Hotel Notos Therme & Spa ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Notos Therme & Spa bij:

2 reviews over Hotel Notos Therme & Spa in het Nederlands

Omhoog gevallen....

Aernout, 28-2-2012

Het hotel probeert een klasse te hoog te zijn.

De ligging is goed, maar niet spectaculair. Om bij de hoofdweg te komen moet je nog een aardig eindje rijden. Ligt aan een haventje met pleintje, dus er is altijd wel wat te zien. Naast het hotel iigt een oude steenfabriek. Als je pech hebt is daar net een feest. Wij maakten een bruiloft mee met enorm veel herrie tot 06.00h in de morgen.

Personeel is vriendelijk, maar er komt weinig uit hun handen. Bij ontbijt moet je je bestelling doorgeven aan de ober. Soms duurt dat 30 min. En vaak wacht je 45 min voordat je je broodje hebt. Doorgegeven dieet werd niets mee gedaan, en hebben we zelf moeten kopen in de supermarkt.

De geboekte superior room bleek geen extra zitgedeelte te hebben, maar was volgens de receptie wel een superior room.... Nou, het was minder als elk ander hotel waar wij ooit gezeten hebben.

Onze kamer was vies. Echt vies, en hebben we maar eerst zelf schoongemaakt (stof en kruimelvrij gemaakt).

Gereisd met partner in september 2011

GEEN 4 STERREN MAXIMUM 3

Paul en Rita, 6-8-2008

eerst indruk was niet slecht, maar toen de kamers stelden echt niets voor voor een 4* hotel

en de badkamer klein en héél ouderwets

douche beter in de meest campings

eten was niet slecht maar weinig keuze en verse vis moest je één dag op voorhand bestellen en ze lagen vlak tegen een vissershaven

Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Notos Therme & Spa in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Notos Therme & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Notos Therme & Spa scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.