Hotel Myrsina **

10 reviews over Hotel Myrsina in het Nederlands

R. Jongkind, 7-8-2007

Hotel Mysina in Myrties op kalimnos Griekenland

In juli 2007 zijn wij in hotel Myrsina geweest,

De eerste week haden wij een kamer beneden in het hotel en omdat het hotel bij de hoofdweg ligt was er 's nachts wat overlast die veroorzaakt werd door de jeugd die op brommers en motoren voorbij reden. De tweede week sliepen wij op de bovenste verdieping wat aanmerkelijk rustiger was. De kamers zijn eenvoudig ingericht maar schoon, ook het beddengoed en de handdoeken werden regelmatig verschoond. De badkamer is klein maar schoon en er was altijd warmwater. Het ontbijt is sober met een vers broodje met jam en cake jus de orange en koffie of thee. Voor 1 euro kan je er ham of kaas bij kopen en ook een gekookt eitje.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in juli 2007

B. Renzenbrink, 9-7-2007

vanaf de weg 76 treden tot de kamer, lastig voor oudere mensen. geen lift kamer armoedig, bed een knollenveld, douche armoedig, bijna nooit warm water, ontbijt karig, broodje, boter jam, koffie niet te drinken, voor kaas ham of een bakje yoghurt betalen gedateerd hotel en niet in overeenstemming met de prijs van deze reis

( Olympia)

Gereisd met partner in juni 2007

marlies, 7-9-2006

Wij gingen ook via een grote touroperator eiland-hoppen en kwamen bij dit hotel. We hadden de berichten hier gelezen en verwachtte het allerslechtste. Het viel mee. Tja, het is oud, armoedig, het ruikt niet fris maar we hadden een schoon bed en handdoeken (en airco).

De badkamer was ook toe aan een renovatiebeurt. Het water smaakt vreselijk, we denken door oude leidingen en het putje stonk!! Zonde, want met wat werk is er iets prachtigs van te maken. Het personeel vonden we vriendelijk. Eerlijk toegegeven waren we blij dat we na 3 dagen onze spullen konden pakken want 14 dagen in dit hotel dat wil je echt niet. Zorg dat je een kamer krijgt op de bovenste verdiepingen(de "kelder" ruikt MUF!),je hebt dan wel een mooi uitzicht. Als je de keus hebt, zoek een ander hotel maar wij vonden het niet zo verschrikkelijk dat we meteen weer wilden omkeren.

Groetjes Patrick en Marlies

Gereisd anders in september 2006

Arjan en Trudie Huiskamp, 10-8-2006

Hotel maakt een verwaarloosde indruk, maar heeft wel trots een 15 jaar oude "Award" bij de receptie hangen, waarin in staat dat het een goed Grieks hotel is. Toen misschien wel, nu echt niet. Heel veel trappen, miniem ontbijt. ( Maar 3 tafeltjes op terras) kleine kamer, slechte, ouderwetse en kleine badkamer.Pluspuntje: onze kamer had een klein koelkastje. Zwembad ongezellig, smerige ligbedden.

Er is geen goed management, er wordt nu alleen op de winkel gepast! Jammer dat deze accommodatie wordt aangeboden in een "eilandhop prgramma" met Patmos en Leros waar de acco's stukken beter zijn.

Gereisd alleenreizend in juli 2006

Woudfriezen, 25-7-2006

Allereerst sluit ik me aan bij alle onderstaande reacties. Ook wij dachten dat het wel mee zou vallen. Wat een spijt.

Maar waar ik absoluut van achterover sla, is het feit dat de eigenaar van het hotel aangedaan was over onze klacht bij de reisorg. Hij nam zelf ook niet de moeite om ons uit te horen, dat liet hij zijn vrouw doen. Die had inmiddels al onze kamers bekeken, en vertelde ons dat de kamers schoon waren. Toen we het tegendeel beweerden wou ze wel zien wat dan smerig was. Ze had alleen geen tijd om direct mee te komen, en heeft daarna ook geen moeite meer gedaan om onze klacht naar tevredenheid te behandelen. Omdat onze reisorg. niet tijdig een alternatief kon regelen, hebben we hier noodgedwongen 1 nacht doorgebracht. De volgende ochtend zijn we vroeg vertrokken en hebben we een appartementje gehuurd voor de rest van ons verblijf. Mensen, blijf ver van dit hotel vandaan!

Gereisd anders in juli 2006

tukkers, 14-7-2006

Wij zijn via een islandhopping-arrangement bij een grote touroperator in dit "hotel" terechtgekomen. Hoewel we reeds meerdere jaren naar Griekenland zijn geweest, hebben we een hotel van zo'n slechte kwaliteit nog nooit eerder meegemaakt. Het verhaal van Suzan en Brechtje kunnen we zo kopieren: vieze kamers, overal stof, vieze kussenslopen (gele vlekken), smerige douche, kapot toilet. Op de gang hingen spinnewebben van jaren oud en de sfeer was als in een roemeens weeshuis....Wanneer je het hele jaar hard hebt gewerkt om naar Griekenland te kunnen hoop je op een beetje Griekse sfeer. dit heeft niets met griekse sfeer te maken, maar is gewoon een absolute aanfluiting: vies, geen vakantiesfeer; kortom bagger!!Hebben op eigen kosten een ander hotel genomen en hebben er daardoor achteraf bij een glas wijn nog smadelijk om kunnen lachen: dat zulke dingen nog worden aangeboden! Shame on you!
Gereisd anders in juli 2006

Susan en Brechtje, 21-5-2006

Een hotel kun je dit gewoon niet noemen. Onze kamer was in de kelder waar je door een naargeestig trappenhuis en gang naartoe werd geleid. De muren waren beschimmeld, het bed en de handdoeken die erop lagen waren nat en zaten vol haren. De inrichting leek op die van een ziekenhuis in het Oostblok... Ranzige vloer, geel uitgslagen kussens, lekkende kraan, beschimmelde kastjes, ontzettende vieze dekens. Toen we ons beklag deden bij de receptie werd er gedaan of dit de eerste klacht ooit was, totale onverschilligheid. Toen er niets aan onze klachten gedaan werd, zijn we het dorp in gegaan en hebben we onze vakantie voortgezet in een ander hotel. Wij lazen voordat we gingen de reactie van Rob en Maaike en dachten dat het zo erg niet kon zijn, hadden we het maar geloofd...
Gereisd anders in mei 2006

B. Kiestra, 28-1-2006

In juni 2005 een week in dit verlopen hotel verbleven, samen met mijn broer en schoonzus. Beide kamers klein, badkamer verouderd, toilet op zuinig afgesteld zodat de grote boodschap niet doorspoelde, hierover geklaagd maar mijn broer kreeg een emmer om daar mee door te spoelen, mijn toilet werd zogenaamd gerepareerd (door de broer van de eigenaresse) en deed vervolgens de deur niet op slot, bij mijn klacht hierover werden de eigenaars erg boos en zeer verongelijkt. Eigenaars brachten de meeste tijd door op een kampeerbed in de receptie of zaten uren lang te spelen met hun computer. Door de vele treden zeer ongeschikt voor ouderen en peuters, vies groen uitgeslagen zwembad, zeer summier ontbijt, onaangename sfeer.
Gereisd familie in juni 2005

Wim, 30-9-2005

Wat een ellende,super kleine kamer, kamer niet schoon, toilet groen uitgeslagen, bedden de veren steken uit het matras,we werden ergens onderin het hotel geplaatst leek wel een kelder, douche tegen het toilet aan, geen douchebak of douchegordijn,was ook geen ruimte voor.

Bij klacht melding aan receptie werden we onbeschoft behandeld. Zwembad groen uitgeslagen. Zijn weg gegaan en hebben ergens anders een kamer geboekt.

Gereisd anders in september 2005

Rob en Maaike, 6-8-2005

Wat een k@#$$#@W hotel. Dit is het lelijk, smerig en goor hotel. Het begint er mee dat je zelf al je koffers zo'n 180 treden op kan tillen voordat je gearriveerd bent in je kamer. Verder is de inrichting nog minder dan sober. Wij vonden de inrichting nog ongezelliger dan de inrichting van een gemiddeld ziekenhuis. De kamer was bovendien smerig. Overal lag haar op de grond en ook het toilet was niet gepoetst. Het hele balkon was ondergescheten door de griekse duiven en mussen. Verder hadden we matrassen waar de veren uitsprongen. Wil je je vakantie verpesten, boek dan dit hotel. Bagger.
Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Myrsina in Kalymnos/Telendos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Myrsina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Myrsina scoort een 3.3 uit 10 op basis van 10 reviews.