Hotel Apollo ***

Apollo
6,8

6 reviews over Hotel Apollo in het Nederlands

Boevink-ten Dam, 5-8-2007

Simpel hotel, met kleine kamers. Als je airco of een koelkast wilt moet je deze betalen. Airo kost €10 per dag en koelkast €5. Het personeel is wel zeer vriendelijk. Ze doen al het werk met slechts 3 mensen!!! Ongelofelijk, hebben wij respect voor! Erg eenvoudig ontbijt: brood, beschuitstukjes, jam, eitje, boter, sinaasappelsap, thee en koffie. Af en toe een plakje kaas, boterhamworst, komkommer of yoghurt...

De ligging van het hotel is goed t.o.v. het leuke strand. Leuke goedkope strandtent Dolphin! Iets minder dan 10 minuten lopen. Naar de superleuke haven loop je een dikke 20 minuten. Een supermarkt vind je op 10 minuten afstand, net als enkele leuke taverna's.

Wij hebben een topvakantie gehad, hoewel het hotel en zwembad simpel waren.

Gereisd met partner in augustus 2007

Angela Klanker, 1-9-2005

De kamers waren wel klein, net zoals de badkamer maar het hotel, het zwembad en de service waren geweldig! Het hotel ligt iets uit de route, zo'n 15 min. lopen naar het centrum, maar heeft dan weer een schitterend uitzicht over de bergen met de lichtjes en leuke huisjes. Wij hebben ook een koelkastje gehuurd en later ook een airco omdat het boven de 30 graden in de kamer werd. Het hotel is niet luxe maar wel schoon en heel leuk. Karpathos zelf heeft ons hart gestolen! Lekker eten en vriendelijke mensen, nog niet zo duur, heerlijk zee-water en helder genoeg om zonder snorkel visjes te zien! Het ontbijt was inderdaad niet top maar de koffie was wel goed en de vriendelijkheid van het personeel (tevens eigenaars) maakte alles ruimschoots goed!Totaal cijfer; 9!
Gereisd anders in september 2005

annelies, 27-6-2005

net 3 dagen terug van een super vakantie

in een heerlijk gastvrij hotel

schoon schoon is alles daar.

alleen het ontbijt is eenvoudig,maar ja dan moet je in een duur hotel gaan

de mensen zijn erg gastvrij

ooit gaan we weer terug,en dan het zelfde hotel

annelies

Harry, 25-6-2005

Wij zijn net een paar dagen terug van Karpathos.

Karpathos is een bijzonder mooi eiland met veel mogelijkheden,hotel Apollo ziet er goed en verzorgd uit daar mankeert niets aan, alleen het ontbijt

was een drama oud brood wat je eerst door een rooster moest doen ,en dan bleef het nog wit ook!!! de glazen stonken vies,VERGEET HET ONTBIJT. Huur gewoon een koelkastje neem kaas of ander broodbeleg mee van huis.op vijf minuutjes lopen kun je elke dag verse broodjes kopen.Hotel OKE ontbijt NEE !!!

TIP: GA EENS UIT ETEN BIJ ROMIOS AAN DE HAVEN IN EEN WOORD GEWELDIG, EN EEN PRIMA PRIJS.

Wij gaan zeker nog een keer terug naar dit mooie eiland Karpathos.

grt. Harry

Marianne, 4-6-2005

In juli 2004 hebben wij 2 weken in hotel Apollo gezeten. Het is een keurig verzorgd hotel maar wel super rustig. De kamers zijn eenvoudig maar netjes. Goede bedden en leuk balkon met uitzicht op zwembad en de zee. Het ontbijt stelt niet veel voor (neem je eigen plakjes kaas mee)! De eigenaren zijn erg vriendelijk en maken iedere dag het zwembad schoon. Wij hebben het er heerlijk gehad en hebben optimaal genoten van het eiland. Met jeep en motor zijn we erop uit getrokken en zo hele eiland met al zijn dorpjes ontdekt. Werkelijk super!! Dit jaar gaan we naar Zakynthos want de kleine griekse eilanden hebben ons hart gestolen!

irma, 23-8-2004

het is ons in dit hotel erg goed bevallen en zouden er graag nog eens teruggaan!Wij zijn er in 2002 geweest en het was erg gezellig. Aardig personeel(2 broers tevens bazen van het hotel) Het ligt in de buurt van het centrum en het is er vrij rustig.Ook het strand ligt in de buurt(met kiezels) en een winkel.Almetal goed te doen, ook als je niet gewend bent om veel te wandelen
Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apollo in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apollo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Apollo scoort een 6.78 uit 10 op basis van 9 reviews.