jane, 4-7-2017

super appartement, schoon, mooi uitzicht, aan de zee, van alle gemakken voorzien, lekkere bedden, mooie badkamer, lekker zwembadje om na te genieten, super aardige eigenaresse, beneden is een auto verhuur Autotour, daar is Luc, een nederlander verteld je de mooiste plekjes over het eiland! kortom een een prachtige plek vonden wij.. een echte aanrader!!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Fantastisch strak appartement, geweldig uitzicht!

KarinF, 20-6-2017

Potideon Bay is een erg mooi en kleinschalig appartementencomplex (6 appartementen). Voor verkoeling is er een klein zwembad (taillediep) met heerlijke ligbedjes. Het zandstrand is pad af naar beneden. Het appartement zelf is strak en ziet er luxe uit. Alles superglad betegeld met natuursteen (loopt lekker op blote voeten). Keukengerei voldoende, zelfs een 4-pitskookplaat, oven, koffiezetapparaat, waterkoker, tosti-apparaat (en dat voor een Grieks appartement). Kleine badkamer met heerlijke douche (föhn aanwezig). Aparte slaapkamer met heerlijk bed (ook weer zo'n gladde vloer) en veel kastruimte met schuifdeuren mooi weg gewerkt. Zowel bij de slaapkamer als bij de woonkamer kom je via schuifdeuren op een balkon, waarbij op één balkon een zitje met een bankje, tafel en 2 stoelen. Wij hadden het appartement aan zwembadzijde op de 2e verdieping. Dit heeft een prachtig uitzicht! Heerlijk in de schaduw ontbijten. Tegenover het appartement is een aardige supermarkt met alle benodigdheden. Je loopt zo de stad in met winkeltjes, restaurantjes en bars. Iedereen even vriendelijk, zo ook de eigenaresse van de appartementen Anna, de schoonmaakster (elke dag schoon + handdoekwissel als je dat wilt) en Luuk van de autoverhuur (wel zo makkelijk dat hij Nederlands spreekt). Die zit op de begane grond van het complex en is van dezelfde eigenaar, zodat je korting krijgt. De huurvoorwaarden zijn uitstekend, dus gewoon daar je auto huren (is volgens mij ook voordeliger dan via de touroperator). Wij hebben het erg naar ons zin gehad in Potideon Bay! Een echte aanrader als je een mooi, ruim en compleet appartement zoekt op korte afstand van strand, centrum en supermarkt!
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke plek!

Van Achterberg, 2-5-2017

Wij verblijven momenteel in Pigadia Bay. 2 volwassenen en een baby van 10 maanden. Wat een heeeeerlijk plekje is dit! Werkelijk niks op aan te merken. Het is allemaal nieuw, schoon, genoeg spullen in de keukenlades, eigenaar zeer vriendelijk. Ligging perfect! Wat wil een mens nog meer.. er is in het zwembad inderdaad geen kinderbad maar dit hoeft wat bij betreft ook niet. Het is een fijn zwembad ook voor de kleintjes. Babybedje, kinderstoel alles is er. Wat een suuuuper plek!!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Prachtige plek

Sandra, 29-11-2016

Zeer netjes en volledig appartement. Klein zwembad, maar prima voor de afkoeling of een duik na een dagje uit. Lekkere bedden, knappe keuken met oven. Airco. Ruim balkon. Vlakbij strand en stad en toch niet al te druk. Autoverhuur ideaal. Wel veel wind dat wij er waren. De bekende strandjes zijn heel erg druk. Wij hebben een prima vakantie gehad. Je merkt de Italiaanse invloeden, zowel in spreken, als eten als Italiaanse toeristen.
Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk vertoeven.

Appie en Jikke, 24-8-2016

Fantastisch appartement. Modern en schoon.vriendelijke eigenaresse. Heerlijk zwembad.. geen zwembad voor kleine kinderen. Direct bij zee en op korte afstand van centrum, haven en grote supermarkt. In 1 woord geweldig. Volgend jaar weer.
Gereisd met partner in juni 2016

Prachtig appartement

Trudy van Eikeren, 20-7-2016

Twee weken verbleven in dit prachtige appartement. Niets op aan te merken: nieuw appartement, modern en licht ingericht, prima boxspring-bed, keukenblok met apparatuur en voldoende inventaris. Balkon met uitzicht over zee, wij zaten aan de straatkant en niet aan de kant van het zwembad maar dat was ook prima. Geen last van lawaai van de straat, er zijn luiken die alles goed afsluiten 's nachts. Vanaf het appartement loop je zo naar het strand, de grote supermartke en het stadje. Onder het appartement zit autoverhuur, goede prijs. Zwembad is klein en niet diep maar prima om af te koelen. Al met al kijken we terug op een heerlijk verblijf en kunnen we deze accomodatie van harte aanbevelen.
Gereisd met partner in juni 2016

Schitterend appartement

martin, 4-10-2015

Zeer mooi appartement met een uitstekende ligging aan het strand en een geweldig uitzicht op de baai van Pigadia. Dichtbij het gezellige haven op nog geen 100 meter. Kleinschalig appartement keurig en netjes onderhouden. Zeer aan te bevelen.

Hebben voor 2016 al geboekt

Gereisd met partner in september 2015

Schitterend appartement met een geweldig uitzicht.

martin, 1-10-2015

Het verblijf in app. Potideon is echt een aanrader. Kleinschalig met een geweldig uitzicht.

Goed en netjes onderhouden. Een verrijking voor het eiland Karpathos. Voor 2016 weer geboekt.

Gereisd met partner in september 2015

Ruim, modern appartement met prachtig uitzicht

Hanna en Bert, 10-6-2015

Een mooi kleinschalig appartementencomplex op een perfecte locatie. De appartementen, totaal 5, zijn ruim en goed uitgerust met een prachtig uitzicht over de baai en het strand. Het complex is namelijk 20 meter boven de zeespiegel gebouwd. Het strand is op steenworpafstand. Het dorp en de haven zijn op korte loopafstand. De supermarkt is aan de overkant.

De eigenaren, Nikos en Anna, zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ook Luuk van het Avis kantoor, dat beneden bij het complex is gevestigd, is erg behulpzaam en geeft graag informatie over Karpathos.

De appartementen zijn netjes en worden regelmatig schoongemaakt.

Het zwembad is zeer intiem en omgeven met glas. Ook hier een prachtig uitzicht over het strand en de baai.

Potideon Bay is een perfecte accomodatie voor een heerlijke rustige vakantie.

Gereisd met partner in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Potideon Bay in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Potideon Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Potideon Bay scoort een 9.49 uit 10 op basis van 10 reviews.