Hotel Ilios Vila **

Hotel Ilios Vila
Ilios Vila

1 review over Hotel Ilios Vila in het Nederlands

Elze, 3-6-2006

Heel leuk hoteletje. Romantisch en schoon. Helaas ligt het niet 500 meter van het centrum, maar 1500 meter. Het is 15 minuten lopen naar het dorpsplein. Het zwembad is heerlijk en er zijn veel ligbedden.

In onze kamer was de airco lekkende. Dus als je hem aandeed dan liep er koud water langs de muur naar beneden. Heel de kamervloer was nat. Was wel schrikken, maar verder was alles prima. Ze schrokken toen we het melden, blijkbaar houden ze ze wel goed bij en was dit een ongelukje toevallig bij ons. Kijk hier dus naar als je een kamer krijgt.

Andere leuke hotels die meer bij het centrum liggen is Hotel Nissos Thira. Heeft mooie kamers en ligt op 2 minuten lopen van het centrum. Prijs is ongeveer hetzelfde.

Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ilios Vila in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ilios Vila zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ilios Vila scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.