Appartement Anabel

Appartement Anabel
Anabel

3 reviews over Appartement Anabel in het Nederlands

Goed appartement met een mooie tuin

van der Linden, 7-7-2014

Wij zijn erg tevreden over appartementencomplex Anabel. Het personeel is erg aardig en behulpzaam. We hadden een ontzettend grote kamer met een balkon en een mooi uitzicht op de bergen. Het meubilair is wat minder van kwaliteit en het bed was ook niet erg comfortabel, maar verder niets te klagen. Het complex is lekker kleinschalig en ons appartement was netjes en schoon. De ligging is prima. Het is 10 minuten lopen naar het strand en de winkeltjes/restaurants. Op onze vertrekdag, toen we al moesten uitchecken, konden we nog gebruik maken van de algemene douche.
Gereisd met partner in mei 2014

Els, 27-9-2005

Leuk klein appartementencomplex. Erg vriendelijke eigenaresse.Interieur niet al te aantrekkelijk, maar in goede staat. De ligging is rustig en vlakbij het strand en de restaurantjes. Goed voor een weekje uitrusten.
    Gereisd anders in september 2005

Marcel, 25-9-2005

Een leuk complex met aardig personeel. Appartementen goed verzorgd en goed voorzien van diverse gemakken. Complex voorzien van zwembad. Eenvoudig ontbijt. Goede prijs/kwaliteit verhouding en makkelijk via internet te boeken.
      Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anabel in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anabel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Anabel scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.