8,4

15 reviews over Hotel Rose Bay in het Nederlands

Heerlijke vakantie op Santorini

Martin, 6-5-2015

Vorig jaar (2014) in dit hotel verbleven tijdens een weekje Santorini. Ligging is perfect en van hieruit is het hele eiland goed te bereiken. Zwembad heerlijk, lekkere cocktails, uitstekend uitgebreid ontbijt met verse producten. Kamer aan het zwembad was erg gezellig, ookal was deze wat verouderd, hier hebben we geen last van gehad! Het hotel is niet gericht op kinderen maar deze zijn op het hele eiland ook weinig te zien. Hier gaan we zeker terug naar toe!
Gereisd met partner in augustus 2014

mooi charmant hotel

nico, 16-11-2010

een mooi hotel met een mooi ligging, aan het begin van een boulevard waar je 's avonds gezellig kan paraderen. Wij waren op het einde van het seizoen en dit was wel te zien aan de maaltijden die weinig gevarieerd waren. Hoe minder volk, hoe minder variatie. Misschien logisch maar niet leuk voor de toerist.

Santorini is een prachtig eiland, hier kom ik zeker terug!

Gereisd met partner in oktober 2009

Zéér goed & rustig hotel!!!

tim, 11-7-2010

We hebben echt genoten van onze reis & dit mede dankzij het hotel Rose Bay!!

Hotel zéér goed gelegen, vlak tegen lange boulevard van winkeltjes & restaurantjes maar toch niet vlak aan de 'drukte'

Personeel van hotel uitzonderlijk vriendelijk, nog nooit meegemaakt...

Wij hadden de nieuwe kamers (dus niet met zwembadzicht) & deze waren ruim & proper!

Zéér goed bed & airco!

Ontbijt was basic maar OK,

Santorini & Rose Bay Hotel schitterende combinatie, Wij gaan zekers terug!!

Gereisd met partner in juli 2010

?

EEN ECHTE AANRADER

GISELE, 28-2-2010

Wij vinden het een leuk hotel,

personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Goede ligging, busverbinding uitstekend.Direkt aan de shops en toch rustige ligging.

Nieuwe gedeelte PRIMA !

Pool perfect. Wij hebben een leuke vakantie beleefd.

Prijs/kwaliteit is OK

Gereisd met partner in februari 2010

een mooi gezellig hoteltje

ysebeart, 2-10-2009

wij zijn net terug van het mooie santorini (kamari) het hotel zelf was heel mooi en zeer vriendelijk personeel wij hadden ontbijt en avond eten .het eten zelf was zeer lekker maar indd na 3 dagen heb je wel eens zin in iets anders! wij hadden dan ook een grote ruime kamer met bubbelbad deze lag wel aan de voorkant van het hotel (iets minder) dacht dat het lawaai zou zijn,maar dit was gelukkig niet zo .

het strand ligt op enkele voetstappen van het hotel ,het is een mooi en lang verzorgd strand! met vele leuke eettentjes ( zeer goed koop en zeer lekker) en kleine winkeltjes. wij hebben bijna een week een quad gehuurt het was echt de moeite waard om zo het eiland te verkennen! zoals het stadje fira, oia met de mooiste zonondergang. en de andere leuke plaatjes met de leuke kleine huisjes die op de rotsen staan met smalle trapjes,en leuke restuarantjes.

het was een super mooi eilandje dat we zeker nog eens zullen doen maar dan wel alleen met ontbijt!

topper in alle rust

PETER BEECKMAN, 21-9-2009

Een kleiner, overzichtelijk en zeer goed geleid hotel met een uitstekende ligging aan de rand van Kamari op 200 m van een zeer lange verkeersvrije wandelstraat met een massa aan restaurants (ook goede) en bars. Geen dancings!Zeer nette kamers en een echt mooi groot zwembad.De zee zelf: leuk om op het grove kiezelstrand te liggen maar zeer moeilijk om in zee te gaan.Het eten is Grieks maar van vrij hoge kwaliteit. Keuze tussen een zestal schotels.Lekkere betaalbare wijnen (12-22 E)Beleefd en vriendelijk personeel.negatief:echt niets.Wie komt voor animatie is er wel aan voor de moeite.Zoekt u rust dan is dit wat u zoekt.PS:niet voor kinderen (geen animatie of faciliteiten)

heel gezellig hotel

Luc Vandenberghe, 10-9-2009

We zijn daar geweest eind augustus begin september 2009. Heel goed hotel en zeer goed gelegen. Enorm vriendelijk personeel, goeie service. Aanrader.
Gereisd met partner in september 2009

Terecht een van de beste hotels van santorini

familie stuer, 6-10-2008

Zeer gezellig hotel, nieuw gedeelte zeer mooi, ouder gerenoveerd gedeelte heeft voordeel rond het zwembad te liggen. mooie leren zetels rond zwembad.

Zeer Rustig, niet aan te raden als je veel actie zoekt, supervriendelijk personeel, eten aan poolbar lekker en goedkoop.Aan te raden logies/ontbijt. In Kamari kan je voldoende restaurants vinden volgens ieders smaak en budget. Als hotelkeuze: zeker niet twijfelen.

Gereisd met partner in oktober 2008

Rustig en zeer goedhotel

Ludo & Chris, 17-8-2008

Rustig gelegen en toch vlakbij de "strandboulevard". Wij waren de eerste bewoners van de nieuwe kamers en die zijn werkelijk prachtig. Grote kamers met volledig nieuwe inrichting. Eten was goed en voldoende keuze. Bediening was oké. Er waren weinig klanten vooral in half pension, meeste mensen nemen logies + ontbijt.

Santorini zelf is een schitterend eiland. De excursies (boottocht + zonsondergang) en de jeeptocht waren heel mooi en interessant.

Voor de jeeptocht hadden wij een Vlaamse gids die ook Frans en Engels sprak, voor de boottocht was het eentalig Frans.

De hoofdstad Fira is zeker de moeite waard.

Kortom een meer dan geslaagde vakantie.

Gereisd met partner in juni 2008

rustig, mooi hotel!

heidi, 14-8-2008

Net terug, en heel goed bevallen! Hotel is goed gelegen aan begin boulevard en toch rustig. Gezellig, zuiver en vriendelijk personeel. Ontbijt is heel goed, avondeten redelijk maar na 3 dagen hadden we het gehad. Zou nooit geen HP meer boeken. Prijzen varieren maar zeker niet zo duur als men vertelde!

Wie houd van een rustige vakantie is dit zeker een aangewezen bestemming en hotel!! Aanrader!!

Gereisd met partner in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Rose Bay**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rose Bay in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rose Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rose Bay scoort een 8.41 uit 10 op basis van 15 reviews.