Aparthotel Black Sand ***

Aparthotel Black Sand
Black Sand
9,2

67 reviews over Aparthotel Black Sand in het Nederlands

Rustige accomodatie met hulpvaardig personeel

Johnny, 8-7-2017

Het hotel ligt een klein stukje lopen van de boulevard maar is daardoor wel rustig gelegen. Kamers zijn prima, schoon en eigenaresse en personeel zijn heel hartelijk. Niets is te veel voor ze. Ontbijt goed. Zou max. 1 week naar Santorini gaan want het eiland is niet zo groot.
Gereisd met partner in juni 2017

Mooie appartementen met vriendelijke eigenaren.

Wim, 24-6-2017

Mooi Eiland ,met mooie gezellige plaatsen , alleen wat klein, met een week heb je wel alles gezien. Wij waren hier 2 weken en dat is voor mensen die er graag op uit trekken eigenlijk te lang! Ook zouden wij als we ooit terug zouden gaan niet meer half pensioen erbij nemen , het is veel leuker om zelf een gezelllig restaurantje uit te zoeken ,in plaats van iedere avond op hetzelfde terras als enige gasten te zitten eten!
Gereisd met partner in september 2015

Een gastvrije oase!

Inge, 8-6-2017

Fantastische week gehad in Black Sand bij het lieve en gastvrije echtpaar Mantha en Stefano. Een mooi en kleinschalig familie complex. Wij hadden een zeer ruim 2 kamer appartement met een prachtig gerenoveerde douche. Zeer goede schoonmaak in en om het appartement. Gezellige schaduwrijke zwembad bar waar je heerlijk kunt eten en s'avonds gezellig wat kan drinken. Aardige barman. De ligging ten op zichte van strand en boulevard is heel goed. Maximaal 5 minuten lopen.

Ik kom hier graag nogeens terug!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Gewoon genieten hier in Black Sand

Paulien, 21-9-2016

Ik kan mij alleen maar aansluiten bij eerdere reviews. Mooi, schoon en ruim appartement, prima ontbijt, goede keuken voor lunch of diner en heerlijk zwembad met genoeg ligbedden. Sfeer in het algemeen straalt rust en relax uit . Mooie ligging qua zee, strand en boulevard van Kamari. Na overal op het eiland geweest te zijn waren we blij dat we in Black Sand Kamari zaten en niet in een hotel in Oia of Fira verbleven gezien de drukte daar. Openbaar vervoer brengt je heel makkelijk overal naar toe. Complimenten voor Mantha en Stephanos en hun personeel vanwege hun gastvrijheid en vriendelijkheid. Ik kom hier zeker terug.
    Gereisd met oudere kinderen in september 2016

Wederom een fantastisch verblijf

Auke van der Meulen, 15-9-2016

Voor de tweede keer naar dit geweldige appartementencomplex geweest. De eigenare Stephanos en Mantha doen er alles aan om je een heerlijke vakantie te bezorgen. De kamers zijn ruim en erg schoon! Een heerlijk zwembad met voldoende ligbedjes zorgen ervoor dat je eigenlijk niet weg hoeft. De ligging tot het strand is erg goed. Binnen 5 minuten lig je op het strand. Ontbijt is niet ruim maar meer dan voldoende. Ik zou dit complex aan iedereen aanraden!
    Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastisch!

Fam. Vos, 7-8-2016

Wij hadden een 3-kamerappartement (102). Wat een ruimte!! Complex ligt dicht bij de boulevard met allemaal restaurantjes en winkeltjes. Mantha doet echt alles voor je. Zelfs de wijn (Vinsanto) voor ons bestellen bij "haar" winery omdat wij die het lekkerst vonden! Kamers worden iedere dag goed schoongemaakt. Elke dag schone handdoeken. Als je naar Santorini wilt, dan is dit complex een echte aanrader!! Als er dan toch iets is wat in ons appartement ontbrak: kussen op de stenen bank in keuken/woonkamer.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Een super verblijf

Leo R, 4-8-2016

Hele lieve mensen, Mooie ruime kamers, super schoon, prima Ontbijt, rustig gelegen, leuk zwembad en binnen een paar minuten lopen naar de gezellige boulevard, met veel winkeltjes en restaurants. Kortom, van alle positieve recencies die al beschreven waren is echt geen woord van gelogen.
    Gereisd met partner in juli 2016

Wat een rust!

Jolanda, 25-6-2016

Prachtige locatie, super vriendelijk personeel die alles voor je willen doen. Tien min lopen naar de boulevard, super gezellig en lekker gegeten. Kamer prima, elke dag schone handdoeken. Bij de receptie en zwembad heerlijke relax muziek. Prima ontbijt! Kortom een aanrader voor mensen die van rust houden.
    Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijke vakantie

Annemieke, 14-6-2016

Vandaag net terug van een twee weekse vakantie in Black Sand op Santorini. We hebben het heerlijk gehad. Ons appartement was ruim met twee badkamers, die ons qua interieur zeer hebben verrast. De ligging aan de drukke weg was in eerste instantie wat teveel voor ons, maar we waren snel gewend. Het is een bijzondere schone accomodatie. De schoonmakers zijn 's morgens al heel vroeg in de weer en alles wordt zorgvuldig gereinigd. Iedere dag schone handdoeken. Dat is zeker niet gewoon meer. De lieve, enthousiasme eigenaresse Mantha maakt lange dagen. Wacht je op bij aankomst en zwaait je weer uit als je weg gaat. Je bent hier zeker geen nummer.
    Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Fijne plek bijna centrum maar toch redelijk rustig

Rob van Blerck, 12-6-2016

Heerlijke week gehad op Santorini in hotel Black Sands in Kalimari, onzettend lieve eigenaars (Stefano en Mantha) die je voorzien van allerlei nuttige informatie. Mooi appartement ruim opgezet twee balcons goede douches. Gezellige poolbar goede service. Ruim voldoende ontbijt buffet. En........goede koffie. Ontzettend aardig personeel die je overal mee helpen.
    Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Black Sand bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Black Sand in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Black Sand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Black Sand scoort een 9.18 uit 10 op basis van 68 reviews.