Villa Windmill Villas

Villa Windmill Villas
Windmill Villas

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Windmill Villas bij:

1 review over Villa Windmill Villas in het Nederlands

Fantastische oase van rust

Mark en Nicole, 14-5-2014

Vorige week zijn we hier geweest en hebben een prachtige week gehad! Het vrije uitzicht over zee, vanuit het zwembad en de tuin werkt zeer rustgevend. Nikos was onze gastheer ter plaatse en hij stelde werkelijk alles in het werk om ons verblijf nog aangenamer te maken. Personeel is uitermate vriendelijk en het ontbrak aan helemaal niets.

Een bezoekje aan de lokale wijnboeren was zeer zeker de moeite waard, maar ook het bezoeken van (met name) Oia blijft ons bij. In dit plaatjes heerlijk gegeten bij (een wereldberoemde) zonsondergang.

Als je een week wil rusten, niet in de grote massa wil verblijven dan zijn de luxe Windmill Villas zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Windmill Villas in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Windmill Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Windmill Villas scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.