Hotel Castelia Bay ***

Hotel Castelia Bay
Castelia Bay
8,3

30 reviews over Hotel Castelia Bay in het Nederlands

Fantastisch mooi eiland! Zeker een aanrader!

Jacq, 11-9-2017

De ligging is prachtig! Het hotel vind ik op zich wat minder, de eigenaar best aardige man maar komt weinig uit.Het ontbijt erg saai, 1 soort brood,ham, kaas ,tomaat , kommer en feta en Griekse yoghurt met vorm flakes en een gekookt ei, en ik had wellus waar elke dag een donker groene, toen de dame(volgens mij vrouw van eigenaar zag dat ik hem terug legde op mijn bord zei ze, dat ik het best kon eten.... tja het oog wil ook wat.De kamers klein wat op zich niet uit maakt want je leeft toch buiten maar de douche een crime, je kan niet staand douchen de douchekop klopt niet dus loopt alles onder water.Het bed erg hard maar na drie dagen ben je er wel aan gewend.Verder vind ik de familie van het hotel erg aanwezig,wat een geschreeuw en met name de twee kinderen van de eigenaar.

Er ligt een mooi Prive strand maar schandalig dat hij geld vraagt voor het bedje en de parasol en loopt geen bediening en het word Savonds ook niet recht gezet, vind eigenlijk dat dat wel service mag zijn.

Gereisd met partner in september 2017

Wat wil een mens nog meer?

Roel, 15-7-2016

Eigenlijk heb ik aan de vorige review niets toe te voegen. Het is zoals het is. Prachtig uitzicht over de baai (als je frontaal zeezicht hebt geboekt). Voor duikers en snorkelaars is het een toplocatie! Voor jeugdig publiek is het hier wat minder, denk ik. Wat ik ook nog kwijt wil is, dat het voor mensen die wat slecht ter been zijn, het hier wat minder is. Sommige stukken zijn behoorlijk steil, bijvoorbeeld de klim van het strand/baai naar het hotel. Over het wandelpad langs de zee naar Amoopi (800m), zitten ook wat klimmetjes. Maar bij de eigenaar van het hotel (Costas) kun je een vrij nieuwe auto huren voor € 30,- per dag. Lijkt me een redelijke prijs. Dus ....hou je van een rustige en prachtige omgeving, dan is dit hotel een aanrader! Wij gaan zeker terug! Ik heb nu al heimwee!
Gereisd met partner in juli 2016

Fatastisch en Idylische locatie

Yvonne & Will, 14-6-2016

Echt alles is er geweldig, het uitzicht is niet te omschrijven zo mooi. Het strandje ligt voor de deur met gebruik van bedjes en parasols kun je genieten van de zon het uitzicht en de rust . Je kunt er heerlijk snorkelen en zwemmen. Via een pad kun je het mooie en drukkere strand van Amoopi bereiken . De eigenaar Costas en zijn "team" zoals hij het zelf omschreef / familie doen er echt alles aan om ervoor te zorgen dat alle gasten het naar hun zin hebben....en dat lukt ze goed. Het ontbijt is er prima, je komt er niets tekort en wil je iets speciaals dan vraag je het en doen ze hun uiterste best om ervoor te zorgen dat het er komt. Ook als je er een lunch of diner wil nuttigen is dat zeker een aanrader de kok kan heerlijk koken en gerechten maken . Al met al wij hebben het er super naar ons zin gehad en het is zeker een aanrader. Je moet wel van de rust houden.... het is een bijzondere Hotel met zijn eigen karakter op een mooie locatie rustig gelegen aan een super mooie baai .
Gereisd met partner in mei 2016

Wat een mooie plek!

Jet, 30-5-2016

Waanzinnig uitzicht vanaf balkon/terras (zeezicht kamer), glashelder water.

Uitmuntende service van de hele familie.

Toplocatie voor rustzoekers.

Gereisd met partner in mei 2016

Griekse gastvrijheid super

Jan, 12-5-2016

Gezellig Grieks hotel met perfecte prijs waarde verhouding
Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Mooie ligging

Westlander60, 27-6-2015

Net thuisgekomen na elf dagen Castelia Bay Amoopi / Lakki Karpathos. De ligging is perfect daar valt niks van te zeggen.

Kamers zijn vrij simpel , schoon en enkel wordt op een woensdag geen linnengoed verwisseld. Eten is er redelijk goed om te doen , enkel hangt er totaal geen zweer in het hotel. Jammer men kan er zoveel van maken ,maar blijkbaar heeft de eigenaar daar geen zin in. Elke dag gejank van de kleine kinderen die beziggehouden worden. € 5.00,- voor een halve liters fles Mythos ga ik niet betalen , tip koopt het bij een grote supermarkt! Koelkast moet je huren voor €2.00,- per dag , zoals ook de airco € 7.00,- en een parasol € 5.00,- per dag.

De dichts bijzijnde minimarket is van de eigenaar z'n moeder , met belachelijke hoge prijzen , maken gebruik van je portemonnee als toerist zijnde. De eigenaar was tijdens ons verblijf erg stug en niet bepaald erg gastvrij. Tijdens het wachten op de bus kon er geen woord vanaf , meneer vertrok in z'n dikke Mercedes. Niet gastvrij!

Gereisd met partner in juni 2015

Prachtige ligging met dito uitzicht

r_teekens, 29-9-2014

Kleinschalig hotel aan de kust. Er is een klein strand direct naast het hotel.

Het eten is vers en wordt met natuurlijke producten bereid. Vriendelijke bediening. Kamers zijn niet erg ruim, maar hebben een balkon, waar je van het prachtige uitzicht kunt genieten. Er loopt een verbindingspad naar Amoopi. Hier zijn de overige stranden op loopafstand. Ligbedden te huur.

Ook hier diverse prima taverna's

Gereisd met partner in mei 2014

Rust, Ruimte en nog veel meer!

Jan van den Berg, 27-6-2014

Castelia Bay een knus traditioneel Grieks familie Hotelletje. In een woord fantastich!! Wat een schitterende omgeving, wat een prachtig uitzicht vanuit het hotel over de zee. Lieve Griekse familie die echt alles voor je wilt doen. Heerlijk eten! Wij gaan beslist weer terug, het liefst dit jaar nog
Gereisd met partner in juni 2014

Gewoon Geweldig

Jan van den Berg, 15-7-2013

Voor de vierde maal naar Catselia Bay geweest. Castelia Bay is niet een spectaculair hotel maar wel een reuze gezellig familiehotel. De ligging en het uitzicht zijn in een woord spectaculair. De kamers zijn traditioneel,

dus geen vip rooms, maar alles is aanwezig. Elke dag worden de kamers netjes schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Het ontbijt is gewoon goed en voor lunch en diner is er keuze genoeg.

De eigenaren zijn fantastische lieve mensen. ze willen echt alles voor je doen. Senior is een topkok en heb je moeite een keuze te maken neemt hij je mee de keuken in en maakt hij iets speciaals voor je. Aanrader: Pastitio of Pepperstaek Aziën art.

Er is een heerlijk strand bij het hotel, met prachtig helder water, ga vooral snorkelen! Wat een spectaculair onderwater landschap.

Misschien gaan we net als vorig jaar in september nog een extra weekje naar Castelia Bay.

Jan van den Berg

Gereisd met partner in mei 2013

Een paradijsje

leonsamsterdam, 26-10-2012

Twee keer zijn we hier geweest en we komen hier beslist terug. Prachtig uitzicht vanaf de kamer. Zorg wel dat je zeezicht hebt. De kamers zijn heel basic. Ontbijt is voor Griekse begrippen goed. Vanaf het prive-strandje kan je heerlijk snorkelen. Hier kom je echt voor de rust. Amoopi heeft een paar geweldige restaurants.
Gereisd met partner in januari 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Castelia Bay bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castelia Bay in Amoopi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castelia Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Castelia Bay scoort een 8.28 uit 10 op basis van 30 reviews.