Appartement Philoxenia

Philoxenia

Onvoldoende

3 reviews over Appartement Philoxenia in het Nederlands

mark, 12-7-2006

schoonmaak liet te wensen over, karpathos is bijzonder mooi, maar volgende keer dat we hier komen niet meer in dit app. zoeken iets anders, eten viel ook wat tegen
    Gereisd anders in juli 2006

Vincent Sterring, 18-4-2006

alweer eem tijdje terug waren wij in philoxenia... een goed bereikbaar en gunstig gelegen appartement dat goed werd onderhouden en dageliks schoon gemaakt. De hostess van Olympia, Judith, kwam twee keer in de week chekken of alles naar wens was kon onze vragen makkelijk vertalen aan de eigenaars. Ook de échte kunst aan de muren, van de eigenares werd door ons erg gewaardeerd. We vinden het jammer dat philoxenia uit het pakket van Olympia is gehaald ondanks het wat mindere uitzicht hebben we écht genoten van onze vacantie.
      Gereisd anders in april 2006

Nicole en Jan Bart, 13-6-2005

Karpathos is een fantastisch eiland. Genoten van de natuur, de vriendelijke (en ietwat stoere) bevolking en de "oorverdovende" rust. Philoxenia is wat ons betreft geen aanrader: er werd nauwelijks schoongemaakt (eind september). Elke avond werden wij welkom geheten door een paar forse kakkerlakken (deze kwamen uit het doucheputje omhoog). De wc doorspoelen zorgde ervoor dat de inhoud van de wc via het putje in de vloer weer omhoog kwam. Grote scheuren in het balkon (gaf erg onveilig gevoel) en een buitengewoon onsympathieke eigenaar. Uitzicht: grote vuilniscontainers en een groot hondenhok met daarin een aan zijn lot overgelaten hond. Voor de goede orde: wij zijn echte Griekenlandfans. We zijn gewend aan spartaanse appartementen (dat weet je van tevoren). Maar Philoxenia overtrof onze "stoutste dromen".
        Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Philoxenia in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Philoxenia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Philoxenia scoort een 4 uit 10 op basis van 3 reviews.