Hotel Paros Palace

Hotel Paros Palace
Paros Palace
9,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Paros Palace bij:

2 reviews over Hotel Paros Palace in het Nederlands

Formidable!!!!

Kelly & Stef, 25-9-2013

Onze eerste week honeymoon spendeerde wij bij Nana en haar zus, deze ongelooflijk lieve, gastvrije mensen maakte het rustige, ZEN hotel helemaal perfect!!!!! Mooie , schone kamer, heerlijk ontbijt. Niet ver van het levendige centrum, wel een drukke weg om te wandelen. Wij hadden een auto maar de zussen spelen graag voor taxi :-)

Voor ons echt een topper!!!!!!!

Gereisd met partner in september 2013

Paros Palace......wondermooi hotel in Parikia

Tanja Dijkstra, 1-10-2010

Wat een wondermooi hotel op een fantastische plek op een heuvel boven de haven van Parikia. Prachtige, zeer ruime appartementen, met veel gevoel voor stijl en kleur ingericht. De grote balkons en terrassen bieden allemaal een schitterend uitzicht op zee, de haven en Parikia stad.

Het zwembad ligt in een goed onderhouden tuin met prachtige bomen en planten.

Ook vanaf het zwembadterras een super uitzicht.

De service is geweldig! Je wordt keurig opgehaald en weggebracht naar de haven.

Bij het bestellen van een glaasje wijn of biertje krijg je een schaaltje met allerlei heerlijkheden. Het ontbijt is in een woord geweldig, zeer uitgebreid, met huisgemaakte broodjes en cake etc.

Bij aankomst staat er een koude fles water in de koelkast en de kaarsjes staan op tafel. De medewerkers zijn bijzonder aardig en servicegericht, hier voel je de spreekwoordelijke griekse gastvrijheid. Geweldig! Efchariesto!

Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paros Palace in Paros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paros Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Paros Palace scoort een 9.75 uit 10 op basis van 2 reviews.