8,7

Uitstekend

3 reviews over Appartement Ilios in het Nederlands

tania, 27-2-2005

De appartementen zijn netjes en ruim maar wel wat eenvoudig ingericht. Verder leuk complex met vriendelijke Duitse eigenaresse. Het complex ligt wel enigszins uit de richting. Supermarkt naast het complex.
    Gereisd anders in februari 2005

eef, 24-2-2005

Ik ben hier in 2001 geweest en heb een heerlijke vakantie gehad! Mooie appartementen en lekker rustig.
      Gereisd anders in februari 2005

m grandia, 17-10-2004

Ik zie dat hier nog helemaal geen reacties staan en dat is jammer, want dit kleine complex verdient een goede resencie.

Wij zijn hier in het voorjaar van 1999 geweest en het was toen een heel erg goed verzorgt complex. Wat wij heel erg mooi vonden was de tuin rondom het zwembad. Volop bloemen. Ook waren we heel tevreden over het appartement. Het was erg ruim grote keuken, slaapkamers etc en vooral erg schoon. Op ongeveer 10 a 15 minuten lopen naar het hele mooie haventje van Naoussa en de vele leuke tavernes. Wij gaan al jaren 1 a 2 x per jaar na Griekenland en dit is en blijft het mooiste eiland en het mooiste appartement.

(mits het nog in handen is van de zelfde eigenaresse)

Gereisd anders in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ilios in Paros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ilios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ilios scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.