Hotel Romeos ***

7,6

12 reviews over Hotel Romeos in het Nederlands

prachtig uitzicht

janet, 28-6-2012

Schone kamers met balkon en fantastisch uitzicht,wel veel trappen op. Maar dat wisten we van te voren. Ontbijt erg sober. Zeer vriendelijke eigenaresse!

Helaas geen water in het zwembad.

Gereisd met partner in juni 2012

Goed hotel voor paar nachten op mooi eiland

jm.warning, 12-7-2011

Ligt iets buiten het centrum, maar wel op loopafstand. Mooi gebouwd tegen heuvel en mooi uitzicht op Skala en de zee. Schone kamer (met koelkastje), maar kleine badkamer.

Inderdaad veel trappen lopen, maar dat vonden wij niet erg. Ontbijt is wel voldoende, maar niet altijd even vers. Mooi zwembad met zout water. Toen wij er waren erg rustig in hotel.

Gereisd met partner in juni 2011

Leuk familiehotel op het prachtige Patmos!

brittebol, 1-7-2011

Romeos is een ontzettend leuk en mooi hotel, vooral de manier waarop het gebouwd is is erg mooi. De inrichting van de kamers is eenvoudig maar voldoende, het is schoon en goed verzorgd.

Het hotel ligt wel een beetje achteraf, maar het is maar een klein stukje lopen naar het centrum van Skala, binnen 10 min. ben je daar.

Het ontbijt was eenvoudig maar voor ons voldoende.

Kortom, heerlijk verblijf daar gehad en Patmos is erg mooi!

Gereisd met partner in juni 2011

eenvoudig

Nel van der Kroon, 20-6-2010

een eenvoudige kamer en het ontbijt is sober. We kochten zelf bruin brood bij de bakker. Rustig gelegen .Veel strappen, maar met mooi uitzicht op de stad en de zee.
Gereisd met partner in september 2007

Eenvoudig maar netjes hotel

elha, 9-6-2010

Hotel is goed. Kamer keurig met tv airco en schoon. Ontbijt eenvoudig maar voor ons voldoende. Alleen het zwembad was leeg en er stonden ook geen ligbedden. Wij waren er maar 3 nachten van 20/23 mei.. Al met al een rustig maar vriendelijk familiehotel.
Gereisd met partner in juni 2010

Rustig hotelletje.

Chris , 27-10-2009

Tegen heubvel aangebouwd, hoogste kamer 103 trappen. Heel rustig zwembad, geen echt strand in omgeving. Vanuit de meeste kamers zicht op zee, aan beide kanten. Skala op 10 minuten afstand, gezellig, restaurants en winkels in overvloed.
Gereisd met partner in juli 2003

Fijn Hotel op een mooie

peter en erna, 27-5-2009

Het Hotel ligt op een rustig plek ligt aan de rand van skala.

De kamer is eenvoudig maar netjes. Mooi uitzicht. Het zwembed is in het voor seizoen nog niet in gebruik, dit gebeurd pas half juni.

Huur een scooter om het eiland te ontdekken.

Patmos is een mooi eiland met vriendelijke Griekse bewoners.

Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2009

MHA, 18-7-2008

We zijn net terug van eiland hoppen en hebben 3 nachten doorgebracht in hotel Romeos. Vriendelijke familie die het hotel runt. Kamers liggen prachtig, wij moesten elke dag 84 treden omhoog maar hadden wel een prachtig uitzicht met links de zee en de zonsondergang en rechts zicht op Skala. Naar Skala is het maar een klein stukje lopen. Ontbijt wat eenzijdig, maar niet slecht. Leuk hotel!
Gereisd met partner in juli 2008

Jeanine, 22-9-2007

Kleine kamer, mooi balkon. Douche is echt te klein voor woorden: douchegordijn blijft steeds aan je achterwerk hangen en de badkamer loopt onder water door de te kleine douchebak.Ieder dag schone handdoeken en nieuw beddengoed. Koelkast op de kamer en airco zonder te betalen. Managers erg vriendelijk en behulpzaam. Wij zaten helemaal bovenin dus 113 treden omhoog, omdat wij zeiden dat we wel goed konden lopen.... en geloof me: het is best vermoeiend!!! Dus als je een keus hebt, en je kunt wel goed lopen maar je wil niet zo hoog hoeven klimmen:vraag een kamer wat lager. Wel het mooiste uitzicht van de wereld op onze kamer! Dat is dan wel weer een voordeel.
Gereisd met vrienden in september 2007

Lode, 24-7-2005

Niet alle appartementen op dit complex zijn mooi gelegen, zoals wij uitvonden: Alleen een zitje bij de voordeur en geen uitzicht. Een kleine kamer en ditto badkamer. Er zijn wel mooiere appartementen, zelfs met airco maar die had onze reisorganisatie niet gecontracteerd, neem ik aan...

Vor de rest ben ik het eens met wat anderen op deze pagina zeggen.

Gereisd anders in juli 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Romeos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Romeos in Patmos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Romeos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Romeos scoort een 7.62 uit 10 op basis van 12 reviews.