Appartement Olympic Villas ***

Appartement Olympic Villas
Olympic Villas
8,5

26 reviews over Appartement Olympic Villas in het Nederlands

Mooie ligging maar een gedateerde kamer.

Caroline, 7-8-2017

Goede ligging met een heel mooi uitzicht.

Badkamer was erg klein en een heel vies douchegordijn

Gereisd met partner in mei 2017

Mooie en goede locatie

Maria Peters, 26-6-2016

Het is in Oia een betaalbare en mooie locatie. Alles wordt perfect schoon gehouden. Elke dag schone handdoeken terwijl dat volgens touroperator niet zou gebeuren. Vriendelijk personeel. Als je wat besteld uit de keuken krijg je vaak iets extra's van Maria. Mooi uitzicht, zeker aan de Caldera kant. Mochten we ooit terug gaan naar Santorini komen we hier terug.

Wandeltocht van Oia naar Fira is goed te doen, alhoewel wij halfweg onze tocht met de bus hebben vervolgd. Wij denken dat het leuker is om met de bus naar Fira te gaan en van daaruit naar Oia te lopen. Begin vroeg in de ochtend aan de tocht.

Santorini is wel een duurder eiland dan de ruim 10 verschillende andere eilanden die we al bezocht hebben.

Gereisd met partner in juni 2016

Supermooie locatie

Marielle van Driel, 19-6-2016

Olympic villa's superlieve mensen die alles doen om t naar je zin te maken , eenvoudige kamers maar brandschoon , elkedag schone handdoeken en ook voor t zwembad , heel gemoedelijk !'
Gereisd met vrienden in juni 2016

Prachtig uitzicht, veel rust

Familie, 5-9-2015

Appartement eenvoudig, beetje klein en badkamer erg klein en onhandig met een douchekop die niet opgehangen kan worden. Keuken niet echt geschikt om zelf te gaan koken. Bedden zijn prima, schoonmaak is super. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Uitzicht adembenemend. Zwembad klein maar aangenaam. Oia 's avonds erg druk maar wel gezellig. Let bij uit eten gaan op de prijzen, hoe verder je Oia ingaat hoe duurder. Met de bus moet je eerst naar Firá van daaruit kun je naar de andere plaatsen, en bijv. naar het strand. Niet duur overigens (1,60 euro pp enkele reis naar Firá). Wij gaan nog een keer terug, maar dan naar Kamari of in een ander (luxer) complex bij Oia, en dan huren we ook een auto om wat meer van het eiland te zien.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Mooie locatie en mooi uitzicht!

Dara, 27-6-2015

Een leuk appartement op een mooie locatie en een super uitzicht. Je kunt zo de drukte van Oia opzoeken maar als je het zat bent vind je in het appartementencomplex weer de rust. Het is ongeveer 10 minuutjes lopen naar Oia.

Af en toe waren alle ligbedjes bij het zwembad bezet, maar er werd hier niet gedaan aan 'handdoekje leggen' dus als mensen begin van de middag weg gingen dan werd er weer plek vrij gemaakt.

Aan de voorzijde van het appartement heb je een heel mooi uitzicht over het water en ook een mooi aanzicht op Oia.

Er werd elke dag goed schoongemaakt, zowel op de kamers als in het zwembad. Op een dag werden zelfs alle ligbedden geschrobt. Een super service en allemaal heel erg vriendelijk.

Supermarktje zit aan de overkant van de weg waar we elke ochtend vers brood haalden.

Al met al: Een mooi appartement, een goede locatie, super uitzicht en vriendelijke eigenaren!

Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijke rust

Hanny, 5-6-2014

De ligging is perfect als je geen probleem hebt met een stukje lopen, wat overigens een prachtige wandeling is hoog langs de kustlijn.

De eigenaars waren erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers super schoon. Werden iedere dag gepoetst. Voldoende en schone handdoeken.

Het ontbijt is een klein buffet maar wel heerlijk. Mooie zwembaden, en een mooi uitzicht naar de hoofdstad, vulkaaneiland en natuurlijk de mooie zonsondegang. Mooie plek om even tot rust te komen.

Gereisd met partner in mei 2014

Hemels uitzicht

Ton Vermeij, 23-3-2014

Wij zijn hier in de meivakantie 2006 geweest maar posten het nu pas (maart 2013). Indertijd waren we nog met 2 volwassenen en 1 baby. Nu tellen we 2 volwassenen en twee jongens van 7 en 8 en dachten we willen wel een keertje terug...Maar de tickets en verblijf kosten je nu 2500 euro en dan heb je nog geen ontbijt gehad. Ik geef toe het is een schitterend uitzicht maar best een flinke uitgave...Griekenland wordt niet goedkoper en de vluchten ook niet...Maar een prima locatie...
    Gereisd met jonge kinderen in april 2006

schitterende plek met fantastisch uitzicht

marieke, 14-9-2013

Olympic villas is een prachtige plek met echt een geweldig uitzicht over de Kaldera. Chagrijnige eigenaar maar het complex is zeer schoon en de bedden lagen heerlijk (boxspring). Men wilde ons wegstoppen aan de voorkant van het complex dus we hebben om een upgrade gevraagd en gekregen zodat we bij het hoogst gelegen zwembad konden inchecken. Ik heb het vermoeden dat de eigenaar dit expres doet om extra geld te verdienen... Los daarvan een heerlijke vakantie gehad maar 1,5 week was echt genoeg want er is erg weinig te doen. Voor een korte trip echter een echte aanrader!
    Gereisd met partner in september 2013

Prijs kwaliteit 10/10

Ann, 10-9-2013

Olympic villas is prachtig gelegen. vanuit het hotel een heel mooi uitzicht over zee en ook de twee stadjes langs de caldera Fira en Oia. Twee zwembaden.. voor kleine kinderen is het niet zo ideaal. Ze vragen rust aan het zwembad.Niet springen of duikenOm in zee te zwemmen is het 2km rijden. voor volwassenen is het een prachtige romantische plek. Er zijn accomodaties in de buurt die 5x duurder zijn.Er is de mogelijkheid om elke dag te ontbijten. Het personeel was heel vriendelijk, ...alles netjes. We zijn te voet naar Fira gegaan langs het smalle pad achter het hotel en zo blijf je de hele weg langs de caldera. 11Km kiezelsteen en rotsachtig, wat klimmen en wat dalen. 2u30min. over gedaan !Boek in Fira een boottocht naar de vulkaan, de warmwaterbronnen en het eiland Firakia. en neem dan de ezel om terug naar boven te gaan!!! Super dag gehad. we hebben al veel Griekse eilanden bezocht...maar hier in Oia wil ik nog terugkomen.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Geweldig!

Madeleine, 28-6-2013

De ligging van dit complex is prachtig. Geweldig uitzicht en met een paar stappen sta je in het gezellige, tikkeltje sjieke centrum van Oia. Aan de andere kant van het complex een supermarkt en bushalte naar hoofdstad Fira.

Appartement is klein en basis maar wel knus. 2 kookplaatjes, douche kan niet opgehangen worden. Nadeel is wel dat het enorm gehorig is. Bovenburen hoor je duidelijk maar ook de mensen buiten op het terras en bij het zwembad. Ook jammer dat je in veel recensies leest dat het niet kindvriendelijk is, maar er toen wij er zaten wel veel babys en kleine kinderen waren. Komt je rust helaas niet ten goede.

Keukengerei is aanwezig. Schoonmaak is netjes alleen zijn de schoonmaaksters wel enorm luidruchtig. Als je vind dat je nieuwe handdoeken nodig hebt leg je de oude in de badkamer.

Beddengoed om de 3 dagen verschoond.

Zwembad is mooi, schoon water, wel veel chloor. Weinig bedjes beschikbaar en dito met de parasols, maar goed, wij kwamen voor de zon!

Gereisd met partner in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Olympic Villas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Olympic Villas in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Olympic Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Olympic Villas scoort een 8.5 uit 10 op basis van 26 reviews.