9,1

Uitstekend

18 reviews over Hotel La Mer in het Nederlands

Mooi schoon hotel

Paula, 10-7-2017

Een mooi schoon complex. Hotelkamer is meer dan prima en wordt elke dag top schoongemaakt. Jammer van het "handdoekjesleggen" gedrag bij het zwembad wat wordt toegelaten door het hotel. Wij hadden een honeymoon double kamer met jacuzzi. Zeer vervelend was dat de jacuzzi steeds weer koud was waardoor we elke keer weer opnieuw moesten vragen om deze aan te zetten wat dan weer 8 uur duurde. Je betaalt hier immers een aardig bedrag extra voor en je mag dan verwachten dat je het elk moment kan gebruiken. Het ontbijt is prima en lekker. Er is Live cooking aanwezig die op verzoek crepes, omelet, roerei en spiegeieren maken. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het is al bij al een beetje overpriced voor wat je krijgt. Zo is de fitness een grote teleurstelling. 1 loopband en een krakkemikkige fiets .
Gereisd met partner in juni 2017

Zeer luxe voor Griekse begrippen!

Ingrid, 15-9-2016

Als je echt wilt genieten van een heerlijk goed verzorgde vakantie ga je hier naartoe. Zeer welgemeend vriendelijk personeel, gratis handdoekservice, zowel binnen als buiten het hotel. Geen massatoerisme, heel schoon, autoverhuur goed geregeld. Mooie fitnessruimte met toestellen die niet constant bezet zijn.

1 minpuntje: bij de excursie stond niet goed omschreven dat entreekosten van de opgraving nog extra betaald moesten worden, waardoor in verhouding tot het excursiebedrag veel bijbetaald moest worden.

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooi, rustig gelegen complex vlakbij de boulevard

ingridjos, 31-1-2016

Complex voelt door de indeling kleinschalig aan. Personeel was erg vriendelijk en wil het je graag naar de zin maken. Uitstekend ontbijtbuffet, heerlijk buiten eten. Eén keer 's avonds in het restaurant gegeten, eten was erg goed. Kamer was niet groot, maar alles wat nodig was was aanwezig. Bed was stevig maar niet te hard.

Fijne vakantie gehad!

Gereisd met partner in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel La Mer***** bij :

The WOUW effect! (Honeymoon)

Michels, 30-9-2015

In mei 2014 getrouwd en onze huwelijksreis ging naar Santorini! We hebben 12 dagen in La Mer gezeten en wij hebben het heerlijk gehad! Super aardig personeel, heerlijk ontbijt met alles er op en er aan iedere ochtend met een glimlach ontvangen! Schitterend aangelegd complex, mooie ruime kamers heerlijke buitenbaden en een binnen-zwembad. Ik denk nog geen 50 meter van het strand en de boulevard. Veel eettentjes en winkeltjes op de boulevard waar je 's avonds lekker kunt eten en genieten van alles om je heen. Nog nooit zo'n fijn hotel mee gemaakt met alleen maar super vriendelijk en aardig personeel! Gewoon een dikke 10 en aanrader voor iedereen!
Gereisd met partner in mei 2014

Topvakantie!

Anniek, 27-5-2015

Wij hebben ontzettend genoten van onze vakantie in dit hotel! Echt super nette schone kamers, eigen terras aan het zwembad. Wat ideaal was met onze dochter van 1jaar. Als ze smiddags ging slapen konden wij heerlijk zwemmen en genieten van t mooie weer! Zeer uitgebreid ontbijt en personeel doet er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te geven. Bedankt iedereen en vooral George!! (Huur ook echt een auto, er zijn veel mooie plekjes op dit eiland zoals Oia, Fira en het zuiden ook niet vergeten :)
Gereisd familie in mei 2015

Top vakantie!

Ron en Brigitte, 12-5-2015

vaak in Griekenland geweest maar wat is dit een mooi hotel met hardwerkenden en zeer lieve an respectvolle mensen.Je voelt je hier nog echt Gast....een aanrader...speciale dank aan de manager George en de bartender Dionisis...l.wat een Toppertje is dat.

Zeker voor herhaling vatbaar.....bedankt alle mensen van La Mer

Gereisd met partner in mei 2015

Een geweldig verblijf!

Theo&Gerda, 22-3-2015

Een fijne, schone, kamer. Van alle gemakken voorzien. Prima ontbijt, aardig personeel. Genoeg leuke eetgelegenheden aan de boulevard waar het altijd gezellig levendig is. Je kunt heel goed met het openbaar vervoer reizen op Santorini.
Gereisd met partner in juni 2014

Niet super enthousiast

wendy.weiland, 23-11-2014

Omdat alle beoordelingen zo goed waren hadden we er misschien wel teveel van verwacht.

Het is een prachtig hotel en de kamers zijn ook super mooi. Het hotel ligt bijna aan de boulevard, die erg lang en mooi is.

Wij hadden de pech dat we tegelijk met mensen zaten die daar waarschijnlijk al jaren kwamen en daardoor alle aandacht van het personeel kregen. Het water van het zwembad was echt heel erg koud en het vrouwtje van de welness had er niet veel zin in.

Gereisd met partner in september 2014

Topper in Kamari

robbos, 30-9-2014

Niets aan te merken over het personeel, de service, het eten en de ligging, in een woord Fantastisch.

Na 5 jaar beginnen er wel wat mankementen zichtbaar te worden in de kamers en de spa, tijd voor groot onderhoud, zodat het weer 5-sterren (griekse begrippen) uitstraalt.

De prijs kwaliteit verhouding in het hoogseizoen is dan ook een beetje uit zijn verband.

Gereisd met partner in september 2014

Een pareltje op Santorini

Angelique, 13-7-2014

Dit hotel overtrof al onze verwachtingen. Het ligt lekker dichtbij de luchthaven, het is zeer schoon, er zijn 2 heerlijke zwembaden en 1 wat kleiner bad, er wordt niet aan handdoekje leggen gedaan, ligbedden worden voorzien van ligkussen, hoofdkussen en handdoek. Er zijn tevens handdoeken in een andere kleur voor het strand verkrijgbaar. Het ligt erg rustig in een doodlopend straatje op ca. 50 meter van het strand. Alle kamers hebben uitzicht op een zwembad. Het eten is prima en er is voldoende keus. Dagelijks worden de kamers schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Er wordt lekker koud water met ijsklontjes geschonken en glazen worden regelmatig bijgevuld. Maar niet te vergeten, het personeel van dit hotel is top, zij maken je vakantie onvergetelijk. Zij zijn zeer klantvriendelijk en leggen je helemaal in de watten. Ik weet het zeker, ik ga volgend jaar weer.
Gereisd met partner in juni 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel La Mer***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Mer in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Mer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Mer scoort een 9.14 uit 10 op basis van 18 reviews.