Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Albatross bij :

2 reviews over Appartement Albatross in het Nederlands

in een woord geweldig

gerrie van ommeren, 19-8-2014

in de haven van Tinos werden we al op gewacht door de eigenaar van het complex ging ons met de moter voor .Het is een schitterend complex. met liefde gedaan veel ruimte Wij verbleven in studio Sophie. Het enige minpuntje vonden wij er waren niet veel Tavernes in de buurt, en die er waren daar was je soms alleen Dus de auto pakken en naar Tinos stad ben je ook in 15 min. maar prachtig strandje dichtbij. kortom een aanrader
    Gereisd met partner in juli 2014

Zeer goed verzorgd appartement.

Govert Pruissen, 25-7-2013

Een zeer vriendelijke ontvangst al bij aankomst in de haven van Tinos.

Het complex bestaat uit vijf zeer goed verzorgde appartementen. Deze zijn tot in detail met liefde ingericht.

Het eigenaar-echtpaar is bijzonder vriendelijk en terecht trots en zuinig op hun huisjes. Bij aankomst stond er een heerlijk gekoelde fles witte wijn in de koelkast op ons te wachten. Zo kregen we ook tomaten uit eigen tuin, zelf gemaakte gevulde druivenbladeren en verse eieren. Ons appartement werd dagelijks zeer goed schoongemaakt en ook werden er dagelijks schone handdoeken voor ons klaargelegd.

WIFI: is er wel, echter het signaal is niet overal goed en even sterk.

In de directe omgeving zijn enkele strandjes. Er is een goede bakker in de omgeving, maar wel een half uurtje lopen, een scooter is op Tinos een perfect vervoermiddel. Tinos stad, met zijn prachtige kerk is met een bromscooter binnen 10 minuten te bereiken. Daar vindt u een goede supermarkt.

Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Albatross in Tinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Albatross zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Albatross scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.