Hotel Blue Sea

Blue Sea

1 review over Hotel Blue Sea in het Nederlands

Klein gemoedelijk hotel

Trijntje Medema, 17-6-2009

We zijn hier in 1999 een week geweest en hebben het heel erg naar de zin gehad... niets is teveel voor de eigenaren van dit kleine hotel. Ze kunnen helaas niet zo goed Engels maar wel Frans praten. Maar met handen en voeten werk konden we ons aardig redden bij hen.....want ze willen het je echt naar de zin maken.

Het is een gezellig hotelletje - waar je je zeker op je gemak voelt... in mei 2009 zijn we terug gegaan naar dit hotelletje en de aardige mensen...ze hadden eea gemoderniseerd en een ontbijt buffet was nu mogelijk. Echt lieve mensen. Het is maar een klein stukje lopen naar het strand van Galissas.

Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Sea in Syros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Sea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blue Sea scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.