Aparthotel Blue Waves

Aparthotel Blue Waves
Blue Waves

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Blue Waves bij:

1 review over Aparthotel Blue Waves

Dejligt sted

Susanne Schmidt, 29-6-2010

Blue Waves er et rigtig hyggeligt sted at opholde sig på en ferie i Santorini. Det ligger i den ene ende af den ca. 2-3 km lange strandpromenade. Et lille supermarked ligger ved siden af, hvor man kan finde det nødvendinge. inkl. frisk brød om morgenen.

Køkkenet i lejligheden er klasisk græsk. Ikke det store, men nok til at lave lidt let mad. Vi brugte det kun til morgenmad og frokost.

Vi lejede en bil, det kan anbefales, da man ikk ser Santorinis skønhed, ved at opholde sig i feriebyen Kamari. Ellers koster d. 1,5 euro, for at komme til hovedbyen Fira, hvilket skal opleves, samt den hvide by Oia. Vi var på hele øen, og det var en rigtig god oplevelse. Anbefaler at leje bilen i 2-3 dage. Vi gav 30 euro pr. dag.

Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Blue Waves in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Blue Waves zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Blue Waves scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.