Hotel Alex **

8,8

11 reviews over Hotel Alex in het Nederlands

Een kleinschalig super-hotel

H.J. Nout, 17-8-2012

Hotel Alex is een kleinschalig hotel, waar je de Griekse gastvrijheid tegenkomt. Mensen waren erg vriendelijk. Het hotel is goed onderhouden en erg schoon. Alle dagen schone handdoeken/beddengoed (muv woensdag). In de zwembadbar kun je eenvoudige maar hele lekkere snacks nuttigen. Een aanrader is de wekelijkse barbeque op zondag in het hotel. Onbeperkt, samen met de familie van het hotel, genieten van heerlijke lekker eten.

Hotel Alex ligt wel wat ver af van Pigadia; de afstand is te lopen mits de temperatuur niet boven de 35 graden is. Een goed alternatief is dan de taxi voor € 5.00. Pigadia-beach is op 10 minuten loopafstand, kortom dus goed te doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Een hotel om terug te komen

Petra en Henk, 15-7-2011

Heerlijk hotel.Weliswaar een beetje afgelegen maar als je het niet erg vind een stukje te wandelen:prima. Bijzonder vriendelijke eigenaren.Kamers: goed,schoon en fris.Alles blinkt.Het hotel is geheel gerenoveerd en dat is te zien!

Een knus barpool terras met lekkere lunchkaart.Zwembad: heerlijk.Uitzicht vanuit alle kamers : fraai!

Kortom: een aanrader als je het niet erg vind 20-25 minuten naar het leuke plaatsje Pigadia te lopen.Het strand is binnen 10 minuten op 600 meter afstand.

Wij zouden zo terug gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Top hotel

Linda Hollander, 25-6-2011

Hotel Alex is echt een aanrader heerlijke kamers(bedden wel hard) een lekker zwembad. Gezellig kleinschalige accomodatie.Zeer vriendelijk personeel.Hoewel Alex wel een stukje van het centrum ligt vonden wij dat geen probleem,het is goed te doen om van en naar het centrum toe te lopen.Wel de 2e dag auto gehuurd om het eiland te verkennen,dat heb je wel nodig zeker om de leuke baaitjes te bezoeken.Het ontbijt was prima heerlijk vers brood en elke dag een vers eitje.Wij konden ons niet voorstellen waarom Alex maar 2 sterren heeft mag er van ons zeker 1 bij!! Kamers worden op 1 dag na schoongemaakt en elke dag schone handdoeken ook al lagen ze niet op de grond.Niet echt geschikt met kleine kinderen met name door de afstand naar het centrum en het kleine zwembad.
Gereisd met partner in juni 2011

Geweldig!

Anne, 9-8-2010

Prachtig hotel, vriendelijke mensen.

Ligging is prima, erg rustig alleen wat ver weg van het strand & het stadje. Een scooter huren is dus opzeker nodig.

Mooi, schoon zwembad waar het ontzettend rustig was. Aan het zwembad de altijd gezellige poolbar waar je heerlijke broodjes & omeletten kan krijgen. Ook 's avonds erg gezellig om een drankje te drinken!

Service is top. Prijs kwaliteit krijgt van mij een dikke 10! Eten is er, is heerlijk.. maar je kunt er niet dineren.

Kamers zijn ook helemaal top! Bed is wat aan de harde kant. Gratis, degelijke airco.. leuk, knus balkonnetje. Er werd iedere dag (behalve op de woensdag) schoongemaakt. Ook is er een minibar aanwezig.

Wat wel een aanrader is, is de wekelijkse BBQ in de poolbar iedere zondag. Lekker eten en gezellig kletsen met andere hotelgasten (bij ons geen Nederlanders, veel italianen en een enkele duitser!)

Gereisd met partner in juli 2010

Bijv. "Wat een topper" "

pollaerts, 22-10-2009

we hebben heerlijk genoten van de rust, prachtig mooi weer,en je kunt alle kanten op met de scooter.twee weken was wel voldoende.wij gaan zeker nog eens terug. leuke herinneringen.
Gereisd met partner in oktober 2009

Ervaar het!!!!!!!!!!

irene, 8-10-2009

Uitmuntend is voor iedere een plek teveel, want ieder persoon ervaart het anders, daarom een 8 over het algemeen. Maar nadat je de hamburger hebt veroberd zul je zeker een 10 geven. Alex hotel, comfortabel, rustige ligging de plek die thuis voelt. Ervaar het!
Gereisd alleenreizend in juni 2009

aanrader met paar minpunten

Ronald, 10-7-2008

Fijn hotel. Tuin kijkt wat rommelig, maar word verkocht als een tropische tuin. Airco moesten we apart betalen a 6 euro per dag. De snackbar is klasse. Herlijk zitten en de hamburgers onovertroffen. Wel jammer dat tijdens ons verblijf het stikte van zigeuners in de omgeving, die daar kampeerden. Kamer is mooi, en elke dag schone handdoeken.
Gereisd met partner in juni 2008

A.S.Voerman, 19-5-2008

Wij hebben het er erg naar ons zin gehad, gezelligehotel eigenaren.Als wij nog een keer naar Karpathos gaan dan zeker weer naar dit hotel, ziet er erg goed uit na de renovatie.Zeker een aanrader voor stellen zonder kinderen.
Gereisd met partner in mei 2008

Melissa, 22-9-2007

Dit hotel is net geheel gerenoveerd en de verf is dus net droog. Het ziet er keurig uit. Het ligt wat buiten Pigadia, dus je hebt een flinke wandeling naar het haventje. Je kunt natuurlijk ook een taxi nemen of zoals wij gedaan hebben, een auto huren. Alle kamers hebben zeezicht, in de verte. Keurige kamers, elke dag schone handdoeken en lakens behalve op woensdag. Gratis airco en koelkast. Kluisje tegen betaling. Vooral de badkamer vonden wij mooi, met een heuse douchecabine! Mensen die vaak naar Griekenland gaan weten namelijk dat je in Griekenland al van geluk mag spreken als je uberhaupt een douchegrodijn hebt of als er een haakje zit om de douchekop aan op te hangen. De rest van de badkamer was ook splinternieuw. Ontbijt was eenvoudig, maar zeker voldoende. Je kon heerlijk op het terras ontbijten.
Gereisd met partner in september 2007

Karin, 20-7-2006

Een heerlijk rustig en gezellig hotel. De kamers zijn eenvoudig maar netjes en schoon, het zwembad is heerlijk en de poolbar erg gezellig. Elias maakt lekkere coctails, probeer vooral de Caipirinha en Mojito! Het is een stukje lopen naar het centrum, maar wij vonden dat wel een lekkere wandeling, vooral 's avonds na het eten. De drie broers die het hotel runnen zijn erg vriendelijk, het hotel heeft echt een familie-sfeer
Gereisd anders in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alex bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alex in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alex scoort een 8.81 uit 10 op basis van 13 reviews.