7,8

9 reviews over Appartement Mousselis in het Nederlands

fam.boekesteijn, 20-1-2008

wij zijn er zowel in augustus 2006 als 2007 geweest en wij hebben er heerlijke vakanties beleefd.
Gereisd anders in augustus 2007

Mark, 22-10-2006

Wij zijn hier 2 weken in eind juni/begin juli 2005 geweest. Ons appartement had een groot balkon/terras met schitterend uitzicht op zee. Echter, het appartement was erg klein, de keuken was zo minimaal dat koken eigenlijk niet mogelijk was en de douche was vies. 1 keer per week schoonmaak. Een paar dagen hing er een afgrijselijk stank door verstopte riolering o.i.d. De huur van een brommer voor de gehele duur van het verblijf is aan te bevelen daar het complex afgelegen is. De gastheer was van ´s ochtends vroeg tot in de nacht aanwezig, 7 dagen per week, luid pratend. We hebben niet veel gebruikgemaakt van het restaurant dat overigens tot diep in de nacht open was en gevuld met drinkende en feestende gasten. De meeste gasten kwamen uit Slowakije.
    Gereisd anders in oktober 2006

Martine , 22-8-2006

De oude Mousselis bestiert zijn appartementencomplex als een ouderwetse patriarch; zijn wil is wet en hij heeft geen boodschap aan de afspraken met reisagentschap Olympic wat hij graag met je deelt. Zo kregen wij geen Mousselis-appartement (met uitzicht op zee) maar één verderop bij de buren (begane grond met uitzicht op geparkeerde auto's, geen airco, overspannen fan, duidelijk aanwezige riolering, na 6 dagen schoonmaak). Daarentegen loopt mister Mousselis'zoon Mikes in het familie-restaurant (waar je voor 25 euro per dag per 2 personen een halfpension 'program' kan nemen) met zijn vriendin de benen uit zijn lijf voor de gasten(7 lange dagen per week). Geeft je eerder een opgelaten dan een familiegevoel zoals mensen eerder in dit forum hebben vermeld.
      Gereisd anders in augustus 2006

wout en Paula Doesburg, 1-11-2005

In oktober 3 weken geweest, jammer alles in de omgeving was dicht. Sobere appartementen met schitterend uitzicht. Geen stoelen om binnen op te zitten (soms nodig in de herfst)en de keukenuitrusting was minimaal. Wij hadden bv. alleen een grote soeppan.De baas Michaelis vonden wijeen zeer onvoorspelbare man die ruzie maakte met zijn gasten en er zelfs een paar te kennen heeft gegeven dat ze volgend jaar niet meer welkom waren. Eén ervan was een zeer vriendelijke 72-jarige man die daaral 15 jaar kwam. Ook Olympia zou hij eruit gooien, zei hij. Hij schijnt alleen zo te zijn als zijn zonen niet in de buurt zijn, maar wij vonden hem een onaangename man.

De laatste 2 weken werden ook de appartementen niet meer schoongemaakt. Wij konden wel zelf schoon linnengoed pakken. Wij gaan wel terug, maar niet naar Mousselis.

Gereisd anders in november 2005

Paulette Tacx, 25-9-2005

Net een week terug van een heerlijke vakantie. Vader Mousselis en zoon Mike doen er echt alles aan om het iedereen zoveel mogelijk naar de zin te maken. Prachtig uitzicht op strand en zee, heerlijk rustig. Prima restaurant.
          Gereisd anders in september 2005

Marnix & Wayka, 9-8-2005

We hebben drie weken vertoeft op het eiland (juli-aug.'05)en nog lang niet alles gezien en gedaan wat er kon. Vader Mick en zoon Makis c.s. zorgden ervoor dat we ons méér dan welkom voelden. De bediening kon soms wat efficiënter maar soit, we hadden tijd genoeg en de ouzo was heerlijk.

We gaan er zeker een keer terug!

Tip: huur een scooter via Mousselis!

Gereisd anders in augustus 2005

Kristine de Weert, 25-7-2005

Bijzonder mooie ligging met uitzicht op zee en vlakbij het mooiste strandje.

Hartelijke sfeer en enorme gastvrijheid van de familie mousselis maakt dat je je gelijk thuis voelt.

Na vier keer ben ik nog steeds onder de indruk van Kalymnos.

Gereisd anders in juli 2005

Koos Nibbering, 1-7-2005

Gastvrijheid zeer hoog.

Je voelt je bijna familie

Gereisd anders in juli 2005

Lofi Clavos, 13-5-2005

in de zomer van 2004 zijn wij te gast geweest bij Mousselis in Kalymnos. Deze vakantie zullen wij nooit meer vergeten. Als je houdt van het echte, gezellige mooie griekenland, ga dan hierheen! De eigenaar, Michaelis, is de allerliefste, meest gastvrije griek van Griekenland. Het appartement is zo schattig, heel alle gemakken maar vanwege het fantastische restaurant en de gezellige sfeer ben je bijna nooit op je kamer! En het eten is goed, vers en goedkoop! De vis is verrukkelijk! Elke woensdag een echte Basouki feestavond, dat moet je meemaken! Tussen de echte grieken! Vanaf ons balkon keken we uit op zee en op het mooiste strand van Kalymnos, dit is op een steenworp! De fotos op alle sites doen Mousselis niet de eer toe die hij verdient. Het is veel mooier! Gaat u op excursie, kies dan eens voor de cruise met de boot langs de eilanden, onvoorstelbaar!
                  Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mousselis in Kalymnos/Telendos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mousselis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mousselis scoort een 7.78 uit 10 op basis van 9 reviews.