7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Marinero (in Naoussa)*** bij :

4 reviews over Hotel Marinero (in Naoussa) in het Nederlands

klein hotel met leuke binnenplaats

Erik en Sjouk, 9-8-2010

Wij zaten in juli 2010 drie weken in hotel Marinero. Angelo,"the Manager", begroet iedereen `s morgens aan het ontbijt, is erg behulpzaam en spreekt goed Engels. Er komen weinig Nederlanders in het hotel.Hotel wordt bezocht door Fransen, Italianen en Grieken, zowel gezinnen met kinderen en groepen jeugd. Hotel telt slecht 21 kamers. Soms wat last gehad van een groepje jeugd dat om 6.00 uur na het stappen weer in het hotel arriveerde. Angelo staat op rust na 23.00 uur en maande ze tot rust. Ontbijt was prima verzorgd:lekker brood,divers beleg,kaas,ham,ei,yoghurt met vruchten en honing,cornflakes,prima koffie,thee. De kamers hebben verschillende groottes. Wij hadden voor Griekse begrippen een prima kamer voor twee personen,kleine badkamer en klein balkon. Het was er erg schoon(!) en elke dag schone handdoeken. Gunstig: gratis airco+koelkast. Hotel is ideaal gelegen t.o.v. strand en centrum
Gereisd met partner in juli 2010

Nooit meer

Jeanine, 17-9-2008

Dit hotel nooit meer. Kamers op zich prima, maar wij hadden de kamers tegenover het zwembad. Erg gehorig met ontbijt. Krappe douche, daardoor badkamer steeds onder water.

Zwembad nauwlijks te gebruiken, weinig ligbedden(2). Strand is echt beter en om de hoek! Overlast gehad van braakliggend terrein ernaast, 3 nachten jankende hond aan één stuk door, wat waren we blij dat wij er maar 3 nachten hoefden te slapen.

Personeel niet vriendelijk, wij wilden vanwege vroege excursie 10min eerder ontbijten, er was helemaal niets mogelijk!!

Van mensen in andere hotels (wij hebben ge eilandhopt, dus je kwam steeds dezelfde mensen tegen) hoorde je dat ze daar in hun hotel geen probleem vonden.

's avonds na 22.00 uur is receptie gesloten, dan moet je binnensluipen via hek aan de zijkant waar iedereen(ook mensen die er niets te zoeken hebben) doorheen kan.

Gereisd met vrienden in september 2008

prachtig kleinschalig hotel

t tullemans, 16-7-2008

Een aanrader als je van rust houdt. Vriendelijke griekse eigenaren. Ligt op loopafstand van centrum en heeft eigen zwembad.
Gereisd met partner in mei 2008

Rob en Véronique, 6-7-2008

Gezellig en knus hotelletje. Zeer gastvrije ontvangst door de eigenaresse. Ontbijtbuffet was niet heel bijzonder, maar wel compleet. Zwembad is klein, evenals het terras, met slechts enkele ligbedden. Maar wordt door weinig gasten gebruikt, dus niet zo'n probleem. Kamers zijn van alle gemakken voorzien: ruime koelkast, gratis kluisje en gratis airco. Onze kamer en balkom waren erg klein, maar dat variëert. Hotel wordt omringd door braakliggend terrein. Laat je hierdoor niet afschrikken, het hotel is gebouwd rond een binnenplaats, dus daar merk je verder niks van.
Gereisd anders in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marinero (in Naoussa) in Paros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marinero (in Naoussa) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marinero (in Naoussa) scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.