9,1

Uitstekend

49 reviews over Aparthotel Aegean View in het Nederlands

Super resort

Paul, 24-5-2017

Bij aankomst wat problemen met de kamer; wij voelden ons er niet fijn bij qua afwerking/indeling. Gemeld bij de receptie en binnen een uur een tour gehad over het resort naar allerlei andere kamers en konden de fijnste kiezen; TOP! Eten, animatie en vriendelijkheid personeel was ook prima.
Gereisd met partner in mei 2017

Mooi gelegen,rustig

T.van Veen, 29-5-2016

Top,alles keurig netjes,elke dag schone handdoekenmerk schoonmaak,eten zeer goed,ruim appartement
Gereisd met partner in mei 2016

Fantastisch, we komen zeker nog een keer terug !

Ronald, 7-5-2016

Buitengewoon vriendelijke familie die zorgt voor hartelijke ontvangst en een vakantiegevoel. Bij de viering van Grieks Pasen zelfs mee mogen eten en drinken met de familie.
Gereisd familie in mei 2016

Een gezellig klein app. Complex

meneer Rolvink, 23-9-2014

Een gezellig klein app. Complex, met aardig personeel.
Gereisd met partner in september 2014

Prachtige locatie

Eward, 4-8-2014

In een andere reactie las ik over dubbel geboekte kamers. Dit overkwam ons dus ook. Wij hebben 2 dagen in een ander hotel moeten overnachten. Dit was echter niet echt een straf want het was een prima hotel, hotel Hermes, en we kregen daar half pension. Daarnaast kregen we, voor de 'inconvenience' elke dag ontbijt aangeboden en nog een keer een diner. Ze deden er dus alles aan om de fout goed te maken en we hebben dan ook een heerlijke vakantie gehad. Erg aardige mensen. Omdat het complex iets hoger ligt dan Kamari heb je een prachtig uitzicht vanuit, volgens mijn op één na, elk appartement. De wandeling naar de boulevard valt erg mee. De eerste restaurants kom je al na ong 100m tegen en dat zijn er meteen twee die je even moet doen.

Ondanks het beperkte aantal ligbedden bij het zwembad was er geen handdoekenoorlog

Wij gaan nooit twee keer naar dezelfde plek op vakantie. Maar als we dat deden was dit wel een kandidaat.

Gereisd familie in juli 2014

Gastvrijheid staat voorop

GuustFlater, 16-6-2014

De eigenaren zijn erg behulpzaam!

Wat wel opviel is dat er elke dag met appartementen verschoven werd niet iedereen kreeg waar hij/zij recht op had complex was soms overboekt waardoor gasten ergens anders ondergebracht moesten worden.

Voor ouderen en hulp behoevende geen aanrader het is een flinke klim naar het complex vanaf het strand.

Gereisd met partner in juni 2014

Super plek op een super eiland!

Mark, 28-12-2013

Aegean View... Nou die 'view' is werkelijk Fantastisch!

Wat een heerlijke plek zeg!!

De appartementen liggen tegen een berg, net iets hoger dan de rest van het plaatsje Kamari. Het is dus wel een korte klim om hier te komen, maar de eigenaar komt gewoon je koffertjes halen! Niks is hem te veel..

Het appartement was naar griekse begrippen erg luxe! Wij hadden via touroperator een appartement met jacuzzi geboekt. Wat best leuk was, maar niet zo zeer nodig. De zon gaat namelijk aan de andere kant van de berg onder, waardoor je al aan het einde van de middag in de schaduw zit.

Verder is Kamari een heel leuk plaatsje wat betreft eten (veel verschillende tavernes), maar meer is t ook niet.

Wij hebben via Aegean View een Suzuki Jeep gehuurd en het hele eiland rond gecrosst! Santorini is nou dat typische griekse eiland wat je op al die kalenders ziet.. met die witte huisjes met lichtblauwe daken!

De gastheer heet Giorgos! Toffe vent, raakt niet uitgepraat!

Wij hebben genoten!!

Yamas!

Gereisd met partner in mei 2012

een prima accomodatie

Elly en Rene, 12-7-2013

Appartementen zijn echt grieks ingericht , beetje ouderwets, maar het wordt goed onderhouden. De ligging is prima. Zwembad op dak met mooi uitzicht over Kamari. Thassos en Georgio zijn heel aardig.

Wij hebben een bbq avond gehad deze was heel gezellig met heerlijk eten en gezellig grieks dansen. Complex ligt niet ver van het strand en de gezellige restaurantjes aan de boulevard.

Wel een hellende weg op bij terugkomst maar dit is goed te doen.

Wij hebben hier 12 dagen heel erg genoten. Aegean View is een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2013

Superrr Hotel/Appartement

Wim de Laat, 27-6-2013

Net terug van een verblijf in Aegean Vieuw.

Super,zeer goede accomodatie,zeer schone kamers,elke dag grote schoonmaak,nieuwe handdoeken.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Echt de moeite waard,niet verder zoeken (echte aanrader)

Gereisd met partner in juni 2013

Heel mooie plek

sylvia-s, 11-10-2012

Wat een geweldig uitzicht en vriendelijke mensen.

Kamers zijn ruim en schoon.

Op loop afstand van het centrum van Kamari.

op zaterdag avond BBQ gehad heerlijk en alles zelf klaar

gemaakt door de eigenaar......Supper!

Santorini is een plek waar je geweest moet zijn.

Gereisd met partner in september 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Aegean View*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Aegean View in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Aegean View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Aegean View scoort een 9.08 uit 10 op basis van 51 reviews.