8,9

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Bellonias Villas*** bij :

74 reviews over Aparthotel Bellonias Villas in het Nederlands

Als altijd: fantastisch!

Renie, 27-9-2016

De beeldschone studio's en appartementen zijn veelal via trappen te bereiken. Voor hen die wat minder goed ter been zijn is het raadzaam bij boeking om een studio/appartement op de begane grond te vragen.

Wij kwamen hier in 2001 voor het eerst, dit jaar voor de 6e (!) keer en na een recente upgrade is het nòg mooier geworden. De kamers zijn brandschoon, de staf is supervriendelijk, kortom: het is ultiem genieten.... Zwembad met heerlijke ligbedden, aan de overkant van de weg ligt het strand en langs de boulevard liggen vele restaurantjes en winkeltjes.

Gereisd met vrienden in september 2016

Leetje, 14-8-2016

Wat een super hotel, mooie ligging direct aan het strand, er loopt een boulevard langs met allemaal leuke en goede restaurants bijvoorbeeld Prince, summertime etc. Veel leuke kleine winkeltjes.

Lekker zwembad met rondom loungebedden. Grote kamers met goede bedden, iedere dag schone handdoeken en badlakens. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam vooral Thomas heeft ervoor gezorgd dat we een super verblijf hebben gehad. Alleen jammer van het à la carte ontbijt een buffet was beter geweest, eten prima in orde.

Kortom we hebben een heerlijke vakantie gehad zeker aan te raden om hier te verblijven.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Fantastisch!

Harry en Hanan en Amber, 18-6-2016

De ligging is fantastisch, het uitzicht is fenomenaal!

Het beste hotel in Santorini, zeker als je kinderen hebt!

Er is een zwembad, en super lig comfort aan de zijkant ervan. Vanuit het hotel loop je zo het strand op ( klein trappetje naar beneden). Je kunt ook op het terras aan het strand ontbijten wat wij graag deden.

Het personeel is heel vriendelijk en ze doen ontzettend hun best om het je naar de zin te maken. Voor advies over restaurants en de te bezichtigen plekken kun je ook bij ze terecht.

Het restaurant van het hotel is ook heel goed, dus heb je een avond geen zin om op stap te gaan dan kun je er ook prima eten!

Ik wil graag al het personeel van harte bedanken voor de zeer fijne gezellige tijd bij jullie in Bellonias Villas!

Harry en Hanan en Amber

Gereisd familie in mei 2016

Al 25! jaar mijn favoriet, dat zegt genoeg!

Petroula, 1-6-2016

Het is "thuis" geworden, met dank aan eigenaren, personeel en de Griekse mensen.
Gereisd alleenreizend in september 2015

Super

Emma, 12-8-2015

Het hotel voldeed helemaal aan onze verwachtingen. De service was uitstekend, de appartementen waren verzorgd en het eten was voortreffelijk. Ook de locatie kon niet beter! We hebben deelgenomen aan een excursie, iets wat wij niet snel doen, en waren zeer enthousiast over de reis. Nog nooit zo'n relaxte vakantie gehad!
Gereisd anders in juli 2015

zalige vakantie!

franky soubry, 21-5-2015

Zeer vriendelijk personeel, beste hotel in kamari!!!
Gereisd familie in mei 2015

Erg mooie locatie een aanrader

T.oosterbroek, 4-9-2014

Prachtige ligging aan de boulevard ekke morgen ontbijten aan zee. Mooie appartementen. Schoon en veel privacy. Vriendelijk personeel alles erg netjes. Heerlijk eten en ontzettend veel services zowel bij het hotel zwembad maar ook op het strand. Je hebt echt vakantie.
Gereisd met partner in juni 2014

"Als een God in Griekenland"

W. Derks, 25-6-2014

Deze maand twee weken bij Bellonias Villas mogen verblijven. Dit was onze eerste vakantie met onze dochter van 9 maanden, dus vooraf maar hopen dat alles goed gaat. Dit kwam helemaal goed toen we bij onze accommodatie Bellonias Villas aankwamen. We werden met open armen ontvangen. We werden gelijk ontdaan van onze zware koffers en de vakantie was begonnen. We zijn twee weken lang door het gehele personeel (kok, schoonmakers, bediening, management, etc.) in de watten gelegd. Niets was te veel. En dit van 's ochtends 7.00 tot 's nachts 0.00. Je voelt dat het team van Bellonias Villas met man en macht probeert JOUW verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wanneer je hier mag verblijven komt je vakantie helemaal goed. Nogmaals: Bedankt Bellonias Villas !!!
Gereisd familie in juni 2014

Heel mooi en bijzonder!

nadine, 18-2-2014

Kamari is een mooie plek waar traditie en luxe elkaar ontmoeten. Bellonias is een echte aanrader in dit mooie plaatsje. Het heeft een schitterende ligging en is netjes en goed onderhouden. Minder geschikt voor kinderen (niet op ingericht)
Gereisd met vrienden in mei 2013

Super

Heidi, 22-10-2013

Prima hotel recht aan het strand en de boulevard, in de buurt voldoende tentjes om te eten. Handdoeken service aanwezig, heerlijk zwembad met lekkere lounge banken/bedden. Erg vriendelijk personeel, we hadden een kamer met maisonette en 2 balkons, de kamer werd dagelijks met 2 personen helemaal schoon gemaakt. Eten is prima, ontbijt is goed. 's Avonds is het hotel mooi verlicht. Als je naar Santorini gaat, kies voor dit hotel, het is thuiskomen.
Gereisd met partner in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bellonias Villas in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bellonias Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Bellonias Villas scoort een 8.87 uit 10 op basis van 76 reviews.