Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Anna Traditional Apartments bij :

1 review over Appartement Anna Traditional Apartments in het Nederlands

Gemoedelijk.

Dhr. Chong, 9-7-2017

Kleinschalig complex met kamers, studio's en appartementen. Deze zijn verdeeld over de begane grond en eerste verdieping. Wij verbleven in een studio. Voor 2 personen was dit prima. Beneden een kleine keuken met keuken, tafel incl. 2 stoelen en bank. studio voorzien van separate badkamer en deur naar een ruim terras. Je slaapt op een vliering. Deze is voorzien van een hemelbed, bank en kledingkast. Hele relaxte sfeer, weg van de drukte. Voldoende ligplekken bij zwembad. Wij waren vaak de enige bij het zwembad. Elias en Anna, een ouder echtpaar die hun best doet om het naar je zin te maken. Ze bieden gratis een transfer service aan. Van wat ik heb begrepen rijdt 1 van hen je overal naartoe.

Het complex ligt niet in Kamari maar net daarbuiten. Taxi's zijn moeilijk te krijgen op dit eiland. Wij beschikten over een huurauto dus dit was geen issue. Eigen parkeerterrein voor 6 auto's. Complex ligt wel op een busroute maar de bus rijdt niet laat op de avond.

Complex naast start- en landingsbaan, geluid uiteraard hoorbaar maar niet hinderlijk. Je wordt er niet wakker van.

Het nabijgelegen Taverna Galini raad ik aan. Mooi restaurant, eten prima, service kan beter, maar prijzen zijn laag.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anna Traditional Apartments in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anna Traditional Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Anna Traditional Apartments scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.