Appartement Olympia **

Olympia
7,5

2 reviews over Appartement Olympia in het Nederlands

Johan, 17-7-2006

Wij hebben heel goede herinneringen aan hotel "Olympia". Een vriendelijke eigenaar die heel veel voor zijn gasten betekent. Het hotel is fris, schoon en licht. Mooi zwembad met voldoende bedden. Vriendelijk personeel. Ondanks het een LO-hotel is, is de eigenaar altijd bereid voor gasten die in het zwembad blijven, tijdens de lunch iets lekkers te maken. Het hotel ligt iets tegen de berg op, maar na enkele dagen ben je daar aan gewend. Een echte aanrader!!!
Gereisd met partner in juni 2006

Ed & Adri Baan, 17-12-2004

Wij bezochten "Olympia" in 2001 en kwamen in een enigzins gedateerd complex, waar wij mochten genieten van een enorm groot appartement met grote woonkamer en net zo`n grote slaapkamer een keuken met alles erop en er aan, zo ruim hebben wij ergens nog nooit gezeten.

Het balkon was heerlijk en de service grandioos. Zeker gezien de wat ouderwetse indruk die wij kregen.Jammergoenoeg komen wij dit complex niet meer in de boeken tegen want anders zouden wij bij een hernieuwd bezoek aan het schitterende Karpathos hier zeker weer willen verblijven.

Gereisd anders in december 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Olympia in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Olympia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Olympia scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.