Hotel Mariva

Mariva
7,8

4 reviews over Hotel Mariva in het Nederlands

Welmoed, 12-8-2005

Ik vond Samothraki een van leukste eilanden die ik bezocht heb. En ik ben ook nog lang niet uitgekeken. Therma is prachtig gelegen, maar wel vanaf het strand een klimmetje van +/- 20 min. De natuur rond dit gehucht is fantastisch. De busverbinding werkte wat mij betreft prima,ik heb geen rijbewijs. Ik heb een dag een taxi gehuurd en heb daarmee de uithoeken bezocht. Sowieso een aanrader met een (leuke) taxichauffeur een eiland, mits niet te groot, te verkennen, zij laten je net wat anders zien dan in de gidsen is vermeld. Hotel vond ik minder, aardige mensen, maar het laatste ontbijt was beschimmeld!!! sep 2003
Gereisd anders in augustus 2005

Ferry en Maja, 21-5-2005

Voor mensen zonder een rijbewijs is het hotel soms een verzoeking. Je moet na een lange wandeling toch weer "die bult" op voor de laatste meters naar het hotel.Het hotel ligt prachtig, de service is goed en de gastvrijheid perfect! Christina, het 2 jarig dochtertje van de eigenaar is de oogappel van het familiehotel. Het hotel ligt naast een prachtige waterval. Net buiten het dorpje ligt in een heel klein schuurtje een therme. Een heerlijk bad voor iedereen gratis te gebruiken. Een must! Wij waren er de eerste week in mei. Voor NIET-autorijders was een week voldoende!
Gereisd anders in mei 2005

Monica, 17-5-2005

Rustig gelegen nabij watervallen en bergmeertjes, net buiten het dorp. Zeer gastvrije eigenaren. Weinig niet-griekse toeristen. In het dorp verschillende restaurants,vlakbij mariva 4 goede restaurantjes, waarbij in de keuken gekeken kan worden naar de voor die dag verkrijgbare gerechten. Het 2e en 3e restaurant waren bij ons favoriet. 2 weken Samothraki waren voor ons te kort.
Gereisd anders in mei 2005

Paola, 15-3-2005

Tegen een heuvel op gelegen hotel (niet geschikt voor rolstoelen etc) Familiehotel, zeer aardige gastvrije mensen. Haalde ons persoonlijk, met eigen auto op bij de boot. Ontbijt was matig. (2003)

Echt de oude griekse sfeer.

2 restaurantjes aan een onverlicht zandpad, menukaart aleen in 't grieks. Hier komen bijna geen buitenlandse toeristen, echter grieken van het vaste land mogen hier graag een vakantie doorbrengen. Perfect voor een weekje onthaasten.

Grindstrand!

Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mariva in Samothraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mariva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mariva scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.