Aparthotel Aegean Plaza ****

Aparthotel Aegean Plaza
Aegean Plaza
7,5

55 reviews over Aparthotel Aegean Plaza in het Nederlands

Heerlijk verblijf in Aegean Plaza!!

Mw.H. Hoppenbrouwers + vriendin, 6-10-2017

Aegean Plaza is een heerlijk hotel, gebouwd als een dorp en kleinschalig. De kamer was comfortabel en lag direct aan het 2de zwembad. De kamer werd dagelijks goed schoongemaakt en we kregen iedere dag schone handdoeken. Het personeel was erg vriendelijk. Het enige minpunt was het eten, weinig variatie en regelmatig lauw. De ligging was zeer centraal, dichtbij de zee, het centrum van Kamari en op loopafstand van de lange boulevard met vele winkeltjes, terrasjes en restaurantjes,
Gereisd met vrienden in september 2017

Tegenvaller!

A, 25-8-2016

Kamers zien er prima uit, hotel bestaat voornamelijk uit engelse luidruchtige gasten 90%, handdoeken liggen al vanaf 6:30 uur op een bedje waardoor er geen plaats is. Tijdens het ontbij vaak ook geen plek als het al ontbijt mag noemen. Hotel is zwaar overbezet personeel kan het niet aan. Schandalig dat wij niet geïnformeerd zijn dan waren wij hier absoluut niet gekomen.
Gereisd met partner in augustus 2016

Goed hotel

Marcel en claudia, 1-7-2016

Prima hotel voor een korte vakantie op Santorini. Kamers zijn ruim, nieuwe en moderne badkamer en schoon. Ook een ruim balkon en goed werkende koelkast. WiFi werkt niet in de kamer maar wel op het balkon en bij de zwembaden. Ontbijtbuffet is prima, wel heel druk en een te kleine ruimte. Wij gingen dus pas rond half 10 dan was de ergste drukte voorbij. Grote zwembad is erg druk. Gelukkig zijn er nog 2 zwembaden waarvan het zwembad aan de overkant van de straat bijna niet gebruikt wordt. Hebben daar een paar dagen een private pool gehad. Ligging is prima, aan het einde van de 1,5 km lange boulevard met genoeg restaurantjes en kroegen. Maar als je wilt eten, ga een straat erachter een leuk restaurantje zoeken, veel goedkoper en het eten is een stuk beter.
Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aegean Plaza bij:

Super hotel, heerlijke vakantie!

Robinia, 11-9-2013

Wij hebben echt een ongelofelijk leuke vakantie gehad in dit hotel. Waren met 2 volwassen en een baby en hadden een hele grote kamer met terras aan het zwembad. Ideaal! Alles verder keurig schoon, netjes en verzorgd. Personeel is allemaal even vriendelijk en het ontbijt is prima. De laatste dag kwamen we erachter dat je ook in het hotel prima en betaalbaar kan eten. Je zit maar een paar stappen verwijderd van de gezellige boulevard met veel restaurantjes en terrasjes. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met jonge kinderen in september 2013

Goed verzorgd hotel, avondeten stelt niks voor.

Ann, 10-9-2013

Mooie, propere kamer, wel aan vernieuwing toe (vooral de badkamer).

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Ontbijt is goed, avondeten is erg pover. Veel te weinig afwisseling, wat vlug gaat tegensteken als je een verblijf van 13 dagen hebt geboekt !

Tip : neem kamer met ontbijt ! Op de promenade zijn er heel wat restaurantjes waar je voor betrekkelijk weinig geld een goeie maaltijd kan nuttigen.

Het avondeten niet meegerekend was dit een prachtige vakantie op een prachtig eiland !

Gereisd met partner in augustus 2013

Santorini

malrait, 27-8-2013

Het hotel ligt ongeveer 100 m van de zee

kamers geen probleem proper

de eerste dag dat we s' avonds gingen eten wij hadden HP geboekt

stonden wij verstond wij waren slechts met 10 mensen

het was in buffet vorm-ik ben rap tevreden maar om de twee dagen hetzelfde weinig keuze

wij zijn eens gaan eten in een van de 2 km restaurantjes

en zeer lekker en goedkoop

daarom was er weinig volk op hotel

voor de rest hebben wij een zeer goede vakantie

Gereisd met partner in juli 2013

Slechte service

Harald van Boxtel, 10-8-2013

Na eerst op Mykonos, Paros en Naxos te zijn geweest was dit veruit het slechtste hotel van de 4. Zeer onvriendelijke ontvangst, kortaf, niet bereid tot het beantwoorden van vragen.

Ontbijt is slecht, teveel mensen, past niet in de beperkte ruimte.

Kamers zijn redelijk, badkamer verouderd. Om 8 uur in de ochtend op alle bedjes bij het zwembad een handdoek!

Advies: zoek een ander hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Proper en goed gelegen maar....

Theo, 5-8-2013

Mooi, proper en goed gelegen hotel net buiten de drukte van terrassen en bars. Goede grote kamer gehad met een zeer ruim balkon. We hadden geboekt in half pension! Bleek al gouw dat het buffet wel extreem beperkt was en als Belg willen we wel wat meer! 3 opwarmbakken waarvan er dagelijks eentje wisselde in een nieuw gerecht. Dus na 4 dagen stond de eerste dag er weer. Ook was het eten niet (of nooit) warm, sterk gekruid met darmklachten als gevolg. Zelfs het ontbijtbuffet was erg beperkt. En dit alles tegen een toch wel stevig betaalde prijs! Ook kun je nooit, als je op excursie gaat, een lunchpakket, snack, stukje pizza of broodje verkrijgen aan bvb de poolbar als compensatie voor het betaalde half pension. Zo hebben we 4 betaalde dagen verloren!
Gereisd met partner in juli 2013

Mooi hotel, maar....

Emka, 23-6-2013

Mooie kamers, worden elke dag goed schoongemaakt, net als alle openbare ruimtes. Personeel doet echt alles voor je, zeer vriendelijk en voorkomend.

Leuke plek, vlak bij boulevard met winkeltjes en voldoende supermarktjes in de buurt.

Echter: boek geen halfpension, maar logies/ontbijt want het diner stelt niet zoveel voor. Volgens de gids driegangen keuzemenu maar in plaats daarvan beperkt buffet. Wel elke avond iets anders, maar ik denk lang van te voren klaargemaakt en vaak met erg veel van 1 kruid, bv. kruidnagel.

Ook Griekse gerechten maar leek in de verste verte niet op wat de lieve Janoula van ons favoriete Griekse restaurant in Nederland kookt.

Voldoende leuke eettentjes langs de boulevard.

Er zijn weinig/geen voorzieningen voor kinderen dus dacht ik: dan gaan mensen met kinderen daar niet naartoe. Denkfoutje blijkbaar want het stikt er van de kleine kinderen, echter geen speeltuintje, geen animatie.

Als je geen zin hebt in kleine kinderen om je heen: niet doen!

Ontbijt prima.

Gereisd met partner in juni 2013

goed hotel

elha, 22-6-2012

Wij kwamen in dit hotel via eilandhoppen, dit was de laatste. Het hotel was goed en de kamer ook, hoewel wij superieur kamers geboekt hadden, die konden wij later wel konden krijgen maar het bed was op die kamer maar 140 breed, En nu hadden wij aparte bedden. Iedere dag schone handdoeken. Het ontbijt was keurig alleen een te kleine ruimte en buitenontbijten was te warm, je zat in de zon. Het personeel was erg behulpzaam.
Gereisd met vrienden in juni 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aegean Plaza bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Aegean Plaza in Santorini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Aegean Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Aegean Plaza scoort een 7.52 uit 10 op basis van 56 reviews.