Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Studio's Anny Perissa Beach*** bij :

1 review over Appartement Studio's Anny Perissa Beach in het Nederlands

Oplichters

tepijo, 3-9-2010

Vanaf Naxos had ik deze studio op internet gevonden. Er was nog ruimte en de prijs was goed. Na telefonisch contact was de boeking geregeld en werden we met het busje afgehaald bij de haven. We werden afgezet bij Anny hotel. De accommodatie zag er heel anders uit dan op internet en we zagen het strand nergens. Na enig aandringen bleek dat we afgezet waren bij het hotel en niet de studios. Het hotel ligt midden op het eiland en is zeker niet meer dan 2 sterren. De studio's zaten vol en we konden daar blijven. Eventueel konden we later verhuizen na de studio's aan zee.

Elders op internet zijn we meer dezelfde verhalen over Anny tegengekomen.

Gelukkig hadden we geen voorschot betaald waar ze telefonisch bij het boeken erg op aandrongen en zijn we gelijk vertrokken. Eenvoudig hebben we een ander leuk appartement gevonden aan zee met aardige en betrouwbare mensen.

Gereisd familie in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Studio's Anny Perissa Beach in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Studio's Anny Perissa Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Studio's Anny Perissa Beach scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.