Appartement Irini's Villa Resort

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Irini's Villa Resort bij:

1 review over Appartement Irini's Villa Resort in het Nederlands

Voor ons niet meer

Tom, 10-11-2013

Begin September hier geweest. Lesbos is een mooi eiland, waar je heen moet gaan om te relaxen en te eten/drinken, maar niet voor cultuur/natuur. Wat ons betreft was Irini het op eigenlijk alle punten "(net) niet". Het balkon was te klein en had geen uitzicht, de inrichting was simpel en onvolledig (geen afzuigkap, geen pitjes toen we aankwamen, het zeer schaarse servies lag her en der los in de kasten, losse aansluitingen voor lampen uit de muren, douchekop kan je niet ophangen). We hadden een appartement geboekt om af en toe thuis te kunnen eten, maar dat was hier echt niet mogelijk. Het ontbijt was erg eenvoudig (tomaat, feta, kaas, ham, brood, yoghurt, ei en watermeloen) en van zeer matige kwaliteit. De poolbar was dicht, er waren nauwelijks parasollen. De sleutel van de kamer werd onbeheerd op de balie gelaten. Geen goede prijs-kwaliteit. Uiteindelijk ter plaatse omgeboekt; wel erg aardig dat er geen annuleringskosten werden gerekend. Potentie is er, maar veel werk aan de winkel!
Gereisd met partner in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Irini's Villa Resort in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Irini's Villa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Irini's Villa Resort scoort een 4 uit 10 op basis van 2 reviews.