Hotel Nereides ****

Uitstekend

83 reviews over Hotel Nereides in het Nederlands

Fantastich familiar hotel. Thuis komen

Els Melissen, 29-7-2017

Je bent gast, je blijft gast en je wordt als gast behandeld. In 1 woord geweldig. Heel familiair.

Dit hotel weet hoe en wat de gast wilt op zijn vakantie.

niets negatiefs op aan te merken.

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch hotel

Conny Esser, 8-7-2017

Gemoedelijk hotel waar niets je ontbreekt, heerlijk ontbijt waar Marie zelf de taarten voor bakt. s'avonds kan je gezellig beneden wat drinken, wij zijn er nu voor de 2e keer geweest en gaan volgend jaar weer.
    Gereisd met partner in juni 2017

Lekker rustig

Margret, 13-3-2017

Wij gaan 2 keer per jaar op vakantie en nog nooit een overboeking gehad tot we hier kwamen. Heel erg jammer, 2 nachten elders moeten slapen. Mary gaf toe zelf een fout te hebben gemaakt en heeft dit netjes opgelost door ons voor de resterende dagen de suite te geven. Fijne kamer met balkon, allerlei fruit en wijn in de koelkast. Je wordt inderdaad goed verwend met lekkere zelfgemaakte drankjes en hapjes. Elke avond lopend naar de stad, goed te doen, al is de weg naar de stad hellend. Al met al een fijne vakantie gehad!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Nereides**** bij :

Geweldig en goed verzorgd hotel!

Andrea Urgert, 13-10-2016

Wij waren hier voor de 2e keer en hebben weer een heerlijke vakantie gehad. Hotel is kleinschalig en goed gelegen op loopafstand van de haven waar je in diverse restaurants heerlijk kan eten. Kamers in hotel zijn goed onderhouden en schoon. Personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Elke avond krijg je wel iets lekkers uit eigen keuken en een klein drankje als je terug komt van het eten. Wij komen zeker weer een keer terug!
      Gereisd met partner in oktober 2016

De 2e keer in Hotel Nereides voelde als thuiskomen

Jan Elbers, 8-10-2016

Gunstig gelegen, net buiten het centrum van Pigadia, op loopafstand. Prima hotel met een geweldige service.

We zijn nog nooit naar een hotel in Griekenland terug gegaan, maar wel naar hotel Nereides.

Klein hotel met zeer gezellig zwembad en van alle gemakken voorzien.

Gereisd met partner in september 2016

zeer goed en mooi en schoon hotel

chris, 1-10-2016

Het is een zeer schoon en net hotel, de mensen doen alles voor je. Zeer goed eten en het ontbijt was voor griekse begrippen super goed! Lekker zwembad met lekkere ligstoelen waarbij je ook nog handdoeken bij lagen echt top! De kamers zijn ook super netjes en van alle gemakkken voorzien( Klein minpuntje was dat je in de ochtend niet al te warm water had met douchen) de bedden waren ook goed. Je moet wel een stukje lopen naar pigadia (15 minuutjes) via een onverharde weg maar het is wel goed te doen.Wij vonden zelf dat pigadia super leuk is maar het eiland verder niet zo mooi vonden qua natuur en bezienswaardigheden t.o.v andere eilanden. Samenvattend: top hotel, top personeel, top vakantie en weer super lekker griekseten!

Wederom fantastische ervaring

Gerda en Rob, 19-9-2016

Zoals een eerdere vakantie is alles weer top geregeld. Van A tot Z zijn we in de watten gelegd door eigenaren en crew. Het royale ontbijt waar altijd wel iets extra is en de verzorgde lunchkaart, in één woord "Super". Schone kamer en dito hotel.
      Gereisd met partner in september 2016

Zeer goed hotel, maar we moeten niet overdrijven.

Michel Nak, 16-9-2016

Nereides is een goed hotel maar ik vind de reviews op zoover wel een beetje overdreven positief.

+ nette ruime kamers

+ schoon

+ op 10min lopen van centrum

+ relaxed en rustig zwembad met handdoeken

+ zeer vriendelijk personeel bar en ontbijt

+ gratis airco en kluisje

+ veel keuze bij het ontbijtbuffet

- waardeloze wifi

- 's ochtends koud douchen

Al met al heel goed, maar 4 sterren en het op 1 na hoogst gewaardeerde hotel van Griekenland?? Mwoah dat zie ik niet echt.

Gereisd met partner in augustus 2016

Voor de tweede keer in dit fantastische hotel

Jeroen Vos, 8-8-2016

Uitermate servicegerichte eigenaar ( familie) Niets is te veel. Alles netjes en goed verzorgd

Alles op loopafstand echter wil je echt kennismaken met dit mooie eiland dan is een auto huren echt aan te bevelen.

Prachtige afgelegen strandjes en mooie vergezichten

Gereisd met partner in juli 2016

Super

Aart en Violet Langius, 7-8-2016

Een erg goed hotel met super vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ligging is goed, rustig, en niet te ver lopen van strand en stadje.

Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Nereides**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nereides in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nereides zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nereides scoort een 9.44 uit 10 op basis van 88 reviews.