Aparthotel Katerina mare ***

Aparthotel Katerina mare
Katerina mare

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Katerina mare bij:

1 review over Aparthotel Katerina mare in het Nederlands

Een geweldige stek!

Harm, 24-11-2013

Eind oktober,begin november verbleven we op Paros in het aparthotel Katerina mare.Een vrij nieuw complex,dat zie je aan de afwerking en de details.Het hotel wordt gerund door de familie kritikou:moeder katerina, dochter dimitra en zoon yannis.Er is daarom veel persoonlijke aandacht voor het dagelijkse onderhoud van de kamers,de terrassen en de omgeving.Wij hadden gekozen voor een kamer met gemeenschappelijk terras.Omdat er verder geen andere gasten waren,was dat geen probleem. Het uitzicht op de omgeving,de zee en de kleine haven was geweldig.De kamer was goed,de bedden (box-spring met dekbedden) uitstekend,de badkamer ongrieks ruim.De keuken was beperkt,met een koelkast en een waterkoker.Voor ons geen probleem want we maken alleen een ontbijtje. Katerina Mare biedt echter ook appartementen met een ruimere keuken en privébalkon.De persoonlijke zorg en gastvrijheid van de eigenaren maken dat je je goed voelt op deze plek,op loopafstand van de romantische haven van Naoussa. Een aanrader!
Gereisd met partner in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Katerina mare in Paros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Katerina mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Katerina mare scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.