Hotel Pyrgaki *

Hotel Pyrgaki
Pyrgaki
6,5

4 reviews over Hotel Pyrgaki in het Nederlands

Kies een beter hotel...!!

rikusstel, 4-6-2011

Wat wij er begin mei aantroffen was niet veel fraai's....

Het complex had zeker een opknap beurt nodig. Verveloos op vele plaatsen, geen water in het zwembad, belabberde tuin, en een minimaal en slecht ontbijt!

Met oud brood en oude cake, en geklonterde koffiemelk. En beperkte beleg keuze en blikvruchten.....op ons verzoek kregen we een warm gekookt ei!

Gereisd met partner in mei 2011

corine, 21-9-2007

zeer leuk hotel vriendelijk personeel goede kamers wij konden er alleen ontbijten maar ze gaan verbouwen en ze hebben als het goed is volgend jaar een dakterras met restaurant centrum en de zee zijn op ongeveer 10 min loop afstand dat is wat minder maar voor een 1 ster een zeer goed hotel
Gereisd met vrienden in september 2007

piet van der Griend, 9-10-2006

Gerrie en Piet we zij in het naseizoen geweest. Geen shuttlebus we vonde de kamers zeer eenvoudig met af en toe warm water. De bereikbaarheid is slecht je gaat smorgens weg en je kunt je door de ligging niet even omkleden om te gaan eten. Nooit meer.
    Gereisd anders in oktober 2006

Marc & Katrien, Adeline en Hannes, 30-8-2005

Wat afgelegen, niets in de buurt (geen supermarkt, geen restaurants, strand). Indien je over eigen vervoer beschikt,is het hotel ideaal gelegen om van daaruit Paros te verkennen.

Sommige kamers hebben hun terras direkt aan het zwembad. Zwembad was nagenoeg de ganse dag leeg. Vooral Grieken in het hotel.

Heel eenvoudig ontbijt. Te kleine bedden, en niet de beste matrassen. Toch voldoende comfort, voor een zachte prijs, voor een C-categorie: airco, radiowekker, TV.

De voor- en de nadelen tegen mekaar vergelijkend, zouden we toch opnieuw dit hotel kiezen bij een volgend eilandbezoek.

Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pyrgaki bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pyrgaki in Paros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pyrgaki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pyrgaki scoort een 6.5 uit 10 op basis van 4 reviews.