Villa Pantheon ****

Pantheon
8,7

11 reviews over Villa Pantheon in het Nederlands

Prachtig hotel met niet te evenaren panorama!

ruben_mestdagh, 10-8-2015

M'n vriendin en ik hebben een prachtige vakantie gehad in Pantheon Villas in Imerovigli - Thira - Santorini - Griekenland!

Na het afdalen met de quad kom je in het rustige en zeer mooie hotel terecht met zwembad gedeelte en dichtstbijliggende villas.

Het hotel heeft 20villas waarvan sommige met prive zwembad. Wij verbleven in de studio villa met kleine kitchenette. Kamers zijn ruim, gezellig maar wel gehorig (enkel glas) en verouderde badkamer. Maar alles is wel aanwezig. Bedden zijn redelijk hard maar we sliepen wel goed. Doordat het hotel zo kleinschalig is, is het enorm relax vertoeven zonder kinderanimatie en drukte. Met de nodige chill muziek op de achtergrond zeer goede ligstoelen en bedden kom je totaal tot rust. Het personeel is enorm behulpzaam en dit hoor je echt van iedereen.

Ontbijt is lekker, avondeten kon ons niet echt smaken.

Aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2015

Prachtig complex, eersteklas uitzicht

wp, 29-5-2014

Kleinschalig complex met verschillende soorten appartementen en villa's. Het hotel ligt geweldig op de rand van de Caldera, dus eersteklas uitzicht. De villa's met zwembad zijn echt een aanrader, ruim, comfortabel, privacy en een prachtig uitzicht over de Egeïsche zee. Onovertroffen zonsopgangen. De inrichting is prima. De kitchenette stelt niet veel voor, en met een pan en twee messen en vorken kom je niet veel verder dan een salade, maar in Fira en Oia zijn genoeg leuke eetgelegenheden. Het huis werd iedere dag schoongemaakt. Het ontbijt is zeer uitgebreid en de staf is heel erg aardig en servicegericht. De tuinen zijn mooi aangelegd en keurig onderhouden. Een heerlijke plek voor een week rust.
Gereisd met partner in mei 2014

Mooi!

Elineverp, 9-7-2012

Prima hotel, ligt afgelegen maar met taxi of autohuur is alles goed te doen op dit eiland. Supermarkt is 20 minuten lopen.

Voor wandelaars een leuke plek/ eiland.

Uitzicht is geweldig, studio is prima, altijd terras aan zwembad/ caldera zijde.

De villa's hebben uitzicht op het land, ik persoonlijk was veel bijer met een studio aan het zwembad.

Ontbijt is klein en elke dag hetzelfde, a la carte restaurant heeft hele goede gerechten.

Gereisd met vrienden in juni 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Pantheon bij:

Fantastische lokatie met top uitzicht.

Laura Korpershoek-Visser, 16-11-2010

September 2010 zijn we naar dit appartementencomplex geweest.

Ik moet zeggen dat het er erg goed was.

De service was geweldig. Elke dag werd ons bungalowtje schoongemaakt, kregen we

schone handdoeken, zelfs de eventuele vaat werd gedaan!!!!

We hadden er een uitgebreid ontbijtbuffet bij, het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Voor Santorini is het wel een must om goed ter been te zijn, want het is nergens vlak.

Met vriendelijke groeten

Laura Korpershoek-Visser

Gereisd met oudere kinderen in september 2010

heel mooi hotel met prachtig uitzicht

Vicky, 17-5-2010

Alles prima tijdens ons verlof in mei. Vriendelijk personeel, ruime studio en goed onderhouden, lekker eten en wijn, bij het ontbijt zonder extra kosten bij te bestellen omelet, ei met spek, vers fruitsap enz. 's middags lekkere snacks aan schappelijke prijs. Mooie wandelingen vanaf het hotel wel afgelegen maar rustig.
Gereisd met partner in mei 2010

Mooi hotel met prachtig uitzicht

Vicky, 17-5-2010

Wij hebben genoten van onze vakantie. Studio's zijn zeer ruim en goed ingericht, zwembad groot, bij het ontbijt kan je van de kaart omelet, ei met spek, vers appelsiensap enz... bestellen zonder extra kosten, snack 's middags lekker en schapelijk van prijs, avondeten heel lekker met prachtig zicht op de zonsondergang, heel vriendelijk personeel, mooie wandelingen vanuit het hotel dus in één woord niets op aan te merken !!!
Gereisd met partner in mei 2010

Luxe - high service - kleinschalig - prijzig!

Suzan & Rob, 9-8-2008

Wij waren zeer tevreden over ons verblijf in een van de 16 huisjes van Pantheon Villas. De service is prima, de hele dag staat er bedienend personeel tot je beschikking, zij worden zichtbaar goed aangestuurd door een bevlogen en enthousiaste directrice (die zich gelukkig niet ongewenst met je bemoeit). De inrichting van de huisjes is zeer comfortabel te noemen. Qua design blijft het interieur van de huisjes wat achter bij de superstrakke vormgeving van de rest van het complex (zwembad, jacuzzi, terras en restaurant zijn superhip en strak) maar de huisjes doen warm en gezellig aan. Tyisch Grieks wel. Airco en leidingwerk allemaal prima. Net zo comfortabel als thuis vonden wij. In Pantheon Villas kom je niets tekort. Misschien voor kinderen iets minder gezellig, maar het is ook niet echt een bestemming voor jonge gezinnen. Die moeten lekker naar Kreta of Rhodos gaan. Santorini is een eiland voor stelletjes (heel romantisch!) en verder voor bejaarden (hele cruiseschepen vol ouderen!).
Gereisd met partner in augustus 2008

Enkel ligging kan bekoren

Dirk Meulders, 3-7-2008

Wij verbleven er 5 dagen in juni. De ligging is super. Je kan vanuit het hotel fantastische wandelingen naar Oia en Fira maken. Het ontbijt is karig en ondermaats. De kamers zijn ruim maar stralen niks gezelligheid uit. Aan het zwembad zijn te weinig plaatsen naargelang de kamers. Wegen het fantastische uitzicht vanuit het restaurant en het lekker eten scoort het dineren hoog.
Gereisd met partner in juni 2008

gina, 27-8-2007

Ligging is inderdaad super. Restaurant en badkamer vonden wij geen 5-sterren waard. Niet verzorgd. Wel enkel ontbijt genomen.

5 sterren voor ligging en complex/zwembad. 3 voor netheid en verzorgdheid restaurant en badkamer

Gereisd met partner in augustus 2007

danny, 8-8-2007

Bezoek van 1 week ,huur van wagen noodzakelijk.uitzicht is prachtig en

rust gegarandeerd.alles word goed

onderhouden.ontbijt buffet heeft niet zoveel varitatie maar is in orde.

de rest van de maaltijden is van de kaart en kwalitatief in orde.minpunten,sommige personeelsleden spreken weinig of geen engels.santorini princes juist daarnaast is nieuwer en nog mooier.

Gereisd familie in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Pantheon bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Pantheon in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Pantheon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Pantheon scoort een 8.74 uit 10 op basis van 11 reviews.